Tokyo Game Show 2016

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
تشکر بابت تاپیک، امیدوارم مثل پارسال TGS فوق‌العاده‌ای رو شاهد باشیم.
اون " and more ..."هه باندای نامکو امیدوارم یک وان پیس برای کنسول ها + Buroto (برای آلتیمیت استورم 4 ) باشه:D
دیگه آلتیمت استورم ۴ برای چته امیر؟ :D داستان ناروتو رو که توی ۳ تمومش کردن رفت :D الان وقتشه تمام تمرکز رو بزارن روی بوروتو و با شخصیتای کمتر ولی همراه گیم‌پلی تکامل یافته برگردن :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
تشکر بابت تاپیک، امیدوارم مثل پارسال TGS فوق‌العاده‌ای رو شاهد باشیم.

دیگه آلتیمت استورم ۴ برای چته امیر؟ :D داستان ناروتو رو که توی ۳ تمومش کردن رفت :D الان وقتشه تمام تمرکز رو بزارن روی بوروتو و با شخصیتای کمتر ولی همراه گیم‌پلی تکامل یافته برگردن :D
بروتو اونقدر بخش داستانی نداره که ارزش یک بازی جدا داشته باشه! حتی کاراکتر هم اونقدر نداره! :D کل ـش یکدونه فیلمه! :d (مانگا هنوز حتی فیلم رو کامل پوشش نداده! )
باید به عنوان یک چیزی مثل Full Burst منتشرش کنند:-"
یک بخش داستانی(فیلم) + کاراکترهای جدید+لباس های فیلم برای کاراکترهای قبلی!
که اینا هم یک سریش جزو موارد پیش خرید همین نسخه بوده:D

فوقش یه بخش ادونچر هم بزنند تنگش، یه داستانک جدیدی سر هم کنند برای بروتو و دوستان:D

بروتو و سارادا رو بزاریم کنار، کلا ما مبارزه ی 10تا کاراکتر جدید هم ندیدیم!:-"

---
اصلا اینا رو ول کن! من وان پیس میخوام! :| هیچ شایعه ای نیست:|
میشه مثل پارسال که امیدی نداشتم و بیدار شدم،یکهو گفتی برنینگ بلاد تایید شده،امسالم چنین سورپرایزی ببینیم؟ :( :x
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بروتو اونقدر بخش داستانی نداره که ارزش یک بازی جدا داشته باشه! حتی کاراکتر هم اونقدر نداره! :D کل ـش یکدونه فیلمه! :d (مانگا هنوز حتی فیلم رو کامل پوشش نداده! )
باید به عنوان یک چیزی مثل Full Burst منتشرش کنند:-"
یک بخش داستانی(فیلم) + کاراکترهای جدید+لباس های فیلم برای کاراکترهای قبلی!
که اینا هم یک سریش جزو موارد پیش خرید همین نسخه بوده:D

فوقش یه بخش ادونچر هم بزنند تنگش، یه داستانک جدیدی سر هم کنند برای بروتو و دوستان:D

بروتو و سارادا رو بزاریم کنار، کلا ما مبارزه ی 10تا کاراکتر جدید هم ندیدیم!:-"

---
اصلا اینا رو ول کن! من وان پیس میخوام! :| هیچ شایعه ای نیست:|
میشه مثل پارسال که امیدی نداشتم و بیدار شدم،یکهو گفتی برنینگ بلاد تایید شده،امسالم چنین سورپرایزی ببینیم؟ :( :x
خودت جواب دادی دیگه :D از این بخشای ادونچر گربه گیری و یه بخش داستانی جدید سر هم شده براش درست کنند + نیمچه داستانک‌های از شخصیتای مهم سری اصلی توی بزرگسالیشون و داستان فیلم... دیگه همه چیز حله :D

۱۰ تا مبارز جدید یه ۵ یا ۱۰ تایی هم ورژن بزرگسالانه از شخصیتای قدیمی با سیستم مبارزات و حرکات جدید، قشنگ Roster هم آماده میشه :D در کل به نظرم وقتشه از ناروتو دیگه کم کم بکشن بیرون و تمرکز رو بزارن روی تغییر فرمول گیم‌پلی و بعد هم دنبال کردن داستان بوروتو :D
---
امیدوارم که چیزی ازش نشون ندن :-":D اگه کار یه استدیوی دیگه باشه (وای فکرش رو بکن CC2 بزنه وان‌پیس بسازه :fearscream::hearteyes:) از معرفیش حمایت میشه ولی امگا فورس بهتره تمام تمرکزش رو الان روی برسرک بزاره و برای PW4 هم باز برگرده به سبک PW1 (یا UWR) و بیشتر بازی رو ماجراجویانه کنه تا یه Musou خشک و خالی. آها بحث UWR شد، از نسخه دوم اون هم شدید حمایت میشه :x در کل از وان پیس جدید و غیر از PW4 استقبال می‌کنم :D
 
  • Like
Reactions: Kaiki

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
خودت جواب دادی دیگه :D از این بخشای ادونچر گربه گیری و یه بخش داستانی جدید سر هم شده براش درست کنند + نیمچه داستانک‌های از شخصیتای مهم سری اصلی توی بزرگسالیشون و داستان فیلم... دیگه همه چیز حله :D

۱۰ تا مبارز جدید یه ۵ یا ۱۰ تایی هم ورژن بزرگسالانه از شخصیتای قدیمی با سیستم مبارزات و حرکات جدید، قشنگ Roster هم آماده میشه :D در کل به نظرم وقتشه از ناروتو دیگه کم کم بکشن بیرون و تمرکز رو بزارن روی تغییر فرمول گیم‌پلی و بعد هم دنبال کردن داستان بوروتو :D
---
امیدوارم که چیزی ازش نشون ندن :-":D اگه کار یه استدیوی دیگه باشه (وای فکرش رو بکن CC2 بزنه وان‌پیس بسازه :fearscream::hearteyes:) از معرفیش حمایت میشه ولی امگا فورس بهتره تمام تمرکزش رو الان روی برسرک بزاره و برای PW4 هم باز برگرده به سبک PW1 (یا UWR) و بیشتر بازی رو ماجراجویانه کنه تا یه Musou خشک و خالی. آها بحث UWR شد، از نسخه دوم اون هم شدید حمایت میشه :x در کل از وان پیس جدید و غیر از PW4 استقبال می‌کنم :D
اون 10تایی که من حساب کردم، نصفشون ورژن بزرگ ساله ی ملت بودن!:D
داستان فیلم از یه آرک کوتاهه ناروتو هم کمتره! رو هم 5تا مبارزه نمیشه ازش در اورد! انتظاراتی داریا:-"

+ اینا باید دیوانه باشن وقتی یه بازی کامل تو سبک فایتینگ دارن، با چنین روستر خفنی، بخوان بزنند زمین و از اول بسازن:-" افت فروش هم که فکر نمیکنم داشته باشه:D
حداقل میگفتی یه بازی Beat'em up بسازن یه چیزی:-" (در گوشه و کنار تعریف بازی های زمان یوبی سافتش رو شنیدم:-" )

البته دیروز یه گشتی میزدم و اخبار رو دنبال میکردم، گویا انیمه همچنان قراره بر اساس رمان ها ادامه پیدا کنه!(نه فقط کاکاشی... ساسکه،شیکامارو و دهکده کونوها...) و میگن اصلا شاید چپتر آخر مانگا، توی این سری انیمه پوشش داده نشه و بعدا سری بروتو بسازن:-"
کلا اینطور که به نظر میرسه برای باندای و این سری اوضاع خوبه:D
---
وان پیس فایتینگ نمیخوام! امسال داشتیم، سال بعد هر سبکی بدن غیر فایتینگ:-" (البته CC2 خوبه! مخصوصا با این سبک گرافیکیشون:x )
PW4 که گویا نیست:( جزو سورپرایزهای Koei جایی نداره :| اونو بزارن 2018 سالگرد 20سالگیه وان پیس:x ولی حسابی بهش برسن:-" (کاراکتر زیاد بچپونند:-" )
اتفاقا امیدوارم مثل PW1 نشه، اون بخش ادونچر و QTEهاش اصلا خوب نبود! همین Warriors خالص باشه بهتره:D
UW هم باشه خیلی خوبه:D اودا هم باز یه بدمن جدید براش خلق کنه کف کنیم:D ( Redfield خیلی خوب بود:D ) گرچه اینا رندوم یه سبک انتخاب میکنند و برای وان پیس بازی میسازن:D ، اگر چیزی در راه باشه هم نمیشه پیشبینی کرد تو چه سبکی میتونه باشه:-" ... یهو دیدی اصلا بازی ورزشی دادن:-"

@NoctisSasuke
تو که همه نسخه ها رو زدی بیا ببینم نظرت در مورد آینده ی بازی های ناروتو چیه؟ یا انتقادات و پیشنهادات نسبت به سری فعلی چیه:D
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
علی کی کافر شدی نگفتی به ما؟ :D

بیان فرمول ناروتو رو عوض کنن؟ :| تازه دستشون اومده همین رو چجوری Perfectش کنن بعد میخوای عوضش کنن؟ :| (Rage modez)

اتفاقا به نظر من همین فرمولش واقعا به ناروتو میخوره و همین رو باید یه سری چیزایی بهش اضافه کنن

من که قبلا تو تاپیک Storm 4 قبل انتشار بازی خودم رو خفه کرده بودم که چیا انتظار دارم که 2 تا از مهم تریناش اینا بودن:

1- اینکه تو مبارزه درجا بشه نینجوتسو رو عوض کرد مثلا L1 بگیری بعد با D-Pad بین نینجوتسو های مختلف سوئیچ کنی اینجوری مبارزه خیلی خیلی پویا تر میشه و خسته کنندگیش بعد مدت طولانی بازی کردن خیلی خیلی کمتر میشه و با عقل هم بیشتر جور در میاد برا حریف هم چالش بر انگیز تر میشه چون نمیدونه الان حریفش چه نینجوتسویی میخواد بزنه :D

2- اینکه بشه بین Ultimate Jutsu ها انتخاب کرد که خب دمشون گرم این رو تو بازی گذاشتن :D

خلاصه به نظرم همین استایل رو فقط گسترش بدنش به نظر من ناروتو بازیش وقتی واقعا Epic میشه (الانشم برا من هست) که اون مورد 1 رو اضافه کنه و یه چیز دیگه هم اضافه کنه :D اینکه محیط ها بزرگ تر بشن خیلی بزرگ تر مثلا تو همون قسمتای اول ناروتو اون Training Field رو در نظر بگیرید بشه رفت تو جنگلش و بین درختا مبارزه کرد و یهویی یه جوتسو ول بدی درختا نابود بشن و . . . :D یه لحظه هیجان زده شدم دلم خواست :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اون 10تایی که من حساب کردم، نصفشون ورژن بزرگ ساله ی ملت بودن!:D
داستان فیلم از یه آرک کوتاهه ناروتو هم کمتره! رو هم 5تا مبارزه نمیشه ازش در اورد! انتظاراتی داریا:-"

+ اینا باید دیوانه باشن وقتی یه بازی کامل تو سبک فایتینگ دارن، با چنین روستر خفنی، بخوان بزنند زمین و از اول بسازن:-" افت فروش هم که فکر نمیکنم داشته باشه:D
حداقل میگفتی یه بازی Beat'em up بسازن یه چیزی:-" (در گوشه و کنار تعریف بازی های زمان یوبی سافتش رو شنیدم:-" )

البته دیروز یه گشتی میزدم و اخبار رو دنبال میکردم، گویا انیمه همچنان قراره بر اساس رمان ها ادامه پیدا کنه!(نه فقط کاکاشی... ساسکه،شیکامارو و دهکده کونوها...) و میگن اصلا شاید چپتر آخر مانگا، توی این سری انیمه پوشش داده نشه و بعدا سری بروتو بسازن:-"
کلا اینطور که به نظر میرسه برای باندای و این سری اوضاع خوبه:D
---
وان پیس فایتینگ نمیخوام! امسال داشتیم، سال بعد هر سبکی بدن غیر فایتینگ:-" (البته CC2 خوبه! مخصوصا با این سبک گرافیکیشون:x )
PW4 که گویا نیست:( جزو سورپرایزهای Koei جایی نداره :| اونو بزارن 2018 سالگرد 20سالگیه وان پیس:x ولی حسابی بهش برسن:-" (کاراکتر زیاد بچپونند:-" )
اتفاقا امیدوارم مثل PW1 نشه، اون بخش ادونچر و QTEهاش اصلا خوب نبود! همین Warriors خالص باشه بهتره:D
UW هم باشه خیلی خوبه:D اودا هم باز یه بدمن جدید براش خلق کنه کف کنیم:D ( Redfield خیلی خوب بود:D ) گرچه اینا رندوم یه سبک انتخاب میکنند و برای وان پیس بازی میسازن:D ، اگر چیزی در راه باشه هم نمیشه پیشبینی کرد تو چه سبکی میتونه باشه:-" ... یهو دیدی اصلا بازی ورزشی دادن:-"

@NoctisSasuke
تو که همه نسخه ها رو زدی بیا ببینم نظرت در مورد آینده ی بازی های ناروتو چیه؟ یا انتقادات و پیشنهادات نسبت به سری فعلی چیه:D
بابا اینا شیسویی کلا یه صحنه توی انیمه بود ازش یه شخصیت کامل در آوردن :D توانایی‌های CC2 رو دست کم نگیر :>

بهت گفتم دیگه :D بازی‌ باید تغییر کنه و هی چیزای جدید ارائه بده وگرنه نهایتا تکراری میشه :D این دقیقا همون دلیلیه که خود اینا برداشتن توی Revolution اون مبارزات ۴ تایی با کلی ریز سیستم رو به بازی اضافه کردن. هرچند به نظرم تغییرات اون نسخه زیاد جالب نبود (تنها نسخه‌ای از ناروتوـه که دارم ولی این بخشش رو تموم نکردم) و باید تمرکزشون رو بزارن روی اضافه کردن بخشای جدید به سیستم اصلی مبارزات و اون رو تغییر بدن.

مثال‌های دیگه هم توی سبکای مختلف زیادن. GoW4 دقیقا برای همین جلوگیری از تکراری شدن الان اینقدر متحول شده یا مثلا یاکوزا ۶ که همین چند ساعت پیش خبرش رو زدم (و فوق‌العاده به نظر میاد) بخاطر این که سیستم استایلا رو کنار بزاره اومد تعداد شخصیتای قابل بازی رو باز به همون یه نفر کاهش داد ولی بجاش سیستم مبارزاتش رو دوباره از پایه طراحی کرد :D

در کل بعد از این همه نسخه مختلف که همه با یه سیستم پایه‌ای درست شدن، دیگه کم کم وقتشه بازی تغییرات اساسی به خودش ببینه و چه موقعیتی بهتر از اینکه بعد از کنار گذاشتن ناروتو و با شروع بوروتو اینکار رو انجام بدن :D (از اینکه Beat'em Up هم بسازن شدید حمایت میشه :D کلا ناروتو و وان‌پیس پتانسیلشون برای داشتن بازیای مختلف بالاست)

میدونم داره آف تاپیک میشه ولی خب... یعنی چی؟ یعنی اینا باز می‌خوان وسط مبارزه آخر برن ۶ هزار تا قسمت فیلر نشونمون بدن؟ :| اگه اینطوری که Screw them و این انیمه داغونشون، میریم همون چند چپتر باقی مونده مانگا رو می‌خونیم خودمون رو راحت می‌کنیم :|
---
نه خب منظور منم یه چیزی مثل Asura's Wrath بود :D وگرنه وان‌پیس فایتینگ که Burning Blood هست که من خودم دموش رو تجربه کردم و ازش خوشم نیومد :-"
خب خدا رو شکر پس خبری از PW4 نمیشه :D
نه بابا یکم تغییرات توی بازی ایجاد کنند، چیه هی Musou ساده به خوردمون میدن :| حیف پتانسیل وان‌پیس که اینطوری با این فرمول همیشگی سری Musou داره حروم میشه. میدونم خودت هم با UWR خیلی حال کردی، به نظر خودت PW4 بیشتر به اون سمت بره بهتر نیست تا اینکه باز یه Musou عادی به خوردمون بدن؟ :| :D (خدا به ما برسرک فنا رحم کنه، معلوم نیست اون چجوری از آب در بیاد).

پ.ن: میگم نظرت چیه اصلا یه Dating-Sim براش بدن تا بالاخره زوروبین رو به نتیجه برسونیم؟ :))=))
===
@NoctisSasuke

من و کفر؟ استغفرالله :-":D

ولی نه فرشاد شاید منظورم رو بد رسوندم مثلا همین ایده شماره یکت رو من یه تغییر بزرگ توی بازی میدونم و به نظرم باید اجراش کنند تا تنوع بیشتر بشه :D ولی خب اگه یه دست به سر و روی یه سری از سیستمای بازی بکشن و از پایه اونا رو طراحی کننده بهتره :D مثلا شوریکن ها توی بازی کاملا بی استفاده‌اند و دکمه مربع رسما هیچ کاربردی نداره (مگر اینکه دیدارا برداشته باشی که در اون صورت خدا به رقیبت صبر بده :| :D) بیان این بخش رو کلا تغییر بدن و یا یه چیز درست و حسابی و کاربردی از شوریکن‌ها در بیارن یا هم اینکه کلا با یه سیستم دیگه عوضش کنند. یا اینکه الان ضربات عادی (دایره) با نینجوتسوها کاملا از هم جدا هستن و نمیشه درست و حسابی با همدیگه ترکیبشون کرد خصوصا برای بعضی شخصیتا که جوتسو‌های عجیب غریب‌تری دارن (مار شدن اوروچیمارو).

خب با ایجاد یه سری تغییرات توی این سیستما بیان کاری کنند که ترکیبشون با هم راحت‌تر بشه و اصلا بازی برای انجام اینکار به بازیکن پاداش بده (دمیج اضافی). در کنارش یه دستی به سر و روی جوتسو‌های عجیب غریب‌تر مثل همین مار شدن و اینا هم بکشن که یکم کاربردی‌تر بشن یا اینکه عوضشون کنند. این مورد برای بعضی Power Up ها هم صدق میکنه، مثل سوسانو که وقتی فعالش می‌کنی انگار دشمن Power up کرده چون Hitbox ـت وحشتناک بزرگ میشه :| :D

بعد زمینا رو هم یکم بزرگتر کنند که مثلا توی مبارزات خیلی خفن (سوسانو Vs بیجو) قشنگ یه چندتا خونه و اینجور چیزا هم بترکه اون وسط :-"

در کل منظورم از تغییرات بزرگ اینجور چیزاست نه اینکه بیان بازی رو مثلا 2Dـش کنند یا اینکه دیگه قابلیت Ultimate Jutsu توی بازی نباشه و اینجور چیزا :D تغییرات در حد عوض کردن کمبو‌ها (گسترش دادنشون) و همون سیستم شوریکن و ترکیبشون با جوتسو و اینجور موارد منظورمه :D

پ.ن: یه بخش ادونچر درست و حسابی هم توی بازی بزارن و یکم بهش بها بدن حداقل بشه یکم توی دنیای بازی چرخید :D
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
بابا اینا شیسویی کلا یه صحنه توی انیمه بود ازش یه شخصیت کامل در آوردن :D توانایی‌های CC2 رو دست کم نگیر :>

بهت گفتم دیگه :D بازی‌ باید تغییر کنه و هی چیزای جدید ارائه بده وگرنه نهایتا تکراری میشه :D این دقیقا همون دلیلیه که خود اینا برداشتن توی Revolution اون مبارزات ۴ تایی با کلی ریز سیستم رو به بازی اضافه کردن. هرچند به نظرم تغییرات اون نسخه زیاد جالب نبود (تنها نسخه‌ای از ناروتوـه که دارم ولی این بخشش رو تموم نکردم) و باید تمرکزشون رو بزارن روی اضافه کردن بخشای جدید به سیستم اصلی مبارزات و اون رو تغییر بدن.

مثال‌های دیگه هم توی سبکای مختلف زیادن. GoW4 دقیقا برای همین جلوگیری از تکراری شدن الان اینقدر متحول شده یا مثلا یاکوزا ۶ که همین چند ساعت پیش خبرش رو زدم (و فوق‌العاده به نظر میاد) بخاطر این که سیستم استایلا رو کنار بزاره اومد تعداد شخصیتای قابل بازی رو باز به همون یه نفر کاهش داد ولی بجاش سیستم مبارزاتش رو دوباره از پایه طراحی کرد :D

در کل بعد از این همه نسخه مختلف که همه با یه سیستم پایه‌ای درست شدن، دیگه کم کم وقتشه بازی تغییرات اساسی به خودش ببینه و چه موقعیتی بهتر از اینکه بعد از کنار گذاشتن ناروتو و با شروع بوروتو اینکار رو انجام بدن :D (از اینکه Beat'em Up هم بسازن شدید حمایت میشه :D کلا ناروتو و وان‌پیس پتانسیلشون برای داشتن بازیای مختلف بالاست)

میدونم داره آف تاپیک میشه ولی خب... یعنی چی؟ یعنی اینا باز می‌خوان وسط مبارزه آخر برن ۶ هزار تا قسمت فیلر نشونمون بدن؟ :| اگه اینطوری که Screw them و این انیمه داغونشون، میریم همون چند چپتر باقی مونده مانگا رو می‌خونیم خودمون رو راحت می‌کنیم :|
---
نه خب منظور منم یه چیزی مثل Asura's Wrath بود :D وگرنه وان‌پیس فایتینگ که Burning Blood هست که من خودم دموش رو تجربه کردم و ازش خوشم نیومد :-"
خب خدا رو شکر پس خبری از PW4 نمیشه :D
نه بابا یکم تغییرات توی بازی ایجاد کنند، چیه هی Musou ساده به خوردمون میدن :| حیف پتانسیل وان‌پیس که اینطوری با این فرمول همیشگی سری Musou داره حروم میشه. میدونم خودت هم با UWR خیلی حال کردی، به نظر خودت PW4 بیشتر به اون سمت بره بهتر نیست تا اینکه باز یه Musou عادی به خوردمون بدن؟ :| :D (خدا به ما برسرک فنا رحم کنه، معلوم نیست اون چجوری از آب در بیاد).

پ.ن: میگم نظرت چیه اصلا یه Dating-Sim براش بدن تا بالاخره زوروبین رو به نتیجه برسونیم؟ :))=))
===
@NoctisSasuke

من و کفر؟ استغفرالله :-":D

ولی نه فرشاد شاید منظورم رو بد رسوندم مثلا همین ایده شماره یکت رو من یه تغییر بزرگ توی بازی میدونم و به نظرم باید اجراش کنند تا تنوع بیشتر بشه :D ولی خب اگه یه دست به سر و روی یه سری از سیستمای بازی بکشن و از پایه اونا رو طراحی کننده بهتره :D مثلا شوریکن ها توی بازی کاملا بی استفاده‌اند و دکمه مربع رسما هیچ کاربردی نداره (مگر اینکه دیدارا برداشته باشی که در اون صورت خدا به رقیبت صبر بده :| :D) بیان این بخش رو کلا تغییر بدن و یا یه چیز درست و حسابی و کاربردی از شوریکن‌ها در بیارن یا هم اینکه کلا با یه سیستم دیگه عوضش کنند. یا اینکه الان ضربات عادی (دایره) با نینجوتسوها کاملا از هم جدا هستن و نمیشه درست و حسابی با همدیگه ترکیبشون کرد خصوصا برای بعضی شخصیتا که جوتسو‌های عجیب غریب‌تری دارن (مار شدن اوروچیمارو).

خب با ایجاد یه سری تغییرات توی این سیستما بیان کاری کنند که ترکیبشون با هم راحت‌تر بشه و اصلا بازی برای انجام اینکار به بازیکن پاداش بده (دمیج اضافی). در کنارش یه دستی به سر و روی جوتسو‌های عجیب غریب‌تر مثل همین مار شدن و اینا هم بکشن که یکم کاربردی‌تر بشن یا اینکه عوضشون کنند. این مورد برای بعضی Power Up ها هم صدق میکنه، مثل سوسانو که وقتی فعالش می‌کنی انگار دشمن Power up کرده چون Hitbox ـت وحشتناک بزرگ میشه :| :D

بعد زمینا رو هم یکم بزرگتر کنند که مثلا توی مبارزات خیلی خفن (سوسانو Vs بیجو) قشنگ یه چندتا خونه و اینجور چیزا هم بترکه اون وسط :-"

در کل منظورم از تغییرات بزرگ اینجور چیزاست نه اینکه بیان بازی رو مثلا 2Dـش کنند یا اینکه دیگه قابلیت Ultimate Jutsu توی بازی نباشه و اینجور چیزا :D تغییرات در حد عوض کردن کمبو‌ها (گسترش دادنشون) و همون سیستم شوریکن و ترکیبشون با جوتسو و اینجور موارد منظورمه :D

پ.ن: یه بخش ادونچر درست و حسابی هم توی بازی بزارن و یکم بهش بها بدن حداقل بشه یکم توی دنیای بازی چرخید :D


آهان آره من یه چیز دیگه برداشت کردم از حرف داشتم خودم رو آماده میکردم سنگسارت کنم :D

آره موافقم

ولی خداییش تو این تیریپ بازیایی که تمرکز رو Melee هست ولی Ranged Attack هم داره بازی ندیدم که Ranged Attackش ارزش انجام دادن داشته باشه و همشون مزخرف بودن :D
 
  • Like
Reactions: Dante Never Cry

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
آهان آره من یه چیز دیگه برداشت کردم از حرف داشتم خودم رو آماده میکردم سنگسارت کنم :D

آره موافقم

ولی خداییش تو این تیریپ بازیایی که تمرکز رو Melee هست ولی Ranged Attack هم داره بازی ندیدم که Ranged Attackش ارزش انجام دادن داشته باشه و همشون مزخرف بودن :D
:sweatsmile::tearsofjoy:

فکر کنم بیشتر دلیلش اینه که نمیخوان خیلی حرکات Range‌ قوی و OP بشن و طرف یه وقت نتونه باهاشون از راه دور خیلی راحت حریف رو شکست بده (البته دیدارا میترکونه بقیه رو :|:D) ولی خب توی ناورتو دیگه الان از اون سمت افتادن و واقعا شوریکن‌ها بی‌مصرفند که خداییش خیلی حیفه چون توی خود انیمه بعضا استفاده‌های جالبی ازشون میشد. (برای فعال کردن جوتسو و تله‌ها به عنوان مثال)

ولی خب اگر حس می‌کنند نمیتونند یه سیستم بالانس و بهتر ازش در بیارن همون جایگزینش کنند باز بهتره تا اینکه اینطوری یه چیز بی‌مصرف توی بازی باشن :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
علی کی کافر شدی نگفتی به ما؟ :D

بیان فرمول ناروتو رو عوض کنن؟ :| تازه دستشون اومده همین رو چجوری Perfectش کنن بعد میخوای عوضش کنن؟ :| (Rage modez)

اتفاقا به نظر من همین فرمولش واقعا به ناروتو میخوره و همین رو باید یه سری چیزایی بهش اضافه کنن

من که قبلا تو تاپیک Storm 4 قبل انتشار بازی خودم رو خفه کرده بودم که چیا انتظار دارم که 2 تا از مهم تریناش اینا بودن:

1- اینکه تو مبارزه درجا بشه نینجوتسو رو عوض کرد مثلا L1 بگیری بعد با D-Pad بین نینجوتسو های مختلف سوئیچ کنی اینجوری مبارزه خیلی خیلی پویا تر میشه و خسته کنندگیش بعد مدت طولانی بازی کردن خیلی خیلی کمتر میشه و با عقل هم بیشتر جور در میاد برا حریف هم چالش بر انگیز تر میشه چون نمیدونه الان حریفش چه نینجوتسویی میخواد بزنه :D

2- اینکه بشه بین Ultimate Jutsu ها انتخاب کرد که خب دمشون گرم این رو تو بازی گذاشتن :D

خلاصه به نظرم همین استایل رو فقط گسترش بدنش به نظر من ناروتو بازیش وقتی واقعا Epic میشه (الانشم برا من هست) که اون مورد 1 رو اضافه کنه و یه چیز دیگه هم اضافه کنه :D اینکه محیط ها بزرگ تر بشن خیلی بزرگ تر مثلا تو همون قسمتای اول ناروتو اون Training Field رو در نظر بگیرید بشه رفت تو جنگلش و بین درختا مبارزه کرد و یهویی یه جوتسو ول بدی درختا نابود بشن و . . . :D یه لحظه هیجان زده شدم دلم خواست :D
مورد اول برای همه ی کاراکترها قابل استفاده نیست:-" کاکاشی،ساسکه،آسوما...
درسته خفن و پویا و .... میشه! ولی بالانس بازی به هم میریزه ها! :D اینجوری مثلا یک کاراکتر میتونه هم جوتسوی نزدیک داشته باشه،هم دور! :-"



بابا اینا شیسویی کلا یه صحنه توی انیمه بود ازش یه شخصیت کامل در آوردن :D توانایی‌های CC2 رو دست کم نگیر :>

بهت گفتم دیگه :D بازی‌ باید تغییر کنه و هی چیزای جدید ارائه بده وگرنه نهایتا تکراری میشه :D این دقیقا همون دلیلیه که خود اینا برداشتن توی Revolution اون مبارزات ۴ تایی با کلی ریز سیستم رو به بازی اضافه کردن. هرچند به نظرم تغییرات اون نسخه زیاد جالب نبود (تنها نسخه‌ای از ناروتوـه که دارم ولی این بخشش رو تموم نکردم) و باید تمرکزشون رو بزارن روی اضافه کردن بخشای جدید به سیستم اصلی مبارزات و اون رو تغییر بدن.

مثال‌های دیگه هم توی سبکای مختلف زیادن. GoW4 دقیقا برای همین جلوگیری از تکراری شدن الان اینقدر متحول شده یا مثلا یاکوزا ۶ که همین چند ساعت پیش خبرش رو زدم (و فوق‌العاده به نظر میاد) بخاطر این که سیستم استایلا رو کنار بزاره اومد تعداد شخصیتای قابل بازی رو باز به همون یه نفر کاهش داد ولی بجاش سیستم مبارزاتش رو دوباره از پایه طراحی کرد :D

در کل بعد از این همه نسخه مختلف که همه با یه سیستم پایه‌ای درست شدن، دیگه کم کم وقتشه بازی تغییرات اساسی به خودش ببینه و چه موقعیتی بهتر از اینکه بعد از کنار گذاشتن ناروتو و با شروع بوروتو اینکار رو انجام بدن :D (از اینکه Beat'em Up هم بسازن شدید حمایت میشه :D کلا ناروتو و وان‌پیس پتانسیلشون برای داشتن بازیای مختلف بالاست)

میدونم داره آف تاپیک میشه ولی خب... یعنی چی؟ یعنی اینا باز می‌خوان وسط مبارزه آخر برن ۶ هزار تا قسمت فیلر نشونمون بدن؟ :| اگه اینطوری که Screw them و این انیمه داغونشون، میریم همون چند چپتر باقی مونده مانگا رو می‌خونیم خودمون رو راحت می‌کنیم :|
---
نه خب منظور منم یه چیزی مثل Asura's Wrath بود :D وگرنه وان‌پیس فایتینگ که Burning Blood هست که من خودم دموش رو تجربه کردم و ازش خوشم نیومد :-"
خب خدا رو شکر پس خبری از PW4 نمیشه :D
نه بابا یکم تغییرات توی بازی ایجاد کنند، چیه هی Musou ساده به خوردمون میدن :| حیف پتانسیل وان‌پیس که اینطوری با این فرمول همیشگی سری Musou داره حروم میشه. میدونم خودت هم با UWR خیلی حال کردی، به نظر خودت PW4 بیشتر به اون سمت بره بهتر نیست تا اینکه باز یه Musou عادی به خوردمون بدن؟ :| :D (خدا به ما برسرک فنا رحم کنه، معلوم نیست اون چجوری از آب در بیاد).

پ.ن: میگم نظرت چیه اصلا یه Dating-Sim براش بدن تا بالاخره زوروبین رو به نتیجه برسونیم؟ :))=))
===
@NoctisSasuke

من و کفر؟ استغفرالله :-":D

ولی نه فرشاد شاید منظورم رو بد رسوندم مثلا همین ایده شماره یکت رو من یه تغییر بزرگ توی بازی میدونم و به نظرم باید اجراش کنند تا تنوع بیشتر بشه :D ولی خب اگه یه دست به سر و روی یه سری از سیستمای بازی بکشن و از پایه اونا رو طراحی کننده بهتره :D مثلا شوریکن ها توی بازی کاملا بی استفاده‌اند و دکمه مربع رسما هیچ کاربردی نداره (مگر اینکه دیدارا برداشته باشی که در اون صورت خدا به رقیبت صبر بده :| :D) بیان این بخش رو کلا تغییر بدن و یا یه چیز درست و حسابی و کاربردی از شوریکن‌ها در بیارن یا هم اینکه کلا با یه سیستم دیگه عوضش کنند. یا اینکه الان ضربات عادی (دایره) با نینجوتسوها کاملا از هم جدا هستن و نمیشه درست و حسابی با همدیگه ترکیبشون کرد خصوصا برای بعضی شخصیتا که جوتسو‌های عجیب غریب‌تری دارن (مار شدن اوروچیمارو).

خب با ایجاد یه سری تغییرات توی این سیستما بیان کاری کنند که ترکیبشون با هم راحت‌تر بشه و اصلا بازی برای انجام اینکار به بازیکن پاداش بده (دمیج اضافی). در کنارش یه دستی به سر و روی جوتسو‌های عجیب غریب‌تر مثل همین مار شدن و اینا هم بکشن که یکم کاربردی‌تر بشن یا اینکه عوضشون کنند. این مورد برای بعضی Power Up ها هم صدق میکنه، مثل سوسانو که وقتی فعالش می‌کنی انگار دشمن Power up کرده چون Hitbox ـت وحشتناک بزرگ میشه :| :D

بعد زمینا رو هم یکم بزرگتر کنند که مثلا توی مبارزات خیلی خفن (سوسانو Vs بیجو) قشنگ یه چندتا خونه و اینجور چیزا هم بترکه اون وسط :-"

در کل منظورم از تغییرات بزرگ اینجور چیزاست نه اینکه بیان بازی رو مثلا 2Dـش کنند یا اینکه دیگه قابلیت Ultimate Jutsu توی بازی نباشه و اینجور چیزا :D تغییرات در حد عوض کردن کمبو‌ها (گسترش دادنشون) و همون سیستم شوریکن و ترکیبشون با جوتسو و اینجور موارد منظورمه :D

پ.ن: یه بخش ادونچر درست و حسابی هم توی بازی بزارن و یکم بهش بها بدن حداقل بشه یکم توی دنیای بازی چرخید :D
شیسویی رو کیشیموتو برای بازی طراحی کرده بود براش یک سری چیزا رو! :D یه جورایی کاراکتر انحصاریه بازی بود تا جایی که یادمه:D من باز اشاره کنم، این ده تایی که گفتم نصفشون تکراری هستن که هیچ، نصفشون هم بر همین پایه هست که توانایی هاشون رو دست کم نگرفتم! :-"

چیزی که میگی رو من نمیتونم قبول کنم! بهبود این سیستم یک چیزه! بزنند زمین از اول بسازن یک چیز دیگه! :D ، اولی درسته ! دومی یک کار بسیار اشتباهه! هدف از ساخت بازی های انیمه ای،تجربه ی عنوان با کاراکترهای مختلف هست! الان ناروتو توی این مورد ترکونده! تقریبا تمام کاراکترها پوشش داده شدن(تقریبا) و بهترین تجربه رو به یک انیمه فن میدن:D ، اینا بخوان کاراکترها رو یکهو بکنند 20تا،مطمئن باش استقبال خیلی میاد پایین تر! :D (رسما عقب گرد حساب میشه تو یک بازی انیمه ای این مورد به نظرم! :D ) ، بازم میگم وقتی توی این سبک چنین چیزی داری،اشتباهه این کار! :D

برای Beat'em Up شدن، به نظرم این ناروتو به جایی رسیده که خیلی راحت میتونه چنین چیزی رو پوشش بده! :D، اینا تمام تمرکز رو بزارن روی بخش ادونچر ، این بخش خودش یک بازی جدا میتونه بشه! :D
کونوها رو خیلی خوب در اوردن توی بازی!+ 2تا شهر دیگه ی بازی رو همونقدر بزرگ بسازن:D ، و بقیه ی محیط ها رو بزرگ کنند! (یک چیزی مثل UWR مثلا! تازه نه به اون بزرگی :-" ) ، مثل Tekken 5 که یک بخش داستانی داشت! اینجا الان خیلی راحت میتونند این بخش رو بسازن :D

نه خو! بین چپتر یکی مونده به آخر و آخر بالاخره یه پرش زمانی هست! (بروتو که یکهو از آسمون نازل نمیشه:D ) اونجا رو میخوان با رمان ها پر کنند:D یعنی یک چپتر میمونه کلا! که همونم همه چیز رو دیدی غیر از اشاره ای که توی مانگا به وان پیس شده:))

---
یعنی اگر بخوان مثل Asura's Wrath بسازن ، میخوام صد سال سیاه نسازن:| یکی از بیخود ترین بازی هایی که بازی کردم بود:| هنوز تو کفم از چیش لذت بردید:D (خدایی CC2 چجوری ناروتو رو ساخته،اینم ساخته؟ :| ) ، رسما بخش مبارزاتش چشم بسته قابل رد کردنه! یعنی هیچ کاری لازم نیست بکنی! :-" بازی هیچی نداره! حتی 2تا کومبوی ساده هم نداره،چشمت رو ببند دایره بزن،بعد از 3 دیقه R2 بزن، حالا چشم هات رو باز کن و برو سراغ QTEـها! :-"(اونا هم فکر کنم میشه Skip کرد:-" ) در این حد که ساده ترین مورد ـه از نقطه ی A به B رفتن هم نداره بازی:-" حالا بگذریم... :D

چی چی و خدا رو شکر:| ، اتفاقا سبک Warriors خیلی هم خوبه! :D با همین دست فرمون برن جلو فقط کاراکتر بریزن وسط! :D ، اگر Dream Modeـی هم هست تنوعش رو بیشتر کنند:D یا نمیدونم، مثل Empire بسازن ، یا مثل SW1 مینی گیم های مختلف بزارن (حتی مبارزات 1vs1 :-" ) ، گیم پلی اصلی بازی همین خوبه! یهو جوگیر نشن دوباره پلتفرمر و ... بریزن وسط:D

نه! :-" من معتقدم حالت رویایی اینه که گیم پلی PW باشه، گرافیک UWR ! :-" سیستم مبارزات UWR اصلا به خوبیه PW نیست:D ، ولی به طور کلی بدم نمیاد بازم بسازن ازش! اما اولویتم PW میباشد! فایتینگ هم برای 2017 که اصلا:| البته بدبختی اینه ساپورت BB تموم نشده! بعیده بازیی در کار باشه:( (البته آخرین DLCـهاش دسامبر میان:-" )

زوروبین انشاالله چپتر 1300 :-"
---
شوریکن ها الان بیشتر برای این استفاده میکنند که حریف شارژ نکنه خودشو:D
این مورد تله و اینا هم که میگی که هستش همین الانم! :D ، هم شوریکن های تله ای روی زمین هست، و هم توی هوا(بادکنک وصله بهشون:-" ) ، از قدیم الایام بودن:-"
بقیه ی جوتسوهایی که از این چیزا استفاده میکنند هم معمولا Ultimate Jutso هستن! مثل شیکامارو، یا تکنیک مهر کردن ساندایمه و ...!
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
مورد اول برای همه ی کاراکترها قابل استفاده نیست:-" کاکاشی،ساسکه،آسوما...
درسته خفن و پویا و .... میشه! ولی بالانس بازی به هم میریزه ها! :D اینجوری مثلا یک کاراکتر میتونه هم جوتسوی نزدیک داشته باشه،هم دور! :-"




شیسویی رو کیشیموتو برای بازی طراحی کرده بود براش یک سری چیزا رو! :D یه جورایی کاراکتر انحصاریه بازی بود تا جایی که یادمه:D من باز اشاره کنم، این ده تایی که گفتم نصفشون تکراری هستن که هیچ، نصفشون هم بر همین پایه هست که توانایی هاشون رو دست کم نگرفتم! :-"

چیزی که میگی رو من نمیتونم قبول کنم! بهبود این سیستم یک چیزه! بزنند زمین از اول بسازن یک چیز دیگه! :D ، اولی درسته ! دومی یک کار بسیار اشتباهه! هدف از ساخت بازی های انیمه ای،تجربه ی عنوان با کاراکترهای مختلف هست! الان ناروتو توی این مورد ترکونده! تقریبا تمام کاراکترها پوشش داده شدن(تقریبا) و بهترین تجربه رو به یک انیمه فن میدن:D ، اینا بخوان کاراکترها رو یکهو بکنند 20تا،مطمئن باش استقبال خیلی میاد پایین تر! :D (رسما عقب گرد حساب میشه تو یک بازی انیمه ای این مورد به نظرم! :D ) ، بازم میگم وقتی توی این سبک چنین چیزی داری،اشتباهه این کار! :D

برای Beat'em Up شدن، به نظرم این ناروتو به جایی رسیده که خیلی راحت میتونه چنین چیزی رو پوشش بده! :D، اینا تمام تمرکز رو بزارن روی بخش ادونچر ، این بخش خودش یک بازی جدا میتونه بشه! :D
کونوها رو خیلی خوب در اوردن توی بازی!+ 2تا شهر دیگه ی بازی رو همونقدر بزرگ بسازن:D ، و بقیه ی محیط ها رو بزرگ کنند! (یک چیزی مثل UWR مثلا! تازه نه به اون بزرگی :-" ) ، مثل Tekken 5 که یک بخش داستانی داشت! اینجا الان خیلی راحت میتونند این بخش رو بسازن :D

نه خو! بین چپتر یکی مونده به آخر و آخر بالاخره یه پرش زمانی هست! (بروتو که یکهو از آسمون نازل نمیشه:D ) اونجا رو میخوان با رمان ها پر کنند:D یعنی یک چپتر میمونه کلا! که همونم همه چیز رو دیدی غیر از اشاره ای که توی مانگا به وان پیس شده:))

---
یعنی اگر بخوان مثل Asura's Wrath بسازن ، میخوام صد سال سیاه نسازن:| یکی از بیخود ترین بازی هایی که بازی کردم بود:| هنوز تو کفم از چیش لذت بردید:D (خدایی CC2 چجوری ناروتو رو ساخته،اینم ساخته؟ :| ) ، رسما بخش مبارزاتش چشم بسته قابل رد کردنه! یعنی هیچ کاری لازم نیست بکنی! :-" بازی هیچی نداره! حتی 2تا کومبوی ساده هم نداره،چشمت رو ببند دایره بزن،بعد از 3 دیقه R2 بزن، حالا چشم هات رو باز کن و برو سراغ QTEـها! :-"(اونا هم فکر کنم میشه Skip کرد:-" ) در این حد که ساده ترین مورد ـه از نقطه ی A به B رفتن هم نداره بازی:-" حالا بگذریم... :D

چی چی و خدا رو شکر:| ، اتفاقا سبک Warriors خیلی هم خوبه! :D با همین دست فرمون برن جلو فقط کاراکتر بریزن وسط! :D ، اگر Dream Modeـی هم هست تنوعش رو بیشتر کنند:D یا نمیدونم، مثل Empire بسازن ، یا مثل SW1 مینی گیم های مختلف بزارن (حتی مبارزات 1vs1 :-" ) ، گیم پلی اصلی بازی همین خوبه! یهو جوگیر نشن دوباره پلتفرمر و ... بریزن وسط:D

نه! :-" من معتقدم حالت رویایی اینه که گیم پلی PW باشه، گرافیک UWR ! :-" سیستم مبارزات UWR اصلا به خوبیه PW نیست:D ، ولی به طور کلی بدم نمیاد بازم بسازن ازش! اما اولویتم PW میباشد! فایتینگ هم برای 2017 که اصلا:| البته بدبختی اینه ساپورت BB تموم نشده! بعیده بازیی در کار باشه:( (البته آخرین DLCـهاش دسامبر میان:-" )

زوروبین انشاالله چپتر 1300 :-"
---
شوریکن ها الان بیشتر برای این استفاده میکنند که حریف شارژ نکنه خودشو:D
این مورد تله و اینا هم که میگی که هستش همین الانم! :D ، هم شوریکن های تله ای روی زمین هست، و هم توی هوا(بادکنک وصله بهشون:-" ) ، از قدیم الایام بودن:-"
بقیه ی جوتسوهایی که از این چیزا استفاده میکنند هم معمولا Ultimate Jutso هستن! مثل شیکامارو، یا تکنیک مهر کردن ساندایمه و ...!

چرا برا اونا قابل استفاده نیست؟ :D

ربطی به بالانس نداره اینجوری همه شخصیتا این قابلیت رو دارن دیگه :D بعدشم ناروتو اتفاقا به نظرم نباید بالانس باشه :)) آخه خیلی مسخرست یهویی با بچگی ناروتو بیای مادارا رو بزنی :D البته این حرفم شوخی بود :D
 
  • Like
Reactions: Dante Never Cry

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
چرا برا اونا قابل استفاده نیست؟ :D

ربطی به بالانس نداره اینجوری همه شخصیتا این قابلیت رو دارن دیگه :D بعدشم ناروتو اتفاقا به نظرم نباید بالانس باشه :)) آخه خیلی مسخرست یهویی با بچگی ناروتو بیای مادارا رو بزنی :D البته این حرفم شوخی بود :D
حالا تو واتساپ گفتم، اینجا هم بگم:D ، فقط برای اینا قابل استفاده ست:D
چون خیلی از کاراکترها(مثل شیکامارو، گارا و کیبا و ... 90% کاراکترها) یک عنصر بیشتر استفاده نمیکنند:D اینجوری ظلم میشه در حقشون:D
 
  • Like
Reactions: Dante Never Cry

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
شیسویی رو کیشیموتو برای بازی طراحی کرده بود براش یک سری چیزا رو! :D یه جورایی کاراکتر انحصاریه بازی بود تا جایی که یادمه:D من باز اشاره کنم، این ده تایی که گفتم نصفشون تکراری هستن که هیچ، نصفشون هم بر همین پایه هست که توانایی هاشون رو دست کم نگرفتم! :-"

چیزی که میگی رو من نمیتونم قبول کنم! بهبود این سیستم یک چیزه! بزنند زمین از اول بسازن یک چیز دیگه! :D ، اولی درسته ! دومی یک کار بسیار اشتباهه! هدف از ساخت بازی های انیمه ای،تجربه ی عنوان با کاراکترهای مختلف هست! الان ناروتو توی این مورد ترکونده! تقریبا تمام کاراکترها پوشش داده شدن(تقریبا) و بهترین تجربه رو به یک انیمه فن میدن:D ، اینا بخوان کاراکترها رو یکهو بکنند 20تا،مطمئن باش استقبال خیلی میاد پایین تر! :D (رسما عقب گرد حساب میشه تو یک بازی انیمه ای این مورد به نظرم! :D ) ، بازم میگم وقتی توی این سبک چنین چیزی داری،اشتباهه این کار! :D

برای Beat'em Up شدن، به نظرم این ناروتو به جایی رسیده که خیلی راحت میتونه چنین چیزی رو پوشش بده! :D، اینا تمام تمرکز رو بزارن روی بخش ادونچر ، این بخش خودش یک بازی جدا میتونه بشه! :D
کونوها رو خیلی خوب در اوردن توی بازی!+ 2تا شهر دیگه ی بازی رو همونقدر بزرگ بسازن:D ، و بقیه ی محیط ها رو بزرگ کنند! (یک چیزی مثل UWR مثلا! تازه نه به اون بزرگی :-" ) ، مثل Tekken 5 که یک بخش داستانی داشت! اینجا الان خیلی راحت میتونند این بخش رو بسازن :D

نه خو! بین چپتر یکی مونده به آخر و آخر بالاخره یه پرش زمانی هست! (بروتو که یکهو از آسمون نازل نمیشه:D ) اونجا رو میخوان با رمان ها پر کنند:D یعنی یک چپتر میمونه کلا! که همونم همه چیز رو دیدی غیر از اشاره ای که توی مانگا به وان پیس شده:))

---
یعنی اگر بخوان مثل Asura's Wrath بسازن ، میخوام صد سال سیاه نسازن:| یکی از بیخود ترین بازی هایی که بازی کردم بود:| هنوز تو کفم از چیش لذت بردید:D (خدایی CC2 چجوری ناروتو رو ساخته،اینم ساخته؟ :| ) ، رسما بخش مبارزاتش چشم بسته قابل رد کردنه! یعنی هیچ کاری لازم نیست بکنی! :-" بازی هیچی نداره! حتی 2تا کومبوی ساده هم نداره،چشمت رو ببند دایره بزن،بعد از 3 دیقه R2 بزن، حالا چشم هات رو باز کن و برو سراغ QTEـها! :-"(اونا هم فکر کنم میشه Skip کرد:-" ) در این حد که ساده ترین مورد ـه از نقطه ی A به B رفتن هم نداره بازی:-" حالا بگذریم... :D

چی چی و خدا رو شکر:| ، اتفاقا سبک Warriors خیلی هم خوبه! :D با همین دست فرمون برن جلو فقط کاراکتر بریزن وسط! :D ، اگر Dream Modeـی هم هست تنوعش رو بیشتر کنند:D یا نمیدونم، مثل Empire بسازن ، یا مثل SW1 مینی گیم های مختلف بزارن (حتی مبارزات 1vs1 :-" ) ، گیم پلی اصلی بازی همین خوبه! یهو جوگیر نشن دوباره پلتفرمر و ... بریزن وسط:D

نه! :-" من معتقدم حالت رویایی اینه که گیم پلی PW باشه، گرافیک UWR ! :-" سیستم مبارزات UWR اصلا به خوبیه PW نیست:D ، ولی به طور کلی بدم نمیاد بازم بسازن ازش! اما اولویتم PW میباشد! فایتینگ هم برای 2017 که اصلا:| البته بدبختی اینه ساپورت BB تموم نشده! بعیده بازیی در کار باشه:( (البته آخرین DLCـهاش دسامبر میان:-" )

زوروبین انشاالله چپتر 1300 :-"
---
شوریکن ها الان بیشتر برای این استفاده میکنند که حریف شارژ نکنه خودشو:D
این مورد تله و اینا هم که میگی که هستش همین الانم! :D ، هم شوریکن های تله ای روی زمین هست، و هم توی هوا(بادکنک وصله بهشون:-" ) ، از قدیم الایام بودن:-"
بقیه ی جوتسوهایی که از این چیزا استفاده میکنند هم معمولا Ultimate Jutso هستن! مثل شیکامارو، یا تکنیک مهر کردن ساندایمه و ...!
بهرحال باز یه شخصیت بدون پیشینه بود :D یا همین الان Storm 4 رو نگاه کن ۱۰۰ و خورده‌ای کرکتر داره، از بین اینا حداقل یه ۱۰-۱۲ تایی پیدا میشن که توی انیمه نقش زیادی نداشتن و حرکاتشون رو خود CC2 از روی تخیل ردیف کرده باشه :D

خب ببین برای بهبود باید بالاخره یه سری چیزا رو از پایه بریزن دور و دوباره از اول طراحی کنند :D مثلا همین سیستم شوریکن‌ها دیگه الان با بهبود نمیشه کاریش کرد و فوق نهایتش اینه که قدرتش رو زیاد کنند که از یه مورد بی‌خود تبدیل میشن به OP و فوق قوی و بالانس رو بهم میریزن :|:D یه همچین سیستمی رو باید از پایه زد زمین دوباره درستش کرد آوردش بالا :D ولی خب برای کمبو‌ها و مثلا ترکیب اونا با نینجوتسو شخصیت یا تصحیح و بهتر کردن Power Upها لازم نیست کل سیستم رو اول طراحی کنند و با یه سری تغییرات توی همین مکانیزم‌های فعلی میشه این موارد رو اضافه/بهتر کرد :D در مورد تعداد شخصیت هم اینا بعد از ایجاد تغییرات میتونند توی نسخه‌های بعدی خیلی سریع Roster‌ رو بزرگتر کنند. بازی هم که خدا رو شکر داره سالانه میاد و خیلی سریع تعداد شخصیتا باز میره بالا (البته پیشنهاد دیگه هم اینه که ۲۰۱۷ بوروتو/ناروتو نداشته باشیم و بعد ۲۰۱۸ با تغییرات زیاد و مثلا ۴۰-۵۰ شخصیت بیان نسخه جدید رو بدن :D )

با توضیحاتی که در مورد Beat'em Up دادی کامل موافقم و امیدوارم توی نسخه‌های بعدی این رو لحاظ کنند :D (چه عجب یه جا به توافق رسیدیم :)) )

آها، یعنی یه چیزی مثل سری اول ناروتو؟ اگه اینطوری باشه خوبه ولی اگه بخوان مثل این سال گذشته وسط مبارزه باز فیلر بدن و قصه حسین کرد شبستری تعریف کنند، انیمه‌شون رو میتونند برای خودشون نگه دارن :| (کاشکی یه استدیوی پیدا بشه بیاد یه بازسازی درست و حسابی از انیمه ناروتو و ناروتو شیپودن بدون این فیلرا و مسخره بازیا منتشر کنه، مثل Dragonball)
===
برو شرم کن :poutingcat: Aura's Wrath اصل حال بود اتفاقا :x سیستم مبارزاتش خیلی جا کار داشت و اگه بخوان دنباله مستقیم یا معنوی براش بسازن باید روش کار کنند ولی خب خود بازی و نحوه کارگردانیش اصل هایپ بود و قشنگ جون میده برای اینکه CC2 بسطش بده و یه سری بازیای هایپ انیمه‌ای رو بیار توی همین سبک بسازه >:D<:D

نه مثل اینکه تو واقعا سلیقه‌ات خوب نیست :D بابا یکم باید بین این Musouها تفاوت وجود داشته باشه یا نه؟ :|‌ الان Dynasty, Samurai و Pirate دقیقا دارن از یه فرمول استفاده می‌کنند. حتی برسرک هم به نظر میاد باز یه Musou عادی باشه (دراگون کوئست و اون Hyrule هم ظاهرا باز همینطوری بودن :| ) یکم تنوع هم به کارشون بدن بد نیستا! Omega Force یه فرمول پیدا کرده رسما داره همون رو روی همه چیز اجرا میکنه :|:D باید مثل AoT که اومدن خصوصیاتش رو در نظر گرفتن و براش گیم‌پلی خاص درست کردن، برای بازیای مثل وان‌پیس یا برسرک هم همین رویه رو پیش بگیرن. حالا یه سری مشترکات بینشون باشه مسئله‌ای نیست ولی نه اینکه دقیقا یه راه رو برن. با توجه به چیزایی که تا الان از بازی نشون دادن، اگه تو الان یکی از شخصیتای وان‌پیس رو بدون کوچیکترین تغییری برداری بزاری توی برسرک خیلی راحت و بدون دردسر میتونی باهاش بازی رو تموم کنی :| :D

مبارزات PW با طراحی مراحل و سیستمای RPG مانند UWR تازه میشه یه بازی درست و حسابی و لایق اسم وان‌پیس :D ولی خب من ترجیح میدم همون سازنده‌های UWR نسخه بعدی وان‌پیس رو بسازن چون اونا شاید سیستم مبارزاتشون رو بهتر کنند ولی OF عمرا اگه طراحی مراحل رو تغییر بده :|

لول =)) البته احتمال فراروبین بیشتره‌ها x_x:sweatsmile:
===
منظور من اون آیتما و جوتسو‌ها نیست امیر :D منظورم اینه که بیان این قابلیت‌ها رو توی شوریکن‌های عادی که با مربع پرتشون می‌کنیم قرار بدن و سیستمش رو کلا عوض کنند :D مثلا همین شوریکن‌های انفجاری یا تله مانند چه دلیلی داره آیتم باشن وقتی شوریکن یک دکمه جدا و اختصاصی برای خودش داره که رسما هیچ استفاده‌ای ازش نمیشه؟ خب بیان همینا رو روی اون و با استفاده از یه سری Command پیاده کنند :D بعد جوری هم یکپارچه سیستما رو در بیارن که در حین کمبو زدن همونطوری که گفتم هم بشه نینجوتسو اجرا کرد و هم اینکه بتونی از این جور شوریکن‌های خاص استفاده کنی. دقیقا مثل مبارزات خود انیمه که وسط مشت و لگد ول دادن هزار تا کار دیگه هم شخصیتا انجام میدن :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Akiba

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
خوب یه مورد دیگه هست! خیلی از کاراکترها رو بخوان از رو خودشون حرکت بسازن، میشن یه کپی از والدینشون!:-" (تا وقتی چیز خاصی از خودشون نشون ندن:D ) به درد نمیخوره اینجوری:|

در مورد شوریکن ها ، خوب اگر بخوان بهشون قدرت بدن،که خودت گفتی OP میشن! اگر بخوان به اون سبکی که میگی،تله ها و ... رو بیارن جای اون بزارن که دیگه بدتر OP میشن:| اینجوری دیگه همه دایدرا میشن! و اصلا دلیلی برای مبارزه از نزدیک وجود نداره! :-" (نمیشه هم نزدیک شد! تو زرت و زرت تله بزار جلوت، طرف چجوری میخواد بهت نزدیک بشه اصلا؟ :D )، اینکه تله ها جزو آیتم ها باشن باعث محدودیت و بالانس شدنشون شده! :D
در مورد ترکیب با کومبوها هم،میشه یک کارهایی کرد،ولی اون چیزی که میگی مثل انیمه استفاده بشه(که تو خود انیمه هم زیاد استفاده نمیشه:-" )، اون کاراکترهایی که با شوریکن میجنگن توی کومبوهاشون اون حرکات هست! مثلا یک نگاه به کومبوهای شیکامارو و ایتاچی بکن! :D (یا کاراکترهای خاص که به جای شوریکن،وسیله های پرتابی خودشون رو میفرستن:-" )

اینکه بیان کم کنند، بعد توی چند شماره ی دیگه بزرگش کنند بازم اشتباست به نظرم:-" ، بازی این همه طول کشیده تا تونسته به چنین Roster خفنی برسه،دوباره ما همینقدر باید بیایم جلو تا برسیم به چیزی که الان هستیم:-" انگار تو یک Loop گیر افتادیم:D (اگر اصلا بروتو طولانی بشه! که فعلا با این حالت پخش ماهانه بعید میدونم:-" )

مبارزه ی آخر تیزرش هم اومده! خیالت راحت!:D (دراگون بال فکر کنم ورژن اصلیش رو باز بیشتر پیشنهاد میدن:-" )
---
سیستم مبارزاتی مگه داشت Asura اصلا؟ :D نه جان من سیستم مبارزات داشت بازی؟ :|
میزان تخیل به کار رفته هم وقتی بزاریش کنار انیمه ها، میشه فیلم هندی:-" نه اپیک! :D ، خدایی اصلا نمیتونم درک کنم یکی به این بازی بگه خوب:D ، میخوان شماره 2 بسازن بگو بسازن! ولی سراغ بقیه ی بازی ها نرن از این حرکات بزنند! :-" (وان پانچ من به اون وان پانچ منی اینجوری نبود دیگه:D )

Warriors سبک و فازش همینه! :D ، 1vs1000 ! بخوان چیزای دیگه اضافه کنند قشنگ گند میزنند به حکمتش! :D ، خدایی اون بخش پلتفرمر چی توی PW1 :| سرعت بازی رو میگرفت و خیلی خسته کننده میشد بازی! ارزش تکرار هم به خاطر خسته کنندگیش میورد پایین! :-" فقط بخش زدن باس ها به این حالت خوب بود:-" (که اونجوری هم بخش داستانی رو نمیشد با چندین کاراکتر رفت:| )
AoT اصلا Warriors نیست که با اینا مقایسش میکنی! قابل پیاده شدن هم نیست Warriors براش! :D
اینا باید تو ساخت دشمن های عادی تنوع بیشتری پیاده کنند+کاراکترهای بیشتری به بازی اضافه کنند:D
اگر از قابلیت های Empires استفاده کنند خوبه! ولی بازم هسته ی گیم پلی تغییر نمیکنه! :D (مثلا تا جایی که یادمه اگر تو یک منطقه سربازخونه میساختی،برای مبارزه تو منطقه های اطراف میزان سربازهای کمکی تیم بیشتر میشدن و ... )

UWR خدایی کاراکترهاش کمه!(خیلیییی کمه!:-") از اون طرف سیستم مبارزاتش چیز خاصی نداره! کلا برای هر کاراکتر 5تا از فن هاشون هم پوشش نمیداد:-" ، کاراکترها هم تا جایی که یادمه سیستم LVL UP خاصی نداشتن! فقط شهر رو آپگرید میتونستیم بکنیم و بخش جالب بازی هم همین شهر بود:-" (که کاش اینجا هم تنوع بیشتری نسبت به حمله ی باگی/مارین ها میدادن:D )

باز گفت:| باید بفرستمت لیست سیاه؟ :| یا بیام خون ـت رو بریزم؟ :-"
---
اینم بالاتر گفتم:-"
---
در مورد بزرگ تر شدن زمین ها گفتم موافقم؟ مخصوصا وقتی کاراکترهایی قدرت جینچوریکی و سوسانو و این چیزا دارن!:-" وقتی به هیولای دم دار تبدیل بشه،اصلا جای حرکت نداری دیگه:-"
 
  • Like
Reactions: Dante Never Cry

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر