ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
چگونه Ghostwire: Tokyo فرهنگ عامه ژاپنی را با جذابیتهای امروزی ترکیب میکند؟
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ChampionOfLight" data-source="post: 5100267" data-attributes="member: 126009"><p>خسته نباشی. واقعا مقاله جالبی بود و اطلاعات خیلی خوبی داشت. مخصوصا اطلاعات درباره فلسفه طراحی محیط ها، دشمن ها و همینطور کامبت بازی جالب بود. شخصا خیلی لذت بردم.</p><p></p><p>بنظرم همینکه از طریق بازی میتونی با افسانه ها محلی یا موجوداتی که ریشه توی فرهنگ عامه و قدیمی ژاپنی داره، و یا حتی محیط توکیو آشنا بشی از جنبه های مثبت بازی هست. چون فکر کنم از زمان PS2 واقعا کمتر استودیو یا ناشر بزرگ ژاپنی حاضر شده همچین بازی با تاثیر مستقیم از افسانه های محلی و شهری ژاپنی بسازه. شاید سری فاتال فریم از معدود فرانچایزهایی باشه که از این قاعده مستثنی هست و تا امروز ادامه پیدا کرده.</p><p></p><p>به عنوان کسی که علاوه بر بازی توی بقیه مدیوم ها هم مثل صنعت فیلم و سینما به ژانر J-horror علاقه زیادی دارم و اکثر نسخه های اصلی و ژاپنی فیلم های ترسناک معروف ژاپنی مثل Ju-On، Ringu، Tomie و... رو دیدم، بنظرم واقعا تم داستانی جالبی داره. حالا باید دید روایت و شخصیت پردازی بازی در چه حدی هست. در کل امیدوارم بازی در همه زمینه ها خوب عمل کنه و موفق بشه تا راه رو برای بقیه سازنده ها برای ساختن بازی هایی با همچین تم و فرمولی باز کنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChampionOfLight, post: 5100267, member: 126009"] خسته نباشی. واقعا مقاله جالبی بود و اطلاعات خیلی خوبی داشت. مخصوصا اطلاعات درباره فلسفه طراحی محیط ها، دشمن ها و همینطور کامبت بازی جالب بود. شخصا خیلی لذت بردم. بنظرم همینکه از طریق بازی میتونی با افسانه ها محلی یا موجوداتی که ریشه توی فرهنگ عامه و قدیمی ژاپنی داره، و یا حتی محیط توکیو آشنا بشی از جنبه های مثبت بازی هست. چون فکر کنم از زمان PS2 واقعا کمتر استودیو یا ناشر بزرگ ژاپنی حاضر شده همچین بازی با تاثیر مستقیم از افسانه های محلی و شهری ژاپنی بسازه. شاید سری فاتال فریم از معدود فرانچایزهایی باشه که از این قاعده مستثنی هست و تا امروز ادامه پیدا کرده. به عنوان کسی که علاوه بر بازی توی بقیه مدیوم ها هم مثل صنعت فیلم و سینما به ژانر J-horror علاقه زیادی دارم و اکثر نسخه های اصلی و ژاپنی فیلم های ترسناک معروف ژاپنی مثل Ju-On، Ringu، Tomie و... رو دیدم، بنظرم واقعا تم داستانی جالبی داره. حالا باید دید روایت و شخصیت پردازی بازی در چه حدی هست. در کل امیدوارم بازی در همه زمینه ها خوب عمل کنه و موفق بشه تا راه رو برای بقیه سازنده ها برای ساختن بازی هایی با همچین تم و فرمولی باز کنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
چگونه Ghostwire: Tokyo فرهنگ عامه ژاپنی را با جذابیتهای امروزی ترکیب میکند؟
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft