ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
همکاری Bloober Team با Take-Two برای ساخت یک بازی جدید
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="OceanSky" data-source="post: 5405605" data-attributes="member: 138400"><p>پیش زمینه ی کوتاه اینکه این استودیو در حد و اندازه و سطحی نیست که بازی مثل SH2 رو ریمیک کنه.</p><p></p><p>سایلنت هیل 2 یه اثر کالت کلاسیکه، یا میشه گفت یکی ستون های اصلی صنعت بازی، منظورم از این ستون، اینکه این بازی جز آیپی هایی هست که جدا از کیفیتش فن بیس عظیمی داره مثل سری MGS- GOW- TLoU- GTA - RE. به صورت کلی، کسایی که حتی گیمر نیستن این آیپی هارو میشناسن و حتی درباره اش ویدیو میسازن. مخصوصا داستان و شخصیت های SH2. حتی من میخوام پام رو از این فراتر بذارم، شاید بقیه آیپی های شناخته شده رو عده ای مخالف خفن بودنش باشن ولی این موضوع برای Silent Hill 2 قفله.</p><p></p><p>از این بگذریم، من در این حد پیگیر نبودم کونامی رفته سراغ بلوبر یا برعکس ولی به هر حال فن های سری اصلا بلوبر رو در حد این بازی نمیدونن. انتظار میرفت بعد این همه سال یه استودیوی با کیفیت تری رو ریمیک کار میکرد دقیقا کاری که کپکام با سری RE کرد. سایلنت 2، یه بازی توی سبک ترس روانشناختی هست یعنی نیاز هست تیم توسعه در حد تیم اصلی که 25 سال پیش سایلنت هیل 2 رو ساختن شناخت کامل از همه قسمت های بازی و جزییات داستانی داشته باشن که از تریلر معرفی کسایی که با این بازی زندگی کردن و احتمالا خیلی ریز بین تر از توسعه دهنده های بلوبر تیم هستن شروع کردن به ایراد گرفتن. برای یه سری فن مثل من حتی وقتی که بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده بود، مثل روز روشن بود که نتیجه ضعیف خواهد بود، یه سری شک داشتن که هر دفعه بیشتر بلوبر بازی رو نشون داد بیشتر نظرشون برگشت.</p><p></p><p>حالا چیزی که بیشتر از همه باعث حرص سایلنت فنا میشه، اینکه بلوبر اصلا زیر بار نمیره و طوری رفتار میکنن که قرار هست ریمیک درخور عرضه کنن و خیلی تاکید دارن "حتما از این ریمیک لذت میبرین" درحالی که ساخته های قبلیشون مثل Medium به قدری بدساخت هستش که منی که اهل نصفه ول کردن بازیها نیستم نتونستم تمومش کنم. با سایلنت هیل باید مثل ریمیک Demon's Souls رفتار میشد نه اینطور. واقعا حیف. داستان POP: Sands of Time که گویا کنسل شده هم دقیقا همینه. یوبیسافت و کونامی بودجه ی خیلی کمی رو برای این ریمیک ها در نظر گرفتن و نتیجه اش، بازی رو سپردن دست یه سری استودیو متوسط که نتیجه نهایی محصول یه چیز چپکی که بیشتر شبیه Fan-Madeهستن.</p><p></p><p>Take-Two دوسال پیش با استودیو Supermassive همکاری کرد که نتیجه اش شد یه بازی مثل The Quarry کیفیت خوبی هم داشت. تفاوتش اینجاست Supermassive games تو کاری که انجام میدن خوب هستن. یعنی فن بیس سری Dark Pictures راضی هستن ازشون ولی بلوبر فن بیسی هم نداره. اینکه چطور به اینها بودجه و فرصت میدن خیلی عجیبه!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OceanSky, post: 5405605, member: 138400"] پیش زمینه ی کوتاه اینکه این استودیو در حد و اندازه و سطحی نیست که بازی مثل SH2 رو ریمیک کنه. سایلنت هیل 2 یه اثر کالت کلاسیکه، یا میشه گفت یکی ستون های اصلی صنعت بازی، منظورم از این ستون، اینکه این بازی جز آیپی هایی هست که جدا از کیفیتش فن بیس عظیمی داره مثل سری MGS- GOW- TLoU- GTA - RE. به صورت کلی، کسایی که حتی گیمر نیستن این آیپی هارو میشناسن و حتی درباره اش ویدیو میسازن. مخصوصا داستان و شخصیت های SH2. حتی من میخوام پام رو از این فراتر بذارم، شاید بقیه آیپی های شناخته شده رو عده ای مخالف خفن بودنش باشن ولی این موضوع برای Silent Hill 2 قفله. از این بگذریم، من در این حد پیگیر نبودم کونامی رفته سراغ بلوبر یا برعکس ولی به هر حال فن های سری اصلا بلوبر رو در حد این بازی نمیدونن. انتظار میرفت بعد این همه سال یه استودیوی با کیفیت تری رو ریمیک کار میکرد دقیقا کاری که کپکام با سری RE کرد. سایلنت 2، یه بازی توی سبک ترس روانشناختی هست یعنی نیاز هست تیم توسعه در حد تیم اصلی که 25 سال پیش سایلنت هیل 2 رو ساختن شناخت کامل از همه قسمت های بازی و جزییات داستانی داشته باشن که از تریلر معرفی کسایی که با این بازی زندگی کردن و احتمالا خیلی ریز بین تر از توسعه دهنده های بلوبر تیم هستن شروع کردن به ایراد گرفتن. برای یه سری فن مثل من حتی وقتی که بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده بود، مثل روز روشن بود که نتیجه ضعیف خواهد بود، یه سری شک داشتن که هر دفعه بیشتر بلوبر بازی رو نشون داد بیشتر نظرشون برگشت. حالا چیزی که بیشتر از همه باعث حرص سایلنت فنا میشه، اینکه بلوبر اصلا زیر بار نمیره و طوری رفتار میکنن که قرار هست ریمیک درخور عرضه کنن و خیلی تاکید دارن "حتما از این ریمیک لذت میبرین" درحالی که ساخته های قبلیشون مثل Medium به قدری بدساخت هستش که منی که اهل نصفه ول کردن بازیها نیستم نتونستم تمومش کنم. با سایلنت هیل باید مثل ریمیک Demon's Souls رفتار میشد نه اینطور. واقعا حیف. داستان POP: Sands of Time که گویا کنسل شده هم دقیقا همینه. یوبیسافت و کونامی بودجه ی خیلی کمی رو برای این ریمیک ها در نظر گرفتن و نتیجه اش، بازی رو سپردن دست یه سری استودیو متوسط که نتیجه نهایی محصول یه چیز چپکی که بیشتر شبیه Fan-Madeهستن. Take-Two دوسال پیش با استودیو Supermassive همکاری کرد که نتیجه اش شد یه بازی مثل The Quarry کیفیت خوبی هم داشت. تفاوتش اینجاست Supermassive games تو کاری که انجام میدن خوب هستن. یعنی فن بیس سری Dark Pictures راضی هستن ازشون ولی بلوبر فن بیسی هم نداره. اینکه چطور به اینها بودجه و فرصت میدن خیلی عجیبه! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
همکاری Bloober Team با Take-Two برای ساخت یک بازی جدید
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft