GTR 3 | PC



عنوان مورد انتظار GTR 3 بعد از 11 سال معرفی شد.



سازنده : SimBin Uk
ناشر : احتمالا Sector 3 Studios یا خود Simbin UK
سبک : ریسینگ شبیه ساز
پلتفرم ها : PC Ps4 X1
تاریخ انتشار : 2018





پست اول بطور کامل بزودی بروز میشه

 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
یهویی تصمیم گرفتم بیام تاپیک رو زنده کنم :D

ahn7_%5E3310ca938f0988f662832d5e908c7eff11a696e79f64f4257d%5Epimgpsh_fullsize_distr-825x510.jpg

اول یک خبر بذارم که مال یکی دو ماه پیشه اونم اینه که سکتور3 یا همون Simbin UK لایسنس پورشه رو گرفت و قراره امسال 9 تا پورشه به R3E اضافه شه که با این اوضاع 99/9% پورشه تو GTR 3 هم هستش


یک چندتا vid جذاب هم از بازی‌های قبلی این استودیو میذارم

GTR 2 – 2003 FIA GT – Barcelona




خیلی خوب و جالبه بازی یکی دو نسل پیش صداگذاری و فیزیکش انقدر خوب باشه که هنوز با یک سری از بازی‌های این نسل رقابت میکنه و از بعضی‌هاشون هم بهتر باشه (:D) و همچنین گیمرها و افراد تخصصی‌ای که تو این سایت‌های تخصصی هستن هم حالاحالاها باهاش سرگرم باشن!​
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
خبرهای رسمی از بازی رسیده <:-P
اول اینکه اون عکس پورشه‌ بود :D

uw0_dkoclvyw0ay8stg.jpg


توی گیمزکام امسال رونمایی انجام میشه.
و خبرى که خیلی برام خوشحال کننده بود اینه که...
لایسنس WEC رو گرفتن <:-P
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
لازم دونستم درمورد پستی که بالا گذاشتم توضیحاتی بدم!
توی عکس پورشه سمت راست porsche GULF RACING #9 از کلاس Super GT هستش. این میتونه به این معنی باشه که SimBin یا Catalyst لایسنس Super GT رو گرفته باشن.
حالا این catalyst چیه؟ یک شرکت انگلیسیه که کارش تهیه کنندگی بازی‌هاست. گویا اینا ناشر بازی شدن :-?
عکس سمت چپ هم که Porsche 911 GT3R هستش اما با Livery ماشین‌های GTD یا Grand Touring Daytona. اینطور هم که به نظر میاد لایسنس WeatherTech SportsCar Championship رو هم از ISMA گرفتن.
WeatherTech یک سری مسابقاته (که فقط توی پیست‌های‌‌‌‌ آمریکا برگذار میشه) و صاحبش هم IMSA هستش. مثل Blancpain که صاحبش SRO هستش! Weather tech شامل 3تا کلاسه. 2تاشون پرو و یکیشون Am هستن. کلاس اول که پرو محسوب میشه Daytona Prototype international که یک نمونه از ماشیناش هم Acura ARX-05 DPi هستش. توجه داشته باشین اینا پروتوتایپ لمانز نیستن درواقع این ماشین‌ها هم‌رده با LMP2 هستن اما فرق دارن با ماشین‌های لمانز، نه این ماشین‌ها پاشون به WEC کشیده شده نه LMPها پاشون به Weather Tech مگر GTLMها! هرچند هردو سری ماشین‌های WEC و IMSA توی بازی هستند که خط‌های بعدی توضیح میدم :)
کلاس دوم پرو GTLM هستش که نقطه مشترک با لمانز همین کلاسه به جز Aston Martin vantage GTE! کلاس سوم هم GTD هستش همون ماشین‌های GT3 اومدن توی این مسابقات شدن GTD با یکی دوتا ماشین کمتر از Blancpain.
خب از IMSA بگذریم برسیم به WEC. طبق توییتی که ناشر یعنی کاتالیست گیمز زد اون‌ها لایسنس مسابقات پرطرفدار World Endurance Championship یا همون WEC که لمانز زیرمجموعشه گرفتن!
GTR3 is SimBin’s http://www.simbin.com/ latest motorsport release. This sports title is a multi-platform racing game recreating FIA World Endurance Championship and we will be showcasing it at #Gamescom2018 later this month.

Catalyst on Twitter

WEC شامل مسابقات معروف 24ساعته لمانز، paul ricard به عنوان THE PROLOGUE و 6ساعته‌های اسپا، سیلوراستون، شانگهای، فوجی، سبرینگ هستش. ماشین‌های این کلاس هم نمونش میشه به Toyota TS050 که رانندهاش فرناندوآلونسو قهرمان دو دوره فرمول1، ناکاجیما که راننده سابق تیم ویلیامز و تویوتا فرمول وان و راننده حال حاضر Super GT برای تیم لکسوس هستش و سباستین بئومی راننده سابق تیم توروروسو فرمول وان. یک تیم قوی دیگه SMP Racing هستش که رانندش هم تیمی سابق لوئیس همیلتون و فرناندوآلونسو و عین خود ناندو قهرمان دو دوره فرمول یک هستش و توی Super GT ماشین Honda رو میرونه. چه شیرتوشیری شد :D
WEC توی کلاس GTE استون مارتین Vantage GTE رو هم داره که توی IMSA نیست.:x

پس میمونه دیگه Blancpain! همونطور که اکثرا میدونن کونس لایسنس Blancpain رو از IMSA گرفت و الان ACC دارای این لایسنس هستش. اما GTR3 هم میتونه از Blancpain استفاده کنه؟ خب وقتی که بازی معرفی شد دیدیم که Z4 GT3 لیوری Blancpain رو داشت و زودتر از ACC به نمایش دراومد از همین رو میشه امید داشت که GTR3 هم از لایسنس Blancpain استفاده کنه!

دیگه چی میخوایم ازشون اینهمه تنوع توی محتوا داره این بازی :D
 

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
سردبیر Racedepartment مصاحبه‌ای با Simbin تدارک دیده ولی به خاطر مشکلاتی که برای سیستمش پیش اومد یک ذره دیر مصاحبه منتشر و این سردبیر به عنوان عذرخواهی مثلا :D یک بخش مصاحبه رو گذاشته و اون بخش هم درمورد ریلیزدیته!
خیالتون راحت باشه بازی تاخیر خورد برای 2019 :D
طبق گفته Simbin هدفشون اینه که توی 3ماهه دوم 2019 بازی رو ریلیز کنن یعنی تقریبا همزمان با لمان 2019 ولی اگه طبق دیدگاه ناشر اون موقع بازی‌های خوب زیادن و فروش بازی به مشکل بخوره تاخیر میخوره برای 3ماهه سوم 2019.
به نظر من که همزمان با لمان ریلیز بشه بهترین موقعست :-? یعنی ترسشون ACC یا بقیه ریسینگ‌هایی که اصلا معلوم نیست وجود دارن مثل DR2 هستش؟ :-?
ACC که کم کمش 3ماه زودتر از GTR3 ریلیز میشه. درت‌رالی2 هم اگه کدمسترز قصد ساختنش رو داره هم که معلوم نیست اصلا کی تاریخ بخوره ولی خداکنه مثل درت4 نشه که تقریبا همزمان با لمان 2017 ریلیز شد ما آرزوی ریلیز زودهنگام اینو داریم :D
ولی اینکه 2019 ریلیز میشه یک خوبی هم داره اینه که هم پیست‌های فصل 2019-2020 رو داره هم 2018-2019 :p

Calendar - FIA World Endurance Championship

oh و درضمن منتظر باشین همین امروز فردا مصاحبه مياد بيرون! 8->
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
کشتن مارو تا این مصاحبه بیاد بیرون :|
مصاحبه پاول جفری با کریس اسپید رئیس sector 3 منتشر شد.
یک خلاصه‌ای از بخش‌های مهم مصاحبه میذارم.
لایسنس رسمی WEC تکذیب شد :| اون توییت از کاتالیست اشتباه شده بود :| کریس گفتش که توی لمان 2016 داشتن سر لایسنس رسمی با FIA مذاکره میکردن. به 2دلیل موقع ریلیز نمیتونن از این لایسنس استفاده کنن. یکی اینکه FIA اجازش رو نمیداد دوما هم اینکه الان WEC توی بخش E-Sports دست فورزاست.
تایید شده که بازی simcade خواهد بود دقیقا به خاطر همون دلیلی که pCARS سیمکیده. پیرو همین تایید شده که بعد ریلیز RE3 ،GTR3 رو وارد آنریل 4 میکنن و هر تکنولوژی‌ای که توی GTR3 استفاده میشه از قبیل آب و هوا و چرخه شب و روز و گرافیک و ... رو وارد R3E میکنن. گفتن وقتی که GTR3 ریلیز شد اگه ملت باهاش حال کنن و طرفدار جذب کنه و فروش خوبی بکنه R3E رو هم واسه کنسول‌ها پورت میکنن. خب چه کاریه از همون اول R3E رو واسه کنسول‌ها پورت کنین فیزیکش هم بالاتره فوقش تفاوتشون قراره کریر باشه؟ :| خب بیاین ماشین‌ها و پیست‌هایی که برای GTR3 مدلینگ میکنین رو بذارین تو R3E و کریری هم که داره واسه GTR3 طراحی میشه رو وارد R3E کنین. فلسفه این سیاست رو متوجه نمیشم :-"
از همون اوایل 2016 گفته بودن که بازی بخش آفلاین داره. نسخه‌های قبل آنلاین محور بودن. توی این مصاحبه رسما بخش کریر تایید شده و کریس یک توضیحاتی داده. سیستم کریر بازی قراره مثل pCARS و F1 باشه قرارداد میبندی و فصل به فصل مسابقه میدی. ولی مثل F1 و pCARS دستت رو باز نمیذاره که از همون اول بسم‌الله بپری تو فرای و مرسدس :D مثلا گفته اوایل از کلاس‌های پایین شروع میکنی بعدش میای میشینی توی ماشین‌های LMP1 و GT3/GTE. خیلی هم تاکید داشتن که کریر بازی قراره خیلی قوی باشه
ولی چرا گفته LMP1 و GTE :-?؟ یعنی لابد میخوان لایسنس ماشیناشون رو از خود کمپانی‌ برندها بگیرن؟ :-??
کریس گفته بازی شامل یک کلاس نمیشه و کلاس‌های مختلف توی بازی هستش. فعلا GT3 و GT4 تایید شدن ولی اون جمله که گفته نمیتونین بپرین توی LMP1 و GT3/GTE یک منظور خاصی رو میخواد منتقل کنه. :D دارن برای گرفتن لایسنس Ginetta, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini etc و ... مذاکره میکنن و گفتن خوب پیش میره. توی مصاحبه اشاره شد که استودیو روی هدفش که قراره بازی کلاس‌های مختلفی داشته باشه خیلی پافشاری میکنه و حتی اگه ناشر هم بهشون اصرار کنه که فقط بچسبین به گرفتن لایسنس WEC باهاشون کات میکنن :| یعنی 2طرف تعطیلن :| ولی توی مصاحبه گفتن که روی گرفتن لایسنس رسمی WEC کار میکنیم و هروقت گرفتیمش با DLC در اختیار پلیرها قرار میدن.
GTR3 یک عنوان مستقل خواهد بود با هدف‌های بلندپروازانه که میخوان ملت رو جذب motorsport کنن مثلا با داشتن قابلیت کراس پلتفرم که گفتن خیلی بهش نزدیکن! بابا بیخیال این دیگه high هستش لایسنس WEC رو بهشون نمیدن بعد انتظار دارن سونی و مایکروسافت بیان اجازه کراس پلتفرم رو بهشون بدن؟ :|:))
گفتن که پروسه توسعه بازی روی PC تکمیل شده و الان دارن روی کنسول‌ها توسعش میدن. الان روی PS4 قابل اجرا و بازی کردنه ولی توسعه تکمیل نشده و اگه اشتباه نکنم مسائل گرافیکی و از این قبیل مشکل دارن و پروسه پیاده سازی فیزیک و صداگذاری تکمیل شده
بازی توی گیمزکام پشت درهای بسته برای شریکان تجاریشون به نمایش دراومد و به عموم نشون ندادن عیناً بخاطر همون دلیلی که نمایش سایبرپانک پشت درهای بسته بود (cyberGTR: 2077 :|). خب اینا که میگن مراحل توسعه برای PC تکمیل شده راحت از نسخه PC میتونین نمایشی نشون بدن ما که نسخه کنسولی نخواستیم
کریس تایید کرده که استودیو Simbin فعلا فقط 30نفر داره. خبر اومده بود سازنده‌های درایوکلاب که از کدمسترز اخراج شده بودن یک عدشون به همین simbin و عده‌ای دیگر هم به اسلایتی‌مد ملحق شدن و امروز هم خبرش اومد که خود کارگردان DC یعنی Paul Rustchynsky هم به اسلایتی مد پیوسته. خب پس با این خبر مطمئن شدم که اعضای اصلی سازنده DC به SMS ملحق شدن و دارن روی پروژه بعدی استودیو کار میکنن که کارگردانیش هم به عهده همین Paul Rustchynsky هستش و فقط عده‌ کمیشون وارد simbin شدن.
گفتن خبرهای بیشتر و نمایش و معرفی توی کریسمس انجام میشه و تا اون موقع یک اسکرین‌شات از یک ترک جدید میدن. به نظر من که اینم خالی‌بندیه وگرنه همین امروز هم قرار بود 2تا اسکرین‌شات جدید نشون بدن :D

لینک مصاحبه کامل:

Exclusive: GTR3 Interview

من که خیلی ناامید شدم به نظر من با همین فرمون پیش بره حداقلش توی زمینه فروش حتی نمیتونه با بقیه عناوین Simcade/Arcade از قبیل pCARS و IPبعدی SMS رقابت کنه چه برسه به اینکه بخواد رقیبی برای ACC باشه. :-<8-|
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
یک اسکرین‌شات جدید از بازی منشتر شد. ماشین aston martin vantage gt3

6ojb_gtr3_reveal_image.jpg

آقا یک سوال فنی دارم تایر پیرلی لبه داره؟ :D

q2kq_pirelli-gt3-slicks-800x534.jpg


efja_cataloglanding-motorsport-circuit-gomma-4505480526278.png
نمیدونم چی بگم واقعا :D کنوس که تقریبا نصف اینا کارمند داره با همین انجین بهترین گرافیک نسل رو تحویل میده اونوقت اینا ... :bash:
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
اسکرین شات‌های جدید


نمیدونم چی بگم :/ خیلی دوست داشتم تو اون استودیو باشم ببینم چه سیرکی راه انداختن سر ریلیز کردن هرگونه محتویات از بازی اعم از تریلر، اسکرین شات، اطلاعات و ... امروز فردا میکنن، بعد سالی یک بار توی گیمزکام توییت ما پارتنرامون داریم سر release window مذاکره میکنیم. پارسال همین توییت رو زده بودن امسالم همونو کپی پیست کردن :D تازه پارسال که بدتر بود اصلا یک دلقک بازی ای بود هنوزم برگردیم نگاه کنیم بازم خنده داره :D
نمیدونم بازی چی داره که آدم یک اندکی براش هایپ بشه و منتظرش باشه. از اون طرف که سیمکیده از اون طرف هم (تو اسکرین شات‌ها) از لایسنس و چیز خاصی رونمایی نکردن که به به و چه چه کنیم
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر