نقد و بررسی X-Men Origins: Wolverine

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743

jaquette-x-men-origins-wolverine-wii-cover-avant-g.jpg






[FONT=&amp]بازگشت مرد مجهول - نقد و بررسی ایکس من[/FONT]
[FONT=&amp]

مقدمه :

[/FONT]
[FONT=&amp]نسخه ایکس من با نام [/FONT][FONT=&amp]X-Men Origins: Wolverine[/FONT][FONT=&amp] برای کنسول wii منتشر[/FONT][FONT=&amp] شده . ایننسخه تفاوت زیادی با فیلم و نسخه قبلی بازی دارد که حتما باعث ایجاد تنشهایی شد . در این نسخه دو تیم سازنده بازی سعی کرده اند نهایت جذابیت وسرگرمی را برای بازیباز به ارمغان آورد و تقریبا به هدف خود رسیده اند حرکات زیباکه شامل انواع کومبو ها و با استفاده از چنگال های قدرتمند که خود خشونتی بینهایترا می آفریند تصور کنید که چگونه یک سرباز را قطعه قطعه میکنید و چگونه مغز دشمنرا با چنگال خود متلاشی میکنید و تصور کنید با استفاده از قدرت این مرد مجهول همهجا از خون سیراب خواهد شد . واقعا خشونت این بازی بسیار بالاست و این اولین حیلهسازنده برای جذب بازیباز است .

[/FONT][FONT=&amp]داستان بازی :

[/FONT]
[FONT=&amp]اولین چیزی که باید در مورد داستانبدانید اینکه داستان کلیشه ای است و برای انان که فیلم [/FONT][FONT=&amp]X-Men[/FONT][FONT=&amp] را دیده اند چیز جدیدی نیست ولی داستانبازی اینگونه است که.

[/FONT][FONT=&amp]Xman[/FONT][FONT=&amp] در آزمایشگاهیبسیار سری توسط نیرو های امریکایی محافظت میشود بستری و زندانی است! و باز همآزمایشات فراوانی بر روی [/FONT][FONT=&amp]Wolverine[/FONT][FONT=&amp] انجام میدهند ،در هیمن لحظه ناگهان سیستم کنترول آزمایشگاه بهم میریزد و [/FONT][FONT=&amp]Wolverine[/FONT][FONT=&amp] به طور نا خداگاه از بند آزاد میشود!!بعد از قتل عام کردن تمام افراد آزمایشگاه پا به فرار در جنگل های پر پیچ خمآفریقا میگذارد , او دیگر از یک انسان خاص هم خاص تر است استخانهایی که در بدن اووجود دارند هیچ وقت تخریب نمیشوند در موقعی که زخمی میشود حتی یک سوراخ عظیم رویبدنش ایجاد میشود سریع بهبود پیدا میکند او سلول های نا بود نشدنی دارد که که کمتراز چند ثانیه تولید میشوند , این شخصیت جهش یافته خاص! هدفی دارد او به دنبالکسانی است که او را زندانی کرده اند تا از آنها انتقام بگیرد!

در همان اوایل بازیوقتی بازی شروع میشود کمی خاطرات را دنبال میکنید بعد از سر در آوردن در داخلآزمایشگاه تازه داستان بازی شروع میشود آیا ایکس من خود توانسته پا به فراربگذارد؟ یا کسی کمکش کرده؟


[/FONT]​
x_men_origins_wolverine_xbox_360_3.jpg

[FONT=&amp]
گیم پلی :

[/FONT]
[FONT=&amp]گیم پلی بازی[/FONT][FONT=&amp]Wolverine[/FONT][FONT=&amp] بسیار زیرکانه و جذاب طراحی شده بازی ازدید سوم شخص روایت میشود و گیم پلی بازی آنچنان زیبا طراحی شده که بازیباز راترقیب به ادامه بازی خواهد کرد در ابتدا شما با کلی فنون و کومبو های خشن رو بروهستید . این کومبوها و حرکات مختلف محدودیتی در اعمال خشونت برای شما بوجودنخواهند آورد . مثلا دشمن را بگیرید و او را به هر جایی پرتاب و یا هر نوع خشونتیشامل قطع اندام ها خراشیدن بدن و قطع سر و سایر خشونت ها را میتوانید سر سربازیهای بدبخت انجام دهید و جالب اینجاست که در ابتدا بازی امکان انتخاب نوع دشواربازی را نخواهید داشت و بازی روی درجه آسان آداره میشود و با بدن اسکلت آهنی و ضدتیر مرد مجهول که بسرعت سلامتی خود را باز مییابد بازی دشواری نخواهید داشت وذخیره مراحل در بازی بصورت خودکار انجام میشود و بخوبی عمل میکند.

[/FONT][FONT=&amp]هوش مصنوعی بازی با انکه زیاد خوبنیست ولی متعادل هست مثلا در بعضی مراحل شما به گله ای سرباز برخورد میکنید کهاکثرا منتظر میشوند شما حمله کنید و آنها را بکشید و در مراحل آخر قول های بازیبهتر عمل کرده و علاوه بر جاخالی دادن جواب خوبی به شما میدهند . [/FONT][FONT=&amp]بر روی بخش تکنفره کار شده و در کل گیم پلی بازی به هیچ وجه خسته کننده وتکراری نیست و اگر علاقمند به این سبک باشید و انسانهای مجهول را میپسندید برایشما جذاب خواهد بود.

[/FONT]​
11825-1-x-men-origins-wolverine-A.jpg
[FONT=&amp]
[/FONT]
[FONT=&amp]گرافیک :

[/FONT]
[FONT=&amp] گرافیک با انکه کاملا نسل جدید نیست ولی حتما زیباست طراحی محیط و تکسچرهابخوبی صورت گرفته و شما را حتما راضی خواهد کرد البته گرافیک خالی از اشکال نیستولی با طراحی خوب محیط و موجودات و خصوصا دموهای باکیفیت که در بعضی مراحل و درمیان بازی اجرا میشوند گرافیک بازی را پر بارتر مینمایاندو باید گفت که بازی برایسیستم های متوسط مناسب نیست و تقریبا سنگین است و تنضیمات گرافیکی خواصی هم دربازی وجود ندارد .[/FONT]​
[FONT=&amp]
[/FONT]
61cDwVKPrVL._SL1280_.jpg

[FONT=&amp]
صداگذاری :
[/FONT]
[FONT=&amp]
[/FONT][FONT=&amp]صداگذاری بازی خوب کار شده و[/FONT][FONT=&amp]HughJackman [/FONT][FONT=&amp]صدای بازیگر نقش اصلی فیلم در اینبازی مورد استفاده قرار گرفته است.

[/FONT][FONT=&amp]در آخر

[/FONT]
[FONT=&amp]پس بعد از این تذکر اگر از علاقمندان به اکشن سر راست و خشنهستید [/FONT][FONT=&amp]Wolverine[/FONT][FONT=&amp] بازی موردعلاقه شماست و سازنده بازی کلی حرکات بدون مرز برای اعمال خشونت بر علیه سربازانآمریکایی برای شما تدارک دیده است و برای اندسته از گیمرها که از خشونت بدشان میآید و به بازی هایی همچمون سونیک علاقمند هستند و حوصله کشتار را ندارند پیشنهادمیکنیم کمی نظرشان را عوض کنند شاید بازی ایکس مند [/FONT][FONT=&amp]Wolverine[/FONT][FONT=&amp] گزینه متفاوتی برای آنها بود ولی در غیراینصورت که هیچ و یا منتظر بازی های با خشونت کم که این روزها هم کم نیست باشند.

[/FONT]​
1241798071VRpvWBnqER.jpg

 
  • Like
Reactions: Hadi MP

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر