نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2016 Press Conference

به کنفرانس Ubisoft از 0 تا 10 چه نمره ای می دهید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    48

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين

8t5gpghel5s3x8axv8y5.gif


شرکت Ubisoft همانند سال های قبل حضور خود در E3 2016 تایید کرد. کنفرانس شرکت در تاریخ 13 June برگذار خواهد شد که معادل است با 25 خرداد ساعت 00:30 بامداد.
امسال هم مانند سال قبل سعی می کنیم که اطلاعات کافی از بازی هایی که حضور قطعی در کنفرانس رو دارن توی تاپیک قرار بدیم، هم چنین نگاهی به عنوان های یوبیسافت که ممکن است شاهد نسخه جدیدی از آن باشیم خواهیم داشت. طبق روالی که یوبیسافت در سال های گذشته در پیش گرفته می توان انتظار سورپراز بزرگی رو داشت که می تواند ادامه ای بر یکی از سری های محبوب خود باشد و یا یک عنوان کاملا جدید.

<با تشکر ویژه از دوست خوبم ™MaMaD بابت زحمت کارهای تصویری و به روز رسانی تاپیک :x:x>:D<>

ki9vw62kc3u7581d7dr7.png

p3hrcydeecy8epagdx82.png
دوستانی که در تماشای لایو برنامه مشکل دارند می تونند از Liveblog سایت پیگیر جریانات کنفرانس باشند.

q7qi1c1wdeiz7uqsslsg.png


بر اساس اطلاعاتی که تا الان منتشر شده مجری برنامه مانند چند سال گذشته کمدین معروف، خانم Aisha Tyler می باشد.

همچنین بر اساس گزارش مالی شرکت یوبیسافت می توان حداقل حضور یک IP جدید را در کنفرانس را قطعی دانست. که به این ترتیب لیست بازی های بزرگ شرکت که در کنفرانس نمایش خواهند داشت و تا پایان سال مالی 2016 یعنی تا انتهای March 2017 عرضه می شوند شامل: Watch Dogs 2 – Ghost Recon Wildlands – For Honor – South Park Fractured But Whole – New IP می باشد که در ادامه به اطلاعات منتشر شده از هر کدام اشاره ای می شود.


pjc6b79d04faz2ydehti.png


j5k6ysp7q9ve6geutbgt.jpg
در گزارش مالی شرکت یوبیسافت اشاره مستقیمی به عرضه شماره دوم از عنوان Watch Dogs در سال مالی 2016 شده که حضور این عنوان را در کنفرانس قطعی می کند. اولین شماره از این سری در کنفرانس سال 2012 معرفی شد که همراه با هایپ فراوانی بود و بسیاری از نگاه ها رو به سمت خود جلب کرد. بازی در سال 2014 عرضه شد و با واکنش های زیادی نسبت به دانگرید های گرافیکی روبرو شد و دید بسیاری را نسبت به شرکت تغییر داد. با این حال بازی از لحاظ تجاری موفق بود و توانست با متای 80 به کار خود پایان دهد. در همان سال کارگردان بازی اشاره داشت که بازی آن ها در بسیاری از المان ها پخته نبوده و در صورت وجود نسخه بعدی حتما شاهد پیشرفت های بسیاری نسبت به اولین نسخه خواهید بود. حال نوبت معرفی نسخه دوم رسیده است، آیا آن گرافیک فک برانداز سال 2012 می تواند اینبار به واقعیت تبدیل شود؟ آیا سازندگان از بازخوردها نسبت به طراحی مراحل، شخصیت و داستان درس گرفته اند؟ باید صبر کرد و دید، با وجود مشکلات نسخه قبلی در بسیاری از فضاهای اینترنتی از جمله بازیستر نمایش این عنوان به عنوان مورد انتظارترین نمایش کنفرانس امسال این شرکت است.

samyo2m28fk506b5hwi4.jpg
سال گذشته در انتهای کنفرانس رییس شرکت یوبیسافت آقای Yves Guillemot به روی صحنه آمد و گفت که آن ها در یوبیسافت علاوه بر انتشار IP های جدید بسیار مشتاق هستند که عنوان های گذشته خود را به بهترین شکل ادامه دهند. عنوانی که سال گذشته ازین گفته پیروی کرد ادامه ای برای سری Tom Clancy’s Ghost Recon بود. این عنوان برای اولین بار به صورت Open World در آمده است و ساخت و توسعه آن توسط شعبه پاریس یوبیسافت انجام می گیرد. در نگاه اول خیلی ها این بازی را با The Division مقایسه کردند و مشابه هم خواندند. اما اگر به دقت نگاه کنیم این دو عنوان جز جهان باز شباهتی به هم ندارند. از مهمترین اطلاعاتی که از بازی منتشر شده این است که بازی یک بازی آنلاین نیست و همانند شماره های قبلی Ghost Recon شما در یک گروه چهار نفره قرار می گیرید که کنترل هم تیمی ها را علاوه بر AI دوستانتان هم می توانند در دست بگیرند. اطلاعات بیشتر را می توانید در تاپیک بازی پیدا کنید.


xgkm85o7yq9t56hlqua3.jpg
سال گذشته For Honor به عنوان یک IP جدید از سمت یوبیسافت معرفی شد، بازی به مبارزات تن به تن به وسیله سلاح سرد می پردازد که بازیکن می تواند از یکی از گروه های Samurai – Knights – Viking را انتخاب کند. نمایش های سال گذشته همگی از بخش آنلاین بازی بوده، اما از همان موقع گفته شد که بازی دارای بخش تک نفره و داستانی نیز هست. در صورت درست بودن این صحبت می توان انتظار نمایش از بخش داستانی را در نمایش امسال داشت.


ogreqhbso9mulqntfsjr.jpg
شروع کنفرانس 2015 با معرفی این عنوان و به روی صحنه آمدن Trey Parker و Matt Stone همراه بود. این دومین عنوانی است که از این سریال معروف به صورت بازی منتشر می شد. South Park The Stick of Truth عنوانی بود که سال 2014 منتشر شد که بازی بسیار موفقی بود و توجه بسیاری را به خود جلب کرد، سازنده آن Obsidian بود و یوبیسافت انتشار آن را بر عهده داشت. اما اینبار ساخت و توسعه بازی هر دو در دست یوبیسافت است. باید دید آیا یوبی می تواند موفقیت این عنوان را دوباره تکرار کند یا خیر.

snrkwjatu7gtu72s52id.jpg

عنوانی که به صورت حتمی در کنفرانس نمایش خواهد داشت وعضو همیشگی آن است. همچنین خیلی ها منتظر نمایشی از آن نیستند. حرفی هم نیست و فقط به همراه همه امیدواریم وقت زیادی از نمایش را نگیرد.​



5f7dr7jz22x242jjjq7f.png


h1v75wnhjlxikptne3w6.jpg
14 سال از اولین دیدار با سم فیشر و 3 سال از آخرین دیدار با او می گذرد. Splinter Cell یکی از قدیمی ها و خوب های سبک مخفی کاری است که آخرین عنوان منتشر شده از آن یعنی Blacklist می باشد. در شماره آخر شاهد بازگشت سم فیشر میان سال از دوران بازنشستگی و رهبری تیم Fourth Echelon بودیم اما بعد از جریانات این شماره دیگر خبری از او نشد و امسال خیلی ها انتظار دیدار مجدد او را دارند. اگر یوبیسافت طبق برنامه ها پیش رفته و همه عناوین قطعی خود را امسال منتشر کند با توجه به علاقه خاص چند سال اخیر به Tom Clancy سال بعد بازی برای این نام نمی ماند، با این حساب احتمال معرفی شماره جدید در این سری دور از انتظار نمی باشد.


1c8k3dbm6mgid9516mao.jpg
اولین شماره از این عنوان به کارگردانی Michel Ancel در سال 2003 منتشر شد که بازخوردهای مثبتی داشت و یکی از بازی های بسیار خوب زمان خود بود. اما دیگر خبری از این بازی نشد تا سال 2008 که خبر از انتشار قسمت دوم از این عنوان به همراه تصاویری منتشر شد، اما تا به حال شماره دوم این بازی علاوه بر منتشر نشدن، سرنوشت مشخصی هم ندارد و از این نظر در کنار بازی هایی بزرگی همچون HL3 قرار می گیرد. Michel Ancel که روی شماره دوم هم کار می کرد حال استودیو خود را تاسیس کرده و مشغول به ساخت بازی Wild است و به صورت نیمه وقت در یوبیسافت مشغول است. یوبیسافت هم هیچگاه خبر از کنسل شدن ادامه این بازی و همچنین عدم همکاری با Ancel را نداده است، و عدم عرضه بازی را در نسل قبل ناتوان بودن سخت افزارهای زمان دانست. همچنان خبر هایی از این عنوان به گوش می رسد که هیچ جواب دقیقی ندارد، آیا امسال می تواند به این انتظار طولانی پایان دهد؟


m9v6m8nr60uf5ee7x6oy.jpg
شاهزاده پارسی، عنوانی که خیلی از ماها منتظر معرفی نسخه جدیدی از آن هستیم اما هیچ در عین حال هیچ امیدی هم به انتشار آن نداریم، بر طبق آخرین شایعاتی که منتشر شده گفته می شود یوبیسافت مالکیت این عنوان را ندارد و حاضر نیست برای آن ریسک کند. اما خود شرکت هیچ وقت ادامه این عنوان رو بعید ندونسته و طی آخرین صحبت های رسمی که شده گفته شده باید منتظر بازی در موقعیت مناسبی باشید. شاید امسال که خبری از انتشار Assassin’s Creed نیست موقعیت مناسبی برای رونمایی باشد! و اینکه در صورت معرفی این بازی چگونه خواهد بود؟ آیا راه سه گانه را ادامه خواهد داد؟ یا شبیه شاهزاده 2008 خواهد بود؟ شاید هم این عنوان مانند Ghost Recon پا به جهانی باز بگذارد. به هر حال امیدوارم هرچه زودتر ادامه این عنوان تایید شود و بازی درخور نام و خاطرات آن ساخته شود.

eknwollzcmigxwonatbz.jpg
ریمن نیز سری بازی های قدیمی یوبیسافت است که به کارگردانی Michel Ancel در استودیو خلاق Montpellier یوبی سافت ساخته شده. آخرین عنوان Rayman Legends است که بسیار خوش ساخت و با طراحی فوق العاده زیبایی در سال 2013 منتشر شد. حال اینکه بعد از 3 سال آیا یوبیسافت قصد معرفی شماره جدیدی را دارد یا خیر باید منتظر کنفرانس ماند. و اینکه در صورت معرفی آیا آقای Ancel شخصا روی این عنوان کار می کند یا نه؟!


um5030vr35rnla8k1bpt.jpg
عنوانی که در فضای غرب وحشی جریان دارد و دو شماره اول آن بازی های بسیار خوبی بودند اما ضعف نسخه سوم باعث صدماتی به این عنوان خوش ساخت شد. اما در سال 2013 با همکاری Techland یک عنوان با بودجه کم از این سری ساخته شد که بازی بسیار خوش ساخت و خوبی بود. بازی که از لحاظ گیم پلی بسیار لذت بخش و گرافیک سل شید بسیار دیدنی داشت و به همراه روایت طنز گونه خود باعث لذت هرچه بیشتر بازیکنان از این عنوان شد. به مانند جنگ جهانی، بازی هایی در دنیای غرب وحشی نیز امروزه در بازار کم دیده می شوند، آیا یوبی سافت به این فضا فکر می کند؟

xtp3iy8zyxk7oe261acb.png

v6sp71h2mnzkqwrd7f85.jpg

با توجه به صحبت های یوبی در مورد مشخص شدن زمان عرضه های زیادی، به احتمال زیاد می توان انتظار معرفی موارد زیر را داشت:
  • مشخص شدن جزییات DLC دوم بازی The Division یعنی Survive و زمان انتشار آن.
  • مشخص شدن DLC بعدی بازی R6 Siege که طبق اطلاعات لو رفته مربوط به اپراتورهای ژاپنی می باشد.
  • شایعاتی در مورد DLC جدیدی برای بازی Trials چند مدت پیش پخش شده بود که اشاره به اسم Blood Dragon داشت.
  • چند روز پیش خبری مبنی بر توقف شدن آپدیت های بازی The Crew به مدت محدودی به بیرون آمد. می توان احتمال داد که تیم این بازی در حال آماده سازی Expansion جدیدی برای بازی هست.

xlh58fh7cenrms4usadz.png

عنوان های دیگری هم در لیست بازی های محبوب یوبی سافت هستند که شاید مدت هاست خبری از آن ها نباشد اما خیلی ها انتظار انتشار نسخه ای جدید از آن ها را دارند. به خاطر طولانی نشدن لیست و تاپیک تنها به اشاره به اسم آن ها بسنده می کنیم. (البته لازم هست اشاره کنم سال گذشته سه، چهار عنوان از این لیست معرفی شدن:D)
Brother in Arms
I am Alive
Driver
H.A.W.X
Patrice Desilet؟! :-":D
...
8wucyjugn19i85e5cwxt.png


<این قسمت پس از اتمام کنفرانس و در دسترس قرار گرفتن ویدیو ها با کیفیت مناسب آپدیت خواهد شد.>
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
کلا هیچکدوم از کنفرانس ها فوق العاده نبودن . یوبی هم گل سر سبدشون بد جور خراب کرد حالمو .

چشم امیدمون به سونیه تا این کابوس رو پاک کنه
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
از 2012 یا 2011 دارم کنفرانس های E3 را دنبال می کنم ولی تابحال همچین کنفرانس افتضاحی از یوبی ندیده بودم...
دو ساعت هم بود! بخش مفید کنفرانس را تو نیم ساعت میشد جمع کرد.
بی شرف ها اولش میان از پرنس آو پرشیا هینت میدن! بعد تو ویدیو اول همش تیکه هایی از ریمن نشون میدن! بعد میان کاستیوم سم فیشر نشون میدن!
ولی یه مشت آشغال تحویلمون میدن.
شرم بر تو یوبی سافت. شرم...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
در حد انتظار نبود! :-" از یوبی بعید بود کلا! :D
ولی...
با For Honor بسیار حال کردم(مثل پارسال:D) هم تریلر داستانیش خفن بود، هم خود گیم پلی رو دوست داشتم! :x
W_D2 قبلا هم گفتم،با این جو جدیدش و یه مشت رپر و ... حال نمیکنم:-" اما نمایش خوبی داشت:D Wrench جالب تر بود برای کاراکار اصلی تا مارکوس:| :-"
Ghost Recon هم جالبه! ولی کلا باید خیلی بی بازی بشم تا برم سراغ شوتر :-"

بازیه آخر،چیزی که انتظارش رو داشتم اصلا و ابدا نبود! یعنی عمرا فکرش هم نمیکردم IP جدیدشون یه بازیه ورزشی باشه:| ولی در کل برای یکم بازی کردن بد نیست...پلاس بشه روزی روزگاری خوبه! وگرنه پول پاش نمیدم:-"

اونجایی که گفت کنفرانس یوبی بدون AC نمیشه و ... داشتم بال در میوردم،یهو گفت فیلم...:| آخه چرا اینجوری با احساسات من بازی میکنید:(( :((

از کنفرانس EA هم خیلی بهتر بود:p
 
  • Like
Reactions: Vesemir

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
سوني كنفرانسش خوب نباشه بدترين E3 اين چند سال اخير رو شاهد بوديم!
كلا يه نمايش بتل خوب بود ك اونم تو كنفرانس ماكرو تريلر تكراري دادن گند زدن :|
فورزا كولاك كرد
ديگه عملا هيچ سورپرايز درست و درموني گيما نداشتن
سوني از اين وضع مزخرف شايد بتونه نجاتمون بده
بازم كنفرانس ماكرو تريلرهاي خوبي داشت، بتسدا همينجور
EA و مخصوصا UBi كه اصن...
حالا تا هم حرف بستدا میشه همه غیرتی میشن ولی اونم از اولش دوتا بازی تایید کرد یک ساعت دی ال ی معرفی کرد اخرش هم نیم ساعت دیس انرد نشون داد
 

« Lions Gate »

کاربر سایت
Aug 9, 2014
444
نام
سام
میریم که امسال مزخرف ترین E3 تاریخ رو داشته باشیم. همه بازی هایی که امید بهشون داشتم نمایش فوق مزخرفی داشتن
مثل ReCore , scalebound , Final Fantasy , معرفی کنسول جدید و کل کنفرانس EA و UBI ,
سونی جان عزیزت آبرو داری کن
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,150
نام
ماکان
نمیدونم این کنفرانس بدتر بود یا کنفرانس EA، باید فکر کنم :D اصلا انتظار نداشتم یوبی سافت اینجوری گند بزنه، خاک تو سرشون.

نه نگو EA‌ بدتر بود! اینا باز گیم پلی نشون دادن. EA که پشت صحنه و عوامل رو نشون میداد!
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
همه چی بد بود الی For honor چقد این مجریه نمک میپرونه مسخرشو در اورده با اون کفشای چرتش
این همه ای پی بزرگ دارین احمقا کجاست سم فیشر این همه انتظار کشیدیم سم فیشر ببینیم مثلا چندین سالگی یوبی سافت هم بود.پرنس
تریلر فیلم اساسین کرید نشون میدن د لامصبا E3 جای گیمه نه فیلم
جمع کنید باو کنفرانس های امسال همشون گند زدن یه کنفرانس سونی مونده خدا به خیر کنه
 

Tαylor Swift

کاربر سایت
Apr 25, 2012
3,676
نام
N ! M A
for honor من چقدر انتظار 2 تا قطع عضو داشتم
22.gif
اخر سرم که یارو رو کشت 5 ثانیه بعد غیب شد :think: در مجموع بازیای خوبشون for honor و south park بودن فقط :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر