ساعت هوشمند جدید اپل رسما معرفی شد

Space Bandit

کاربر سایت
Aug 18, 2016
129
نام
امیر پارسا
applewatch22.jpg

نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل با نام رسمی Apple Watch Series 2 امشب در کنفرانس اپل معرفی شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

ساعت جدید اپل از یک پردازنده دو هسته‌ای سریعتر ]نسبت به ورژن اصلی[، گرافیک بهبود یافته، GPS و از همه مهمتر قابلیت ضد آب بودن بهره می‌برد. ساعتهای Series 2 می‌توانند تا عمق 50 متری در برابر فشار آب مقاومت کنند و همچنین در زمان دوش گرفتن و شنا کردن هم می‌توان از آنها استفاده کرد.

اپل همچنین سیستم عامل WatchOS خود را به نسخه 3 ارتقاء داده که ترکیب آن با پردازنده قوی‌تر Series 2 باعث عملکرد بهتر دستگاه خواهد شد. صفحه نمایش ساعت جدید نیز ارتقاء یافته و تقریبا شفافیت آن نسبت به مدل قبلی 2 برابر شده است. به گفته اپل صفحه نمایش Series 2 شفاف‌ترین نمونه‌ایست که تابحال وارد بازار شده است.

applewatch24.jpg

برخلاف شایعات منتشر شده، اپل تصمیم گرفته که از قابلیت Cellular در ساعت جدید خود استفاده نکند. این بدان معناست که برای استفاده از تمام قابلیت‌های ساعت (به جز آنهایی که از GPS استفاده می‌کنند) باید حتما آن را به یک آیفون متصل کنید.

یکی از انتقاداتی که از مدل قبلی ساعتهای هوشمند سونی می‌شد باطری نسبتا ضعیف آن بود که بین یک تا یک روز و نیم دوام داشت. متاسفانه اپل در کنفرانس خود هیچ صحبتی در مورد عمر باطری Series 2 نکرده و هنوز مشخص نیست باطری این ساعت چگونه کار می‌کند. البته اضافه شدن GPS قطعا از عواملیست که بر عمر باطری ساعت تاثیر منفی خواهد گذاشت.

applewatch23.jpg

Apple Watch 2 با دو بدنه‌ی آلومینیومی یا استیل ضد زنگ عرضه خواهد شد و همچنین یک مدل سرامیکی (که 4 برابر سختی و مقاومت بیشتری نسبت به مدل استیل ضد رنگ دارد) نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه دو مدل دیگر با نامهای Apple Watch Nike+ (که مخصوص دونده‌ها طراحی شده و بند سیلیکونی و بدنه آلومینیومی دارد) و Apple Watch Hermes نیز در لاین آپ اپل موجود خواهند بود.

اپل همچنین ساعت هوشمند قبلی خود را نیز با پردازنده قدرتمندتر و با نام Apple Watch Series 1 روانه بازار خواهد کرد. به گفته اپل Series 1 حدود 50 درصد از ساعت‌های قدیمی سریعتر خواهد بود.

applewatch27.jpg

Apple Watch Series 2 با بدنه آلومینیومی و استیل ضد زنگ 369 دلار قیمت خواهد داشت. در حالی که مدل سرامیکی با قیمت 1249 دلار، مدل Nike+ با قیمت 369 دلار و مدل Hermes با قیمت 1149 دلار روانه بازار خواهند شد. همچنین Apple Watch Series 1 نیز 269 دلار قیمت خواهد داشت.

Apple Watch Series 1، Series 2 و Apple Watch Edition (مدل سرامیکی) در تاریخ 16 سپتامبر روانه بازار خواهند شد در حالیکه مدل Nike+ در اواخر ماه اکتبر و مدل Hermes در تاریخ 23 ماه سپتامبر در دسترس خواهند بود.

applewatch25.jpg

applewatch26.jpg

Apple Watch Series 2 حداقل به یک آیفون 5 مجهز به iOS 10 نیاز خواهد داشت. iOS 10 و WatchOS 3 از تاریخ 13 سپتامبر برای دانلود در دسترس قرار خواهند گرفت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر