نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2017 Press Conference

بهترین نمایش کنفرانس از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    84

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
سلام به تمام کاربران بازیسنتر... به BETHESDALAND خوش آمدید :D

bethesda-e3-2017.jpg
کمتر از یک ماه به سومین کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 باقی مانده است و حالا زمان آن رسیده است تا با نگاهی به اخبار، شایعات و احتمالاتی که کم‌ کم با نزدیک شدن به E3 شدت می‌گیرند، خود را برای نمایشی هیجان‌انگیز و احتمالا پر از سوپرایز،‌ آماده کنیم.

====================
تاریخ و زمان شروع کنفرانس:
8:30 صبح دوشنبه 22 خرداد 1396
====================

چندی پیش شرکت Bethesda دعوتنامه‌ای را برای شرکت در این مراسم منتشر کرده است که تصویری جذاب و مرموز را شامل می‌شود و با توجه به دو محلی که با عبارت و نماد "در دست ساخت" در تصویر مشخص شده‌اند، می‌توان معرفی دو عنوان جدید را در کنفرانس انتظار داشت:

C_WefUqU0AA8Ws4.jpg
البته انتشار این تصویر به این معنی نیست که امسال فقط شاهد معرفی دو عنوان خواهیم بود و ممکن است شاهد نمایش‌هایی از عناوین معرفی شده + معرفی DLCهایی برای عناوین منتشر شده + معرفی و نمایش عناوین موبایل و VR + سوپرایزها و اشاره‌های احتمالی به عناوینی که سال بعد به طور کامل معرفی خواهند شد، نیز باشیم. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا امسال به سراغ تک‌ تک استدیوهای بااستعداد و محبوبِ شرکت Bethesda رفته و تمام نمایش‌ها و پروژه‌های احتمالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

maxresdefault.jpg
Bethesda Game Studios
1. IP جدید :
Bethesda Game Studios طی سالهای اخیر بسیار گسترده‌تر شده و کارکنان بیشتری را جذب خود کرده است و بارها از Todd Howard شنیده‌ایم که این استدیو چندین پروژه‌ی بزرگ را در دست توسعه دارد که در آینده در مورد آنها خواهیم شنید. یکی از شایعاتی که برای سالها (حدود 4 سال!) مرتبا به گوش می‌رسد پروژه‌ای به نام Starfield می‌باشد که کمپانی مادر Bethesda یعنی ZeniMax از چند سال پیش به دفعات متعدد نشان تجاری آن را ثبت کرده است. با توجه به نام این نشان تجاری و همینطور شایعاتی که از منابع مختلف به گوش رسیده است، این عنوانِ بزرگ بعدی BGS خواهد بود که زمینه‌ای علمی‌تخیلی خواهد داشت.
توجه داشته باشید که اطلاعات این عنوان تنها بر اساس شایعات به دست آمده است و ممکن است، این نشان تجاری به عنوانی دیگر اشاره داشته باشد و با عنوان جدید این استدیو بسیار متفاوت باشد.
همینطور با توجه به بی‌میلی Todd Howard برای معرفی زودهنگام بازی و فاصله‌ی بسیار از معرفی تا عرضه عناوین، احتمال اینکه پس از معرفی عنوان مذکور، شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری باشیم نیز وجود دارد.

2. Fallout VR :
در کنفرانس سال گذشته شاهد معرفی این محتوای اضافه بودیم و انتظار می‌رود که امسال از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی شود.

3. عنوان جدیدی برای گوشی‌های هوشمند :
BGS با عنوان Fallout Shelter موفقیتی بسیار کسب کرده است و حالا با توجه به پروژه‌های متعدد این استدیو انتظار می‌رود، عنوان دیگری نیز برای این پلتفرم‌ها معرفی شود.

4. عناوین بیشتر برای کنسول Nintendo Switch :
پس از مدت‌ها شرکت Bethesda روابطی را با شرکت Nintendo برقرار کرده است و اولین نشانه‌ی آن را می‌توانیم عرضه‌ی Skyrim برای Nintendo Switch بدانیم. در کنفرانس امسال ممکن است از تاریخ عرضه‌ی دقیق این عنوان رونمایی شود و همینطور خبری از پروژه‌های دیگری که ممکن است بر روی این کنسول عرضه شود، بدست بیاوریم.

5. The Elder Scrolls VI :
تا چندین سال آینده، شاهد معرفی‌ TES 6 نخواهیم بود! این به دفعات بسیار زیادی توسط Bethesda اعلام شده است... (ببخشید ولی برای جلوگیری از ایجاد هایپ بی‌دلیل و ناامیدی بعد از کنفرانس، باید یادآوری می‌کردم :D)


wolfenstein-hero-image.0.jpg
MachineGames

1. معرفی رسمی از Wolfenstein: The New Colossus :
از 2 سال گذشته شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از سری Wolfenstein به گوش می‌رسید اما در کنفرانس سال گذشته‌ی Bethesda بالاخره نشانه‌ای از آن را مشاهده کردیم که به نام Wolfenstein: The New Colossus اشاره می‌کرد. یکی از محتمل‌ترین عناوینی که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود نسخه‌ی جدید Wolfenstein است که توسط استدیوی بسیار بااستعداد MachineGames در دست ساخت می‌باشد. MachineGames با عناوین The New Order و The Old Blood دو عدد از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر را به وجود آورده است که انتظار برای نسخه‌ی بعد را بسیار سخت کرده است.


Quake Champions 1.jpg
id Software

1. Quake Champions :
این عنوان سال گذشته یکی از سوپرایزهای مهم Bethesda بود و در ابتدای کنفرانس معرفی شد. انتظار می‌رود شاهد نمایشی جدید + تاریخ عرضه‌ی نهایی آن باشیم.
2. DLC جدید برای DOOM :
استدیوی id Software پس از عرضه‌ی DOOM به خوبی با محتویات جدیدی از آن حمایت کرده است. یکی از خواسته‌های اساسی طرفداران، محتوایی اضافه برای بخش تک‌نفره‌ی این عنوان می‌باشد که امیدواریم امسال شاهد معرفی آن باشیم.
3. DOOM VR :
سال گذشته در کنار Fallout VR شاهد DOOM VR نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات کمی از این محتوا وجود دارد و ممکن است امسال شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.


dishonored-2-prey.jpg
Arkane Studios

1. DLC برای Prey :
عنوان Prey به تازگی عرضه شده است و توانسته بازخورد عموما مثبتی را دریافت کند. ممکن است Arkane Studios با خود محتویات جدیدی را برای طرفداران این عنوان به E3 بیاورد.
2. DLC برای Dishonored II :
نسخه‌ی اول Dishonored، محتویات اضافه‌ی فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد که باعث تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران شد. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم حمایت بسیاری از این عنوان توسط Arkane Studios ندیده‌ایم و ممکن است بالاخره شاهد معرفی DLC هایی برای این عنوان خوش‌ساخت باشیم.

2443256-the+evil+within+screenshot+(2)_1383569085.png
Tango Gameworks

1. معرفی عنوان The Evil Within 2 :
استدیوی Tango Gameworks یکی از بهترین تجربه‌های چند سال گذشته در سبک ترس و بقا را با The Evil Within برایمان فراهم کرده است و مدتی است که شایعات و اخبار فراوانی به توسعه‌ی نسخه‌ی دوم آن اشاره دارند. آیا وقت آن رسیده است که دوباره وارد دنیای هولناک The Evil Within شویم؟

Volcano-open-graph-image.jpg
ZeniMax Online Studios

1. معرفی محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online :
استدیوی ZeniMax Online حمایت فوق‌العاده‌ای را از TES Online پس از عرضه‌ی آن صورت داده است و در چند سال گذشته با محتویات سوپرایزکننده‌ای طرفداران را به وجد آورده است. به تازگی شاهد معرفی محتوای اضافه‌ی Morrowind بوده‌ایم که ماموریت‌های بسیاری را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. ممکن است در E3 امسال نیز شاهد گسترش هر چه بیشتر این عنوان با محتویات بیشتر باشیم.

battlecry-art.jpg
BattleCry Studios

1. بازگشت BattleCry :
عنوان BettleCry روند توسعه‌ی خوبی را طی نکرده است و برای مدتی طولانی است که از آن چیزی نشنیده‌ایم. شایعات قوی بسیاری نیز به کنسل شدن این عنوان اشاره دارند اما Bethesda هرگز از کنسل شدن قطعی آن خبر نداده است و ممکن است امسال شاهد بازگشت آن باشیم.
2. معرفی عنوان جدید :
سال گذشته Bethesda اعلام کرد که برای ارزشیابی و اعمال تغییرات احتمالی، توسعه‌ی عنوان BattleCry را فعلا متوقف ساخته است تا به پروژه‌های دیگر استدیو پرداخته شود. ممکن است BattleCry Studios عنوان بهتری نزد خود داشته باشد که توسعه‌ی آن را به BattleCry ترجیح داده است.
=======================================

امضای مشترک امسال :

8647149477841526071_h0tz_sig.jpg

با تشکر از @Destruction و @Fenris Wolf :D
 
آخرین ویرایش:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من الان جزئیات کنفرانس رو همینجا خوندم! خیلی خوشحالم از سه معرفی بزرگ و بیشتر از همه DLC دیسانرد پیشبینی می کردم.
در مورد بازی جدید BGS هم به نظرم کاملا قابل پیشبینی بود قبلا هم گفتم احتمالش خیلی کم بود امسال معرفی بشه.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
ای بتسدا .. هر سال به عشق BGS میایم و هر سال داری میدل فینگر میدی :D ولی ما از رو نمیریم.. سال دیگه هم میایم.. با این تفاوت که انتظارمون ازت بالاتر رفته :D:-"
اون 2 ساعت تاخیرش باعث شد امسال نتونم live ببینیم:!! #-o ولی خب خوشبختانه کنفرانس خوبی برگزار کردند..
غیبت BGS هم طبق معمول خوشحالمون میکنه.. چون بازیشون هرچی دیر تر معرفی و عرضه شه با تکنولوژی به روزتری ارئه میشه..
the evil within 2 چه قدر عجیب بود :D بسی حال کردیم. امیدوارم در مجموع از نسخه قبلی خیلی موفق تر عمل کنه.. دم بتسدا خدایی گرم که اون بازی رو با این قدرت ادامه داد..
---
این موروویند عجب چیزیه.. قبلا عکسهاشو تو استور دیده بودم ولی واقعا عجب چیزیه. من که مقاومتمو از دست دادم فکر کنم! دیگه باید برم سمتش خصوصا با وضعیت موجود که حداقل تا 1.5 سال دیگه از بازی BGS خبری نیست.. البته پارسالم همین نتیجه را گرفتم ولی امسال دیگه ریمستر اسکایریمی در کار نیست :D الدر اسکرولز انلاین رسما دیگه واجب شده!
 
آخرین ویرایش:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
بتسدا داره مرز های حال به هم زن شدن رو جا به جا می کنه دیگه. اون از Paid Mod 2، اینم از فالوت VR:
Pre-purchase Fallout 4 VR on Steam
60 دلار واسه بازی که 2 سال پیش اومده و همون موقع هم 4-5 سال از تکنولوژی عقب بود، اونم بدون ذره ای تخفیف واسه کسایی که فالوت 4 رو دارن! این دیگه نهایت یه DLCـه 15 دلاری بود واسه فالوت 4، نه یه 60 دلار جدید. با این وضعی که دارن تا اطلاع ثانوی هیچ امیدی واسه یه بازی خوب از BGS ندارم.
 
  • Like
Reactions: pbgame

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
ای بتسدا .. هر سال به عشق BGS میایم و هر سال داری میدل فینگر میدی :D ولی ما از رو نمیریم.. سال دیگه هم میایم.. با این تفاوت که انتظارمون ازت بالاتر رفته :D:-"
اون 2 ساعت تاخیرش باعث شد امسال نتونم live ببینیم:!! #-o ولی خب خوشبختانه کنفرانس خوبی برگزار کردند..
غیبت BGS هم طبق معمول خوشحالمون میکنه.. چون بازیشون هرچی دیر تر معرفی و عرضه شه با تکنولوژی به روزتری ارئه میشه..
the evil within 2 چه قدر عجیب بود :D بسی حال کردیم. امیدوارم در مجموع از نسخه قبلی خیلی موفق تر عمل کنه.. دم بتسدا خدایی گرم که اون بازی رو با این قدرت ادامه داد..
---
این موروویند عجب چیزیه.. قبلا عکسهاشو تو استور دیده بودم ولی واقعا عجب چیزیه. من که مقاومتمو از دست دادم فکر کنم! دیگه باید برم سمتش خصوصا با وضعیت موجود که حداقل تا 1.5 سال دیگه از بازی BGS خبری نیست.. البته پارسالم همین نتیجه را گرفتم ولی امسال دیگه ریمستر اسکایریمی در کار نیست :D الدر اسکرولز انلاین رسما دیگه واجب شده!
بهترین نکتش هم این هست که واقعا دارن تلاش می‌کنن که ESO رو قبل از یک بازی MMO کلاسیک تبدیل به یه تجربه TES کامل بکنن. مثلا همین Morrowind قبل از هر چیزی یه تجربه کامل تک نفری و داستانی‌ ارائه میده که کاملا قابل مقایسه با بقیه بازی‌های سری هست. کلا فضای ESO با باقی‌ عناوین آنلاین فرق داره و برای طرفداران این سری ساخته شده. فکر نکنم کسی‌ طرفدار نقش‌آفرینی جهان باز باشه و بتونه ازش خوشش نیاد. :D
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
من چرا هایپ نشدم با نمایش ها :D .
راستش نمایش ها همشون خوب بودن ولی باید قبول کرد عالی نبودن. مثلا ولف همون اکشن فوق العاده نسخه قبلی رو داره ولی جدا اینا خیلی توی مقوله گرافیک دارن عقب میفتن، شما همینو با مترو جدید مقایسه کنید...
اویل هم همینطور، البته اویل رو فعلا خیلی نمیتونم نظری بدم راجبش، بیشتر یه حالت معرفی سینماتیک داشت و هنوز چیزی از خود بازی معلوم نیست.
ولی واقعا انتظارم بیشتر بود، بتسدا گیم هم که کلا مثل اینکه نمیخواد بازی معرفی کنه :D . خب یه تیزر نشون میدادن حداقل، اینهمه ملت هایپ بودن بازم هیچی که هیچی :D .
در کل انتظاراتم واقعا برآورده نشد، راجب دوتا عنوان معرفی شده خیلی هایپ نشدم ولی خب باید زمان داد بهشون و چندتا نمایش از گیم پلی بیاد تا بشه قضاوت کرد.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
بهترین نکتش هم این هست که واقعا دارن تلاش می‌کنن که ESO رو قبل از یک بازی MMO کلاسیک تبدیل به یه تجربه TES کامل بکنن. مثلا همین Morrowind قبل از هر چیزی یه تجربه کامل تک نفری و داستانی‌ ارائه میده که کاملا قابل مقایسه با بقیه بازی‌های سری هست. کلا فضای ESO با باقی‌ عناوین آنلاین فرق داره و برای طرفداران این سری ساخته شده. فکر نکنم کسی‌ طرفدار نقش‌آفرینی جهان باز باشه و بتونه ازش خوشش نیاد. :D
دقیقا موافقم .. تو تمام اکسپنشن ها دارند استوری جدید هم میدن.. ساپرتشون فوق العادست.. ساختار بازی هم این چیزی که من میبینم واقعا خوبه .. شاید هنوز به اسکایریم نرسه ولی اضافه شدن ویژگی های انلاین این کمبود رو کاملا میپوشونه به نظرم.. من که باید برم سراغش :D به طرز شدیدی داره جذبم میکنه. فول پک (dlc+base game) هم که میشه 60$ و نیاز نیست n تا پک جدا بخریم..

یه نکته ای هم هست این وسط . زنیمکس و الدر انلاین شدیدا دارند از نبود wow رو کنسول ها سود میکنند و روز به روز بیشتر خودشونو جا میندازند. مسلما اگر wow رو کنسول ها موجود بود کار زنیمکس سخت میشد. اینجا زرنگی کردن و تو سبک خودشون رو کنسول ها متمایز ظاهر شدند. در حالی که رو pc رقیب های فوق گردن کلفت دارند.
که البته نوش جونش حقشم هست. 10 میلیون پلیر کم حرفی نیست.. خیلی خوشحالم که mmo بتسدا از رو دنیای الدر اسکرولز به این شکل موفق ظاهر شده..
 
  • Like
Reactions: Destruction

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
من چرا هایپ نشدم با نمایش ها :D .
راستش نمایش ها همشون خوب بودن ولی باید قبول کرد عالی نبودن. مثلا ولف همون اکشن فوق العاده نسخه قبلی رو داره ولی جدا اینا خیلی توی مقوله گرافیک دارن عقب میفتن، شما همینو با مترو جدید مقایسه کنید...
اویل هم همینطور، البته اویل رو فعلا خیلی نمیتونم نظری بدم راجبش، بیشتر یه حالت معرفی سینماتیک داشت و هنوز چیزی از خود بازی معلوم نیست.
ولی واقعا انتظارم بیشتر بود، بتسدا گیم هم که کلا مثل اینکه نمیخواد بازی معرفی کنه :D . خب یه تیزر نشون میدادن حداقل، اینهمه ملت هایپ بودن بازم هیچی که هیچی :D .
در کل انتظاراتم واقعا برآورده نشد، راجب دوتا عنوان معرفی شده خیلی هایپ نشدم ولی خب باید زمان داد بهشون و چندتا نمایش از گیم پلی بیاد تا بشه قضاوت کرد.
به نظرم باید یک مقدار انتظاراتمون در کل متعادل بشه با این وضعیت :D در کل باحرفتون موافقم.. مثلا شخصا واقعا دوست داشتم بازی جدید BGS ببینم. ولی خب برایند تمام کنفرانس ها را در نظر بگیریم بتسدا خوبه خدا وکیلی :D نه معرفی اضافه داره نه شو نه نمایش ظاهری. رسما عمل میکنه فقط . محصولی که وضعیت ساخت و نشرش مشخصه نشون میده.
هزینه ساخت بازی ها خیلی زیاد شده. باز خدا پدر بتسدا را بیامرزه. با اون EA شکم گنده پولدار مقایسه کن :D

در واقع پلی استیشن را این وسط باید استثنا بدونیم که همچنان منفجر میکنه.. مخلوط سونی و کنسول پلی استیشن دلیل این استثنا محسوب میشه :D :D
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
62474028104747934863.jpg


یه اتفاق بامزه این بود که اسکایریم نسخه سویچ پر از ایتم های زلدا بود.
سلام.
عکس هایی که ارسال می کنید به این صورت برای من و چندتا از دوستان که پرسیدم نمایش داده می شه! از آپلود سنتر دیگه ای اگه استفاده کنید فکر کنم بهتر باشه!
73r5_6-12-2017_1-40-23_pm.jpg
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
من چرا هایپ نشدم با نمایش ها :D .
راستش نمایش ها همشون خوب بودن ولی باید قبول کرد عالی نبودن. مثلا ولف همون اکشن فوق العاده نسخه قبلی رو داره ولی جدا اینا خیلی توی مقوله گرافیک دارن عقب میفتن، شما همینو با مترو جدید مقایسه کنید...
اویل هم همینطور، البته اویل رو فعلا خیلی نمیتونم نظری بدم راجبش، بیشتر یه حالت معرفی سینماتیک داشت و هنوز چیزی از خود بازی معلوم نیست.
ولی واقعا انتظارم بیشتر بود، بتسدا گیم هم که کلا مثل اینکه نمیخواد بازی معرفی کنه :D . خب یه تیزر نشون میدادن حداقل، اینهمه ملت هایپ بودن بازم هیچی که هیچی :D .
در کل انتظاراتم واقعا برآورده نشد، راجب دوتا عنوان معرفی شده خیلی هایپ نشدم ولی خب باید زمان داد بهشون و چندتا نمایش از گیم پلی بیاد تا بشه قضاوت کرد.
یک‌چیزی رو دوستان دقت نکردن، نمایش مترو همونطور که اولش اعلام شد in-engine بود. نمایشش اسکریپت و از قبل رندر شده بود. مطمئن باشید نسخه نهایی روی ۲ تا 1080 هم اون کیفیت رو نداره مخصوصا اینکه تائید کردن بازی اوپن ورلد هم هست.
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,822
نام
بردیا دلوشی
درود...

من خیلی منتظر Q:Champion بودم...
تریلر جدید خیلی خوب بود...

فقط آیا برای کنسول ها تایید نمیشه / نشده ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر