PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
اگه توی TGA فعلی چیزی از بازی نشون ندن دیگه بعیده امسال خبری ازش بیاد.

سر همین پستای دورهمی و عکسایی که از عشق و حالش به اشتراک میزاره کلی بهش انتقاد کردن که داری وقت و سرمایه ها رو هدر میدی اما بازم به کارش ادامه میده!

اما نکته‌ای که هست این بازی از میراث اندور هاوس خدابیامرزه و ds نتیجه دوستی هاوس و کوجیماس
و اصلا ds ای در کار نمی‌بود که بخواد یه صنعت رو ترول کنه و بخوایم سر تاریخ انتشارش بحث کنیم:D

فعلا که کودرا داره از دست‌رنج مدیر قبلی برداشت میکنه و باید ببینیم ایشون چیکارس
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
یعنی اگه این یکی هم تریلر گیم پلی نباشه گینس میتونه این بازی رو به عنوان ترول نسل یاد کنه:|:D
ترول واقعی اونجاست که نمایش 3 هفته دیگه بازم از گیمپلی باشه ولی شبیه E3. :)) بعیدم نیست همچین چیزی اتفاق بیوفته چون استاد فرموده بودن بازم کارکتر برای معرفی کردن هست. :D
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
اين بازي تمام مشخصه هاي يك بازي نااميد كننده رو داره.
استفاده از بازيگر هاي هاليوودي و پر خرج با توجه به بودجه يك ويديو گيم ميتونه گرون تموم شه براي بخش هاي مهمتر بازي جداي از اين به احتمال زياد كاراكتر ها اونطور كه بايد بهشون پرداخته نميشه و نقش كمي تو بازي خواهند داشت.
اولين گيم پلي بازي كه قرار هسته ي گيم پلي توش مشخص بشه تقريبا افتضاح بود. تقريبا كل تريلر داشت فرياد ميزد بازي يك شبيه ساز پياده روي و تمام المنت هايي كه تا الان نشون دادن دلالت به همين قضيه داره حتي يكي از اشخاصي كه گيم پلي رو تجربه كرده بود گفته بود بازي حوصله سر بره.
تازه مثل اين كه ميخواد تاريخ عرضه بازي رو دو هفته ديگه اعلام كنه! اين از اين جهت نگران كنندست كه براي mgsv كه حدود پنج شيش سال وقت داشت و تيمش هم خيلي بيشتر از تيم الانش بود و اين همه تريلر و گيم پلي شاهكار از بازي اومده بود ديديم كه چجوري چوب ناقص بودنش رو خورد اين كه كلا دو سه سال روش كار شده!
به احتمال قوي اتمسفر بازي كه به نظر من ميتونه نقطه قوت بازي باشه فداي كمبود كانتنت ميشه.
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
منم يكم نگران گيم پلي هستم، مخصوصا اگه كمبود داشته باشه بعد از اومدن رد دد ديگه خيلي ازار دهنده ميشه و به چشم مياد ، از اون طرفم حساب كنيد احتمالا سايبرپانك داخل يكسال با بازي عرضه بشه ديگه اوضاع شير تو شير ميشه :D

بازي اسمه بلندي داره و خيلي بزرگ ميزنه ولي زمان ساختش خيلي كم بوده. بازي تا سال ٢٠١٦ اگه اشتباه نكنم موتورش حتي انتخاب نشده بود.
حالا چند وقت پيش خبرش رو خوندم كه بازي از اول تا اخر ظاهرا قابل بازيه :|
يعني داخل ٢ سال كوجيماااا بازي رو تكميل كرد ?!!!
اخه بازي ايپي جديد هست از صفر تا صدش رو داخل ٢ سال ساخته؟

نگرانم :D
 
  • Like
Reactions: Danyal_King

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اتفاقا من برعکس دوستان نگران گیم پلی نیستم. تیم کوجیما دقیقا یک به یک همون تیمیه که MGS V رو ساخته. من خودم بشخصه جز منتقدان MGS V بودم و هستم. بیشتر بخاطر نوع روایت و OW شدن و اینا ولی اعتقاد راسخ دارم بهترین گیم پلی و گان پلی رو نتنها در این نسل بلکه در تمام ادوار داره. اصلا از این بابت کوچکترین خدشه ای بهش وارد نیست.
بیشتر نگرانم که مثل MGS V اینقدر تریلر بده که کل کات سینای بازی رو قبل رلیزش دیده باشیم و دوما اینکه روایتش مثل MGS V از هم گسیخته باشه. بهترین حالت ترکیب گیم پلی V و روایت داستانی MGS3 هست
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
بیشتر نگرانم که مثل MGS V اینقدر تریلر بده که کل کات سینای بازی رو قبل رلیزش دیده باشیم و دوما اینکه روایتش مثل MGS V از هم گسیخته باشه. بهترین حالت ترکیب گیم پلی V و روایت داستانی MGS3 هست
بیشتر باید نگران این باشی یه وقت اکت اول بازی رو سی دلار نفروشن.
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
اتفاقا من برعکس دوستان نگران گیم پلی نیستم. تیم کوجیما دقیقا یک به یک همون تیمیه که MGS V رو ساخته. من خودم بشخصه جز منتقدان MGS V بودم و هستم. بیشتر بخاطر نوع روایت و OW شدن و اینا ولی اعتقاد راسخ دارم بهترین گیم پلی و گان پلی رو نتنها در این نسل بلکه در تمام ادوار داره. اصلا از این بابت کوچکترین خدشه ای بهش وارد نیست.
بیشتر نگرانم که مثل MGS V اینقدر تریلر بده که کل کات سینای بازی رو قبل رلیزش دیده باشیم و دوما اینکه روایتش مثل MGS V از هم گسیخته باشه. بهترین حالت ترکیب گیم پلی V و روایت داستانی MGS3 هست
درسته گيم پلي پرفكت بود. اما متايي كه گرفت (٩٣) بخاطر پيشينه داستاني بلندي بود كه متال گير قبل از خودش داشت.
Ds يه ايپي جديده براي اينكه بخواد bold بشه بايد علاوه بر گيم پلي داخل هر بخش ديگه هم قوي ظاهر بشه
بیشتر باید نگران این باشی یه وقت اکت اول بازی رو سی دلار نفروشن.
اون اگه اشتباه نكنم سياست كونامي بود واسه اينكه بخشي از هزينه ها جبران بشه . ربطي به كوجيما نداشت
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
منم حس خوبی به این بازی ندارم، چرا؟ چون که تحربه نشون داده نمی تونی یه تیم کوچیک داشته باشی و بخوای یه بازی بسیار وسیع و OW بسازی که در عین چشم نواز بودن و عالی بودن گیم پلیش حوصله سر بر نباشه! بماند که ناشرها هم زیاد دست و بالِ بازی سازها رو باز نمی زارن، اینطوری که مشخصه کوجیما بسیار وسواسیِ و خیلی زمان نیاز داره برای ساخت یه بازی بزرگ، همون MGSV هم که بالاتر بهش اشاره شد بازی بسیار بزرگی بود، اما مشخص بود که مقداری بیش از حد از چیزی که باید باشه بزرگ بود و این باعث شده بود گیم پلی بعضی جاها واقعاً خسته کننده باشه، برای ساختن بازی های بزرگ هر چقدر هم کارگردان بزرگ باشه نیاز به تیم خیلی بزرگی داره!، این که یه نقشه بی سر و ته بزاری تو بازی با گرافیک چشم نواز دیگه تو این روزا کاری برای استودیو ها نداره، مهم جزئیات و مواردی که توی اون فضای به اون بزرگی شما هیچ وقت احساس خستگی نکنی و هر لحظه با یه چیز جدید روبرو بشی..، دفیقاً همون کاری که Rockstar به نحو احسنت انجام میده

به نظرم کوجیما باید به ساختن بازی خطی ادامه می داد، حداقل تا زمانی که یه تیم بزرگ و خوب پیدا نکرده، چرا که من بهترین تجربه های گیمینگی که داشتم نسخه سوم و چهارم سری Metal Gear Solid بوده، یا حداقل چیزی ما بین این دوتا می ساخت..، در مورد کات سین ها هم به نظر همون بلایی که سر MGSV اومده داره سر این بازی میاد و من خیلی احساس می کنم حرکات شخصیت این بازی دقیقاً شبیه MGSV و این رو یه نکته منفی می دونم. البته که یه سری چیزا هست که توی هنر هر آدم امضاش محسوب میشه اما من دوست داشتم تغییراتی که توی آی پی جدید کوجیما ایجاد میشه واقعاً انقلابی باشه حتی در کوچکترین نکات گیم پلی و انیمیشن های بازی.

بعضی موقع ها بلند پروازی زیاد از اندازه خوب نیست و باید نسبت به امکاناتی که هست بلندپروازی کنیم.
البته این نظر منه و امیدوارم حدس هایی که زدم اشتباه باشه، به هر حال بازی هر چیزی که باشه باید خریداری و بازی بشه :D چون نمیشه از ذهن مریض و کارگردانی عالی کوجیما گذشت!


@Fratos
کوجیما بالای 30 سال تجربه داره توی اینکار. بعید میدونم مشکل خاصی پیش بیاد. چیزی که منو نگران میکنه اینکه ریختن این همه سلبریتی توی گیم لازمه؟

تو تجربه کوجیما شکی نیست، اما از اون 30 سال 26 سالش رو بازی خطی می ساخته و تجربه یک بازی "جهان باز" رو داشته..، ولی به طور مثال راک استار چند ساله که تجربه ساختن بازی جهان باز رو داشته؟ اونم با یه تیم بزرگ و ثابت، بدون هیچ گونه فشاری..

اون استفاده از سلبریتی هم بزاریم رو حساب عشق همیشگیه کوجیما به سینما، شایدم خوب از آب در بیاد، چون مطمئناً حس رو بازیگرها بهتر القا می کنن و همین کمک می کنه به بیشتر شدن حس و اتمسفر بازی.
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
منم حس خوبی به این بازی ندارم، چرا؟ چون که تحربه نشون داده نمی تونی یه تیم کوچیک داشته باشی و بخوای یه بازی بسیار وسیع و OW بسازی که در عین چشم نواز بودن و عالی بودن گیم پلیش حوصله سر بر نباشه!
کوجیما بالای 30 سال تجربه داره توی اینکار. بعید میدونم مشکل خاصی پیش بیاد. چیزی که منو نگران میکنه اینکه ریختن این همه سلبریتی توی گیم لازمه؟
 
  • Like
Reactions: REZA TAEL

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
دوستان بهتره چندتا نکته هم درنظر بگیریم
یکی این که هر دفعه در مورد بودجه و زمان ساخت ازش سوال کردن و بهش انتقاد کردن( اون اوایل بخاطر زمان طولانی ساخت متال v بهش میگفتن اصلا این بازی این نسل میاد؟:D و بعشدم که بهش گفتن این همه بازیگر معروف ریختی وسط چرا بودجه رو حروم میکنی) حتی درمورد گردش هاش هم انتقاد کردن که اصلا سر کار میری؟:D که هر دفعه کوجیما گفته من برنامه ریزی خودم رو دارم و دقیق هم میدونم کی قراره بازی منتشر بشه و تا الان هم داریم مطابق برنامه پیش میریم
خب حالا این وسط ذوق کوجیما برا ساخت این بازی هم اضافه کنید از اون جمله من برگشتمش با کلی ذوق بگیر تا نمایش های بازی که اکثرا هم خودش حضور داشته
این نکته هم در ظر بگیرید کوجیما بازی بی کیفیت نساخته:D
درسته منم مثل شما به تمام موردهایی که گفتید فکر کردم و ناخوداگاه نگران بازی میشم ولی بعدش که به اون نکته هایی که گفتم فکر میکنم خیالم راحت میشه:D یا حداقل تا اولین گیم پلی درست حسابی که بعدش نتیجش معلومه دیگه:-"
 
  • Like
Reactions: Danyal_King

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
اين بازي تمام مشخصه هاي يك بازي نااميد كننده رو داره.
استفاده از بازيگر هاي هاليوودي و پر خرج با توجه به بودجه يك ويديو گيم ميتونه گرون تموم شه براي بخش هاي مهمتر بازي جداي از اين به احتمال زياد كاراكتر ها اونطور كه بايد بهشون پرداخته نميشه و نقش كمي تو بازي خواهند داشت.
اولين گيم پلي بازي كه قرار هسته ي گيم پلي توش مشخص بشه تقريبا افتضاح بود. تقريبا كل تريلر داشت فرياد ميزد بازي يك شبيه ساز پياده روي و تمام المنت هايي كه تا الان نشون دادن دلالت به همين قضيه داره حتي يكي از اشخاصي كه گيم پلي رو تجربه كرده بود گفته بود بازي حوصله سر بره.
تازه مثل اين كه ميخواد تاريخ عرضه بازي رو دو هفته ديگه اعلام كنه! اين از اين جهت نگران كنندست كه براي mgsv كه حدود پنج شيش سال وقت داشت و تيمش هم خيلي بيشتر از تيم الانش بود و اين همه تريلر و گيم پلي شاهكار از بازي اومده بود ديديم كه چجوري چوب ناقص بودنش رو خورد اين كه كلا دو سه سال روش كار شده!
به احتمال قوي اتمسفر بازي كه به نظر من ميتونه نقطه قوت بازي باشه فداي كمبود كانتنت ميشه.
به نظر من آخرین کار هیدئو کوجیما متال گیر سالید ۴ بود واقعا فوق العاده بود و اگر میش سایلنت هیل ! و الا فکر نکنم دیگه کار خوبی بیرون بیاد ازشون
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
mgs5 بازی ناکاملی بود واسه همین از نظر داستانی مشکل داشت البته این چیزی رو درباره هسته گیم پلیش تغییر نمیداد(ماموریت های فوق تکراری) با اینکه خیلی چیزا از توش حذف شد(بتل گیر) خود کوجیما سر mgs5 فهمیده بود چه اشتباهی کرده مخصوصا وقتی که gta5 دید گفت v اونا v ما رو کشت فکر نکنم تو ds بخواد دوباره مسخره بازی ماموریت های مضخرف mgs5 تکرار کنه این چیزایی که تا الان از بازی دیدیم هم تا الان چیزی از هسته گیم پلی نشون نداده خیالتون راحت:D
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
توی E3 امسال هرمن هالست کارگردان هورایزن یک مصاحبه ای کرده بود درباره همکاری گوریلا گیمز و کوجیما پروداکشن و توی اون مصاحبه گفته بود که DS ممکنه آخرین پروژه کوجیما باشه

توی گیم اواردز همین سال بعد از پخش تریلر و معرفی Lindsay Wagner کوجیما گفته بود اگه این آخرین پروژه ام باشه دوست داشتم با این بازیگر کار کنم

البته هنوز چیزی مشخص نیست و به گمانه زنی خلاصه میشه. خصوصا که کوجیما همیشه عادت داره میگه جوری روی بازی هام کار میکنم که انگار آخرین یادگار من در این جهانه!

مخلص کلام اینکه اگه DS قراره اخرین بازی کوجیما باشه باید هرچی تو چنته داره پیاده کنه و زودتر 2020 منتظرش نباید بود. تا اون موقع میشه 4 سال که برای یه ip جدید زمان کاملا مناسبی هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر