ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
گوگل: بازی های کلود تغییری سخت، ولی پایه ای است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m.d.makan" data-source="post: 4578800" data-attributes="member: 7597"><p>اتفاقا اون موقع دیگه محدودیت توان پردازشی نیست، پهنای باند ، لتنسی و... هست که استودیوها خودشون با اون هماهنگ میکنن.</p><p>بحث سخت افزاری دیگه مسئله پیش پا افتاده ای میشه، دیگه این مسخره بازی های تغییر نسل و... نداریم.</p><p>پهنای باند هم که هرسال داره بیشتر و بیشتر میشه.</p><p></p><p>وقتی محدودیت سخت افزاری (cpu ,vga و Ram) برای استودیو تعریف نشده باشه (نه اینکه نامحدود باشه ولی چیزی مثل کنسولها دیگه نداشته باشیم که مجبور باشن 6-5 سال با یک سخت افزار سروکله بزنن) ما میتونیم از استودیوها انتظار داشته باشیم خودشون پابند نسل و... نکنن شاید روزی برسه که دیگه ساخته شدن بازی مثل کرایسیس هر 3-2 نسل یکبار پیش نیاد، بلکه سالی چندتا بازی از این دست که نهایت تکنیکهای گرافیکی و گیم پلی درش لحاظ شده رو میتونیم شاهد باشیم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.d.makan, post: 4578800, member: 7597"] اتفاقا اون موقع دیگه محدودیت توان پردازشی نیست، پهنای باند ، لتنسی و... هست که استودیوها خودشون با اون هماهنگ میکنن. بحث سخت افزاری دیگه مسئله پیش پا افتاده ای میشه، دیگه این مسخره بازی های تغییر نسل و... نداریم. پهنای باند هم که هرسال داره بیشتر و بیشتر میشه. وقتی محدودیت سخت افزاری (cpu ,vga و Ram) برای استودیو تعریف نشده باشه (نه اینکه نامحدود باشه ولی چیزی مثل کنسولها دیگه نداشته باشیم که مجبور باشن 6-5 سال با یک سخت افزار سروکله بزنن) ما میتونیم از استودیوها انتظار داشته باشیم خودشون پابند نسل و... نکنن شاید روزی برسه که دیگه ساخته شدن بازی مثل کرایسیس هر 3-2 نسل یکبار پیش نیاد، بلکه سالی چندتا بازی از این دست که نهایت تکنیکهای گرافیکی و گیم پلی درش لحاظ شده رو میتونیم شاهد باشیم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
گوگل: بازی های کلود تغییری سخت، ولی پایه ای است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft