طرفداران ژانر JRPG

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
سلام
بیشتر بازی کنید و کمتر تایپ کنید این یه شعار یه گیمر هست:D:D:D
چون عمر کمه و تا میبینی شدی 50 سالت :(:((و اخرش میبینی که خیلی بازی مونده که هنوز بازی نکردی#-o پس باید ثانیه ثانیه وقتو صرف گیم کنیB-)
مخصوصا این بازی های JRPG که خیلی طول میکشه تمامش کنی وقتی هم که میخواهی پلاتش کنی زمانش دو برابر میشه :-SS:|:(
پس رفیق گل همیشه بازی کن و کمتر حرف بزن\:D/:D=D>
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
درودی دوباره...

بچه ها بعد از Danganrona V3 و اون پایان عجیب غریب و عجیب و خفن تاریخ بازی هایی ویدیویی و هر مدیایی بالاخره تونستم ویژوال ناولی که میخوام رو پیدا کنم...
سری سیلور کیس --- اون پایین تر توضیح دادم*

بچه هااااا--- خدایی بخاطر اندینگ و پایانی که این نسخه نشون داد- حتما نسخه های قبلی رو بازی کنید و بیایید این رو بازی کنید و پایانش رو ببینید...
فک نکنید مثل پایان های خفن بازی های دیگست...
یک پایانی هست که بعدش میخوایید خودشکی کنید...
جدی میگم...
اینطوری بزنید و برسید به این شماره :

Danganronpa : Trugger Happy Havoc VIDEO GAME
Danganronpa 2 : GoodBye Despair VIDEO GAME
Ultra Despair Girls : Danganronpa VIDEO GAME
Danganronpa 2.5 1 EPISODE OVA ANIME
Danganronpa 3 : The End of Hope's Peak Academy side:future ANIME 12 EPISODE
Danganronpa 3 : The End of Hope's Peak Academy side:despair ANIME 11 EPISODE
Danganronpa 3 : The End of Hope's Peak Academy side:hope ANIME 1 EPISODE
Danganronpa V3 : Killing Harmoney VIDEO GAME

این شماره ی آخر رو بازی کنید - پایانش ناااااااااااااااااااااااااااابودتون میکنه و میرید که رگ بزنید...
اصلا نمیشه توصیفش کرد...

^___^

*
سری Silver Case بر روی PS4 اثر استاد SUDA51....
بازی بسیاااار خوف و خفه کننده و سیاه هست و تک تک تصویر ها تورو خفه میکنه و افسرده...
بهتون پیشنهاد میکنم حتما بازی کنید...
هر دو شماره بر روی PS4 موجوده...

Silver Case
25th Ward : Silver Case


:x:x:x:x
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
درودی دوباره...

بچه ها بعد از Danganrona V3 و اون پایان عجیب غریب و عجیب و خفن تاریخ بازی هایی ویدیویی و هر مدیایی بالاخره تونستم ویژوال ناولی که میخوام رو پیدا کنم...
سری سیلور کیس --- اون پایین تر توضیح دادم*

بچه هااااا--- خدایی بخاطر اندینگ و پایانی که این نسخه نشون داد- حتما نسخه های قبلی رو بازی کنید و بیایید این رو بازی کنید و پایانش رو ببینید...
فک نکنید مثل پایان های خفن بازی های دیگست...
یک پایانی هست که بعدش میخوایید خودشکی کنید...
جدی میگم...
اینطوری بزنید و برسید به این شماره :

Danganronpa : Trugger Happy Havoc VIDEO GAME
Danganronpa 2 : GoodBye Despair VIDEO GAME
Ultra Despair Girls : Danganronpa VIDEO GAME
Danganronpa 2.5 1 EPISODE OVA ANIME
Danganronpa 3 : The End of Hope's Peak Academy side:future ANIME 12 EPISODE
Danganronpa 3 : The End of Hope's Peak Academy side:despair ANIME 11 EPISODE
Danganronpa 3 : The End of Hope's Peak Academy side:hope ANIME 1 EPISODE
Danganronpa V3 : Killing Harmoney VIDEO GAME

این شماره ی آخر رو بازی کنید - پایانش ناااااااااااااااااااااااااااابودتون میکنه و میرید که رگ بزنید...
اصلا نمیشه توصیفش کرد...

^___^

*
سری Silver Case بر روی PS4 اثر استاد SUDA51....
بازی بسیاااار خوف و خفه کننده و سیاه هست و تک تک تصویر ها تورو خفه میکنه و افسرده...
بهتون پیشنهاد میکنم حتما بازی کنید...
هر دو شماره بر روی PS4 موجوده...

Silver Case
25th Ward : Silver Case


:x:x:x:x
به به! یه نفر دیگه هم به قربانیان سری Danganronpa اضافه شد <:-P:D
انصافا هر چقدر هم بگی پایانش نابودکنندست، بازم هیشکی نمیتونه شدت دیوونگی اندینگ رو پیش‌بینی کنه >:)
بزار چند وقت دیگه بگذره...اندینگ غافل‌گیرکننده‌ی بقیه‌ی بازیا مثل یه جوک میشه برات :D
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
به به! یه نفر دیگه هم به قربانیان سری Danganronpa اضافه شد <:-P:D
انصافا هر چقدر هم بگی پایانش نابودکنندست، بازم هیشکی نمیتونه شدت دیوونگی اندینگ رو پیش‌بینی کنه >:)
بزار چند وقت دیگه بگذره...اندینگ غافل‌گیرکننده‌ی بقیه‌ی بازیا مثل یه جوک میشه برات :D

فک‌ کنم باس تو اسپویل بهت‌ بگم :D:D

آقا این چی بود خدایی ؟
بعد از ۳ روز هنوز دارم Despair رو حس میکنم
اصلا کاری کردن ناامیدی رو بازیکن حس کنه
من هنوزم باورم نمیشه همچین پایان خوفی دادن
اصلا قاطی کردم
این‌همه سال این سری رو تجربه کردم
و فقط یک جوک بود ؟ ~X(~X(
خیلی عالی پایان رو بستن
واقعا دهنم باز بود
اول فک کردم داره شوخی میکنه
دیدم جدی جدی همین بود
۵۳ رو هم خوب اومدن

بنظر من پایان راه نبود
ولی دیگ هیچی مثل قرل نمیشه برام

اینقدر فیکشن‌فیکشن کردن ک خودمم فیکشنم احساس میکنم =P~=P~
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
فک‌ کنم باس تو اسپویل بهت‌ بگم :D:D

آقا این چی بود خدایی ؟
بعد از ۳ روز هنوز دارم Despair رو حس میکنم
اصلا کاری کردن ناامیدی رو بازیکن حس کنه
من هنوزم باورم نمیشه همچین پایان خوفی دادن
اصلا قاطی کردم
این‌همه سال این سری رو تجربه کردم
و فقط یک جوک بود ؟ ~X(~X(
خیلی عالی پایان رو بستن
واقعا دهنم باز بود
اول فک کردم داره شوخی میکنه
دیدم جدی جدی همین بود
۵۳ رو هم خوب اومدن

بنظر من پایان راه نبود
ولی دیگ هیچی مثل قرل نمیشه برام

اینقدر فیکشن‌فیکشن کردن ک خودمم فیکشنم احساس میکنم =P~=P~
منم اصلا دوست ندارم این سری تموم شده باشه...ولی فک کنم اساتید استدیوی Spike Chunsoft با این اندینگ خیلی راحت گفتن که دیگه نمی‌خوان همون فرمول رو بارها تکرار کنن و به قول خودشون 53‌تا Danganronpa بسازن! :D حتی اگه طرفدارا عاشقش باشن و همین رو بخوان! :((
بنظرم اگه هم در آینده نسخه‌ی دیگه‌ای در کار باشه، به احتمال خیلی زیاد، بشدت قراره متفاوت‌تر از فرمول فعلی باشه :-"
کلا حرکت خیلی خیلی خیلی خفن و شجاعانه‌ای بود...تا حالا ندیده بودم یه سازنده جلوی چشم طرفداراش، سری پرطرفدارشو رو به قتل برسونه :D<:-P وارد کردن اینهمه Despair به طرفدارا بی‌سابقه بود :D>:):|
حرکت ریسک‌پذیر و دیوونه‌کننده‌ای بود که فقط می‌تونست از Spike Chunsoft سر بزنه! یه کاری کردن همزمان کلا از زندگی ناامید بشی و هم جرئت سازنده‌ها رو تحسین کنی که تونستن همچین حرکتی بزنن.
خیلیا با دیدن این اندینگ عصبانی شده بودن و حس می‌کردن به بازی گرفته شدن (حالا بگذریم از اینکه هدف سری هم از اول همین بود :D>:)) ولی بنظرم این تجربه به هزارتا اندینگ معمولی دیگه می‌ارزید.
تجربه‌ای بود که کاملا یونیک و جدید بود و هنوز هم بعد از چند ماه اثرش رو حس می‌کنم...
فقط همین مونده بود که زمان بازی کردن یه صدایی از پشت سرم میومد و میگفت: "تو 'فک می‌کنی' که داری Danganronpa بازی میکنی وگرنه اینا همش شبیه‌سازیه و ملت دارن فعالیت‌های روزانه‌ات رو می‌بینن و زیرش کامنت میدن" :D
 

Fallen God

کاربر سایت
Jun 1, 2011
129
نام
Soshy
خب منم فرصت شد توی این مدت چند تا عنوان دیگه رو تجربه کنم.

از DQXI شروع کنم که قبل عید تخفیف خورده بود و خریدمش.

Dragon Quest XI

واقعا فکر نکنم این سری نیاز به معرفی خاصی داشته باشه. یه جی آر پی جی در کلاسیک ترین حالتش، از سبک طراحیای توریاما آکیرا بگیر بیا تا افکتا و موسیقی متن و ... اما بازی از هر لحاظ مدرنه، اُتو سِیو داره و جز وقتی که با کشتی تو دریا حرکت میکنی random encounterیی در کار نیست.
گیم پلیش متاسفانه یکم زیادی اسلو پیس بود واسه من، حتی دکمه sprint نداشت که کرکترم بدووه. بخش مبارزات هم کاملا استاندارد هست یعنی یه HP و MP داری که MPت به درد اِسپِل و ضربات قوی تر میخوره و در تک تک مبارزات مجبوری ازشون استفاده کنی، اینطور نیست که نگه داری تا باس بعدی.
همچنین میتونی پارتیت رو یا خودت کنترل کنی یا بسپریش به هوش مصنوعی، خوشبختانه هوش مصنوعی اعضای پارتی راضی کننده بود، اعمالی که ازشون انتظار میرفت رو انجام میدادن برای همین تا آخر بازی میتونی اکشن رو بسپری بهشون.

شاید جذاب ترین بخش بازی گرافیک و طراحی هنریشه، به لطف آنریل انجین 4 و انیمیشنای فوق العاده نرم و روون همه چیزش دیدنیه. تنوع محیطی بازی خارق العاده س، دشت و کوه و بیابون، برف و بارون و... هر اقلیمیو تجربه میکنی، گاهی دلتون میخواد واستین و مناظر بازیو تماشا کنین.
مثلا عکس زیرو ببینید

یکمیم از بدیای بازی بگیم. نمیدونم کسی از پلات بازی انتظار خاصی داشته یا نه، بالاخره یه High fantasy حماسی به شکل کلاسیکش هست، خود پلات چیز به خصوص و پیچیده ای نداره با اینکه روش زیاد تمرکز کردن، ولی در هرصورت هیچ جای بازی نیست که پلات رو فراموش کنی یا بخوای نسبت بهش بی اهمیت باشی، تک تک اعضای پارتیتم آرک مخصوص خودشون رو دارن و از لحاظ دولوپمنت و شخصیت پردازی سوالی بی جواب نمیمونه به اون صورت. اما... متاسفانه داستان بازی پر از پلات هول هست، یه اتفاق میوفته که اتفاقای قبلیو بی نتیجه میکنه. حالا اسپویل نمیکنم. اما قطعا مشکل بزرگ و غیرقابل بخششی هست هی فکر میکنی سرکار بودی.

دومین ضربه بزرگی که بازی به داستانش زده نبود هیچگونه وویس اکتینگی هست، قبل از ریلیز هم راجبه این قضیه خبر داده بودن اما برای یه بازی تریپل اِی قانع کننده نیست، نبود وویس اکتینگ رو کاملا میشه حس کرد، بسیاری از صحنه های دراماتیکش با چند تا صداگذار حرفه ای بسیار موثر تر میتونست باشن، که خب دیگه کاریش نمیشه کرد، البته نسخه جهانی وویس انگلیسی داره که امیدوارم بهتر از "هیچی" باشه.

آخرین مشکل بزرگ دیگه ای که با بازی داشتم گرایند بسیار زیاد و بک ترک حال بهم زنشه، قشنگ به طور خالص یه walking simulation تمام عیاره!
با اینکه از نهنگ پرنده بگیر، تا کشتی و زنبور و اسب و ... به عنوان mount وجود دارن اما همچنان در اکثر مواقع مجبوری تا ساعت ها پیاده روی کنی.

خلاصه کلام اینکه این بازی حتی بدون ساید کوعست، قشنگ 70 ساعت وقت میگیره تا تموم شه. وقتی نسخه جهانیش ریلیز شد حتما زمانی بازی کنید که فرصت کافی داشته باشید، سرتون خلوت باشه.

Memories Off - Innocent Fille

اینم از اون سری ویجوال ناول هایی هست که مطمئنم هرکسی حداقل یه بار اسمشو شنیده. آخرین نسخشم همین چند روز پیش ریلیز شد، خریدمو همین یه ساعت پیش تمومش کردم.
بازی به 2 بخش light side و heavy side تقسیم شده؛ تفاوت این 2 تا بخش اونقدر زیاده که احساس میکنی داری 2 تا عنوان مختلفو تجربه میکنی، در بخش سبک (لایت ساید) همون galge معمولی خودمون به سبک سریال ترکی هست که میتونی روت یکی از 2 هیروئین فرعی رو بری، در نوع خودش به قول معروف بسیار هارت وارمینگه. اما در بخش سنگین با یه پلات طولانی، به شدت تاریک و غمنگیزی مواجهیم که همونطور گفتم با بخش سبکش قابل قیاس نیست.

مشکل اصلی اینجاست که هرکدوم از روت ها به شدت همدیگه رو نقض میکنن، یعنی نمیتونی به چشم what if story بهشون نگاه کنی، فقط و فقط باید به چشم داستان مستقل ببینی در غیراینصورت قضیه برات منطقی در نمیاد، فلان کرکتر در یه روت کاملا رفتار متفاوتی ازش سر میزنه که در جای دیگه ای، هیچ جوره قابل درک نیست؛ یا فلان کرکتری که فکر میکردی مرده در یه روت دیگه زندس و اگر این فرض رو در روت اول میذاشتی جریانات اون داستان معنی نمیداد.

یه نکته بد دیگه این بازی اینه که اصلا با هیرویین هاش به طور برابر رفتار نمیکنه، توی روت اصلی از بین 4-5 تا هیرویین فقط 2 تاشون قابل انتخابن، پس اسکرین تایمی که به این دوتا تعلق میگیره خیلی بیشتر از بقیه میشه و این یه جورایی ناعادلانس.

در کل به نظر خودم روت های غیر اصلیش بهتر بودن، روت اصلی قشنگ گند میزنه به خیلی از کرکترا و همینطور بنیان داستان.
با این حال اثری نیست که دستتون رو بذارید رو دکمه skip رد بشین، شاید مثل خیلی از مموریز آف های قبلی نباشه اما همچنان اثر هیجان انگیزیه که تا آخر حواس شما رو به خودش معطوف نگه میداره.

   


Akiba's Beat

حتی فکر نزدیک شدن به این زباله رو هم نکنید.

چند تا بازی مثل Ciel nosurge و Hack//G.U. هم تجربه کردم ولی به دلایلی فعلا راجبشون چیزی نمیگم.
خب دیگه تا همینجا بسه. فعلا :D
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,434
نام
علی
خب منم فرصت شد توی این مدت چند تا عنوان دیگه رو تجربه کنم.

از DQXI شروع کنم که قبل عید تخفیف خورده بود و خریدمش.

Dragon Quest XI

واقعا فکر نکنم این سری نیاز به معرفی خاصی داشته باشه. یه جی آر پی جی در کلاسیک ترین حالتش، از سبک طراحیای توریاما آکیرا بگیر بیا تا افکتا و موسیقی متن و ... اما بازی از هر لحاظ مدرنه، اُتو سِیو داره و جز وقتی که با کشتی تو دریا حرکت میکنی random encounterیی در کار نیست.
گیم پلیش متاسفانه یکم زیادی اسلو پیس بود واسه من، حتی دکمه sprint نداشت که کرکترم بدووه. بخش مبارزات هم کاملا استاندارد هست یعنی یه HP و MP داری که MPت به درد اِسپِل و ضربات قوی تر میخوره و در تک تک مبارزات مجبوری ازشون استفاده کنی، اینطور نیست که نگه داری تا باس بعدی.
همچنین میتونی پارتیت رو یا خودت کنترل کنی یا بسپریش به هوش مصنوعی، خوشبختانه هوش مصنوعی اعضای پارتی راضی کننده بود، اعمالی که ازشون انتظار میرفت رو انجام میدادن برای همین تا آخر بازی میتونی اکشن رو بسپری بهشون.

شاید جذاب ترین بخش بازی گرافیک و طراحی هنریشه، به لطف آنریل انجین 4 و انیمیشنای فوق العاده نرم و روون همه چیزش دیدنیه. تنوع محیطی بازی خارق العاده س، دشت و کوه و بیابون، برف و بارون و... هر اقلیمیو تجربه میکنی، گاهی دلتون میخواد واستین و مناظر بازیو تماشا کنین.
مثلا عکس زیرو ببینید

یکمیم از بدیای بازی بگیم. نمیدونم کسی از پلات بازی انتظار خاصی داشته یا نه، بالاخره یه High fantasy حماسی به شکل کلاسیکش هست، خود پلات چیز به خصوص و پیچیده ای نداره با اینکه روش زیاد تمرکز کردن، ولی در هرصورت هیچ جای بازی نیست که پلات رو فراموش کنی یا بخوای نسبت بهش بی اهمیت باشی، تک تک اعضای پارتیتم آرک مخصوص خودشون رو دارن و از لحاظ دولوپمنت و شخصیت پردازی سوالی بی جواب نمیمونه به اون صورت. اما... متاسفانه داستان بازی پر از پلات هول هست، یه اتفاق میوفته که اتفاقای قبلیو بی نتیجه میکنه. حالا اسپویل نمیکنم. اما قطعا مشکل بزرگ و غیرقابل بخششی هست هی فکر میکنی سرکار بودی.

دومین ضربه بزرگی که بازی به داستانش زده نبود هیچگونه وویس اکتینگی هست، قبل از ریلیز هم راجبه این قضیه خبر داده بودن اما برای یه بازی تریپل اِی قانع کننده نیست، نبود وویس اکتینگ رو کاملا میشه حس کرد، بسیاری از صحنه های دراماتیکش با چند تا صداگذار حرفه ای بسیار موثر تر میتونست باشن، که خب دیگه کاریش نمیشه کرد، البته نسخه جهانی وویس انگلیسی داره که امیدوارم بهتر از "هیچی" باشه.

آخرین مشکل بزرگ دیگه ای که با بازی داشتم گرایند بسیار زیاد و بک ترک حال بهم زنشه، قشنگ به طور خالص یه walking simulation تمام عیاره!
با اینکه از نهنگ پرنده بگیر، تا کشتی و زنبور و اسب و ... به عنوان mount وجود دارن اما همچنان در اکثر مواقع مجبوری تا ساعت ها پیاده روی کنی.

خلاصه کلام اینکه این بازی حتی بدون ساید کوعست، قشنگ 70 ساعت وقت میگیره تا تموم شه. وقتی نسخه جهانیش ریلیز شد حتما زمانی بازی کنید که فرصت کافی داشته باشید، سرتون خلوت باشه.

Memories Off - Innocent Fille

اینم از اون سری ویجوال ناول هایی هست که مطمئنم هرکسی حداقل یه بار اسمشو شنیده. آخرین نسخشم همین چند روز پیش ریلیز شد، خریدمو همین یه ساعت پیش تمومش کردم.
بازی به 2 بخش light side و heavy side تقسیم شده؛ تفاوت این 2 تا بخش اونقدر زیاده که احساس میکنی داری 2 تا عنوان مختلفو تجربه میکنی، در بخش سبک (لایت ساید) همون galge معمولی خودمون به سبک سریال ترکی هست که میتونی روت یکی از 2 هیروئین فرعی رو بری، در نوع خودش به قول معروف بسیار هارت وارمینگه. اما در بخش سنگین با یه پلات طولانی، به شدت تاریک و غمنگیزی مواجهیم که همونطور گفتم با بخش سبکش قابل قیاس نیست.

مشکل اصلی اینجاست که هرکدوم از روت ها به شدت همدیگه رو نقض میکنن، یعنی نمیتونی به چشم what if story بهشون نگاه کنی، فقط و فقط باید به چشم داستان مستقل ببینی در غیراینصورت قضیه برات منطقی در نمیاد، فلان کرکتر در یه روت کاملا رفتار متفاوتی ازش سر میزنه که در جای دیگه ای، هیچ جوره قابل درک نیست؛ یا فلان کرکتری که فکر میکردی مرده در یه روت دیگه زندس و اگر این فرض رو در روت اول میذاشتی جریانات اون داستان معنی نمیداد.

یه نکته بد دیگه این بازی اینه که اصلا با هیرویین هاش به طور برابر رفتار نمیکنه، توی روت اصلی از بین 4-5 تا هیرویین فقط 2 تاشون قابل انتخابن، پس اسکرین تایمی که به این دوتا تعلق میگیره خیلی بیشتر از بقیه میشه و این یه جورایی ناعادلانس.

در کل به نظر خودم روت های غیر اصلیش بهتر بودن، روت اصلی قشنگ گند میزنه به خیلی از کرکترا و همینطور بنیان داستان.
با این حال اثری نیست که دستتون رو بذارید رو دکمه skip رد بشین، شاید مثل خیلی از مموریز آف های قبلی نباشه اما همچنان اثر هیجان انگیزیه که تا آخر حواس شما رو به خودش معطوف نگه میداره.

   


Akiba's Beat

حتی فکر نزدیک شدن به این زباله رو هم نکنید.

چند تا بازی مثل Ciel nosurge و Hack//G.U. هم تجربه کردم ولی به دلایلی فعلا راجبشون چیزی نمیگم.
خب دیگه تا همینجا بسه. فعلا :D
آقا یه سوال! زبان جاپونی بلدی شما؟ از کجا؟ تشکر.
 

Persona.Q

Don't Listen To Ondore's Lies
کاربر سایت
Jun 8, 2014
816
نام
محمد
آقا یه سوال! زبان جاپونی بلدی شما؟ از کجا؟ تشکر.
من تو ps2 بازی با زبان ژاپنی زیاد بازی کردم ولی خدایی مزه نمیده نفهمی داستان چیه چی نوشته منم عادت دارم همرو میخونم..قبول داری زبون ژاپنی مزه نمیده وگرنه خیلی بازیا رو ps3 هم بوده نشده بازی کنم بخاطر زبونش.
 

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
آقا یه سوال! زبان جاپونی بلدی شما؟ از کجا؟ تشکر.

من که بعد از عمری دیدن انیمه و بازی ژاپنی، فقط یه Hai یاد گرفتم یه Arigato
لامصب اصلا یاد گرفتنی نیست این زبون :D
 

Fallen God

کاربر سایت
Jun 1, 2011
129
نام
Soshy
آقا یه سوال! زبان جاپونی بلدی شما؟ از کجا؟ تشکر.
آره. 5 سال پیش شروع کردم به یاد گرفتن.
اینورا معلم خوبی برای زبانای شرقی پیدا نمیشه باید خودآموزی کنی.
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,434
نام
علی
من تو ps2 بازی با زبان ژاپنی زیاد بازی کردم ولی خدایی مزه نمیده نفهمی داستان چیه چی نوشته منم عادت دارم همرو میخونم..قبول داری زبون ژاپنی مزه نمیده وگرنه خیلی بازیا رو ps3 هم بوده نشده بازی کنم بخاطر زبونش.
کاملا قبول دارم بدون دونستن داستان حال نمیده!

من که بعد از عمری دیدن انیمه و بازی ژاپنی، فقط یه Hai یاد گرفتم یه Arigato
لامصب اصلا یاد گرفتنی نیست این زبون :D
شما برو معلم زبان شو!:D
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,434
نام
علی
آره. 5 سال پیش شروع کردم به یاد گرفتن.
اینورا معلم خوبی برای زبانای شرقی پیدا نمیشه باید خودآموزی کنی.
قبلش زبون دیگه ای بلد بودی؟ خودتم خودآموز یاد گرفتی؟
 

Fallen God

کاربر سایت
Jun 1, 2011
129
نام
Soshy
قبلش زبون دیگه ای بلد بودی؟ خودتم خودآموز یاد گرفتی؟
اصلا بدون یادداشتن انگلیسی غیرممکنه بتونی جزوه و سورس خوب پیدا کنی یاد بگیری.
آره قاعدتا خودمم تنهایی یاد گرفتم. :D
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
داشتم دنبال یه jrpg نوبتی میگشتم تا این 2 3 ماه اینده که بازی کمتر میاد وقتمو پر کنه که battle chaser nightwar نظرم جلب کرد یه بازی غربی با سبک old school jrpg بازی تو استور هم تخفیف خورده شده 12 تا .خوره های نوبتی از دستش ندید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر