نقد و بررسی بازی های X360

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
نقد من ماله بازی رایانه هست ؟؟؟
خوبه صفحشو هم گفته
علي جون منم چون همه بازي رايانه ندارن اينا رو ميذارم بگم غلط كردم درست ميشه!؟؟

باشه خوبه من ازت معذرت می خوام
البته حالا که دیدم نقدت رو دیدم خودم مجله این شماره که این نقد گذاشته رو دیدم :biggrin1:
 

m_g_s

کاربر سایت
Jun 19, 2006
841
سلام
کسی میدونه بازی rain در چه حدی هست قشنگه یا نه؟؟؟؟؟؟ ارزش خریدنو داره؟؟؟؟؟؟؟

Vampire Rain ؟ قبلا من یه Gameplay Footage ازش دیده بودم بنظرم مضخرف بود;) بازی گیم پلیش ترکیبی بود از MGS و SC که البته دشمن ها تو بازی Vampire بودن;) حرکات شخصیت در حد پی اس وان بود , گیم پلی هم که اصلا حرفشو نزن;) واقعا ضعیف... و دشمن ها بعد از مردن رو هوا پودر ! و غیب می شدن منظرم مطمئنا ارزش خریدن نداره البته یکی که بازی کرده بهتر میدونه...
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
نقد و بررسي بازي Gears Of War

نكته: همان طور كه زير اسمم مي بينيد من 360 ندارم اما تا پايان خرداد مي خرم اين نقد هم ترجمه نيست و خونه ي دوستام بازي كردم بعد نوشتم
يكي ديگر از دوستان هم در نوشتن اين مطلب كمك من كرد كه اسمش برنا است و در اين سايت هم عضو اما آيدي شو نميدونم
------------------------------------------------------------------
مقدمه:
معرفی این بازی در مقدمه بسیار سخت است اما یک جمله برای آن کافی است. بهترین بازی سال ۲۰۰۶ را با هم بررسی خواهیم کرد عنوانی که گرافیک آن در هیج بازی دیده نشده است ، سبک آن تکمیل یافته رزیدنت اویل است به گفته خود کلیفی سازنده بازی و صداگذاری آن تک است.
داستان بازي:
داستان بازي در سرزميني خيالي به نام Sera اتفاق مي افتد جايي بسيار آباد كه داراي مردماني با تمدن است ، بعد از قرن ها مردم اين سرزمين با شكوه جنگ با يكديگر را آغاز مي كنند و صلح و صفاي سرزمين خود را به راحتي نابود مي كنند. مردمان اين سرزمين بعد ها موفق به كشف ماده اي اندك چسبنده و سيال به نام Imulsion مي شوند كه از يك چاه نفت كشف شده است ، مي شوند. البته آن هاي توانايي استفاده از اين ماده را نداشتند تا زماني كه شخصي به نام دكتر Helen Cooper موفق به ساخت ( Lightmass ) مي شود ، دستگاهي كه با استفاده از آن مي توان از اين انرژي ارزان بهره برداري كرد. سوخت ها تمام شده است و تنها اين ماده به عنوان سوخت باقي مانده است ، اما تنها تعداد معدودي از كشور ها از اين سوخت ارزشمند بهره مند هستند و كشورهايي ديگر كه از اين نعمت بهره مند نيستند به كشورهاي داراي اين منابع حمله مي كنند و آرامش را به هم ميريزند. اين سري جنگ ها به جنگ هاي نوساني معروف شد. بعد از هفتاد و نه سال جنگ ‍COG يا ائتلاف كشورهاي منظم تصميم به چاره انديشي و نجات بشريت مي گيرد ، رئيس اين سازمان كه فردي متعصب است Alexiy Desipich نام دارد سران كشورها را احظار مي كند و در جلسه اي كه در مكاني نا معلوم برگذار مي شوداز آن ها تعهد مي گيرد براي نجات مردم از اين جنگ به اين اعمال ( فروتني ، اعتماد ، وفاداري ، شرف ، تلاش ، پاكدامني و كوشش) پايدار باشند. بعد از بيست و چهار ساعت از خاتمه يافتن جنگ موجوداتي زيرزميني به نام Locust به شهرهاي Sera حمله مي كنند. Locust ها كنترل تمام دنيا را به دست گرفته اند. ميليارد ها نفر مرده اند (حدود يك چهارم جمعيت Sera) ، COG بارديگر دست به كار مي شود اما اين بار هم خيلي دير آن ها تصميم مي گيرند براي نجات مردم باقي مانده علاوه بر پايدار ماندن به تعهدات قبلي حكومت نظامي بر قرار كنند ، همه مردم باقي مانده شهرها را ترك كرده و به مكاني امن (فلات Jacinto) رفته اند از نظر آن ها اين موجودات نمي توانند به آن مكان كه از لايه گرانيت سخت پوشيده شده است نفوذ كنند. بعدها اين لايه گرانيتي در اثر عوامل طبيعي شكاف مي خورد و مردم كه احساس خطر مي كنند آن را با گاز پر مي كنند. رهبران انسان ها براي دفاع از مردم كه در اين فلات به سر مي برند از اسلحه اي شيميايي (Orbital Beam ) استفاده مي كنند اما اين اسلحه در كنار كشتن لوكاست ها عده اي از مرم بي گناه را نيز به كام مرگ مي برد. COG كه اوضاع را وخيم مي بيند تصميم به اعزام حتي زندانيان به شرط مبارزه با لوكاست ها به ميدان جنگ ميگيرد. يكي از اين افراد ماركوس فنيكس( شخصيت اول بازي و حدود 35 ساله) نام دارد. مجرم ماركوس كمي متفاوت است او به خاطر نجات پدر خود دانشگاه باري كيد را ترك كرده و از قانون سرپيچي كرده است و به همين دليل به زندان افتاده است. او بر خلاف عقيده خود به همراه دوست صميمي اش دامينيك و دو فرد ديگر به نام هاي Cole و Braid به جنگ اعزام مي شوند و اين جاست كه بازي شروع مي شود.
گيم پلي:
بازي به طور كلي به عنوان يك بازي اكشن سوم شخص شناخته مي شود در بين مبارزات بر نشانه گيري دقيق تر مي توانيد حالت دوربين را به ديد اول شخص در آوريد يا به عبارتي ديگر زوم كنيد به طور كلي بازي داراي سه دوربين است: ديد سوم شخص در مواقع معمولي ، ديد اول شخص البته از روي شانه در مواقع تيراندازي و شليك و ديد سوم شخص مايل به پايين در مواقع دويدن. اساس پيشبرد بازي بر استفاده از تاكتيك هاي مختلف و بازي تيمي است و اين خلاف قانون اين بازي است كه بخواهيد يكنفره و با هدف نابودي دشمن يك اسلحه در دست بگيريد و حركت كنيد ، به همين خاطر شما توانايي استفاده از چهار اصلي نيمه متوسط يا كوچك را به جاي يك اسلحه بسيار بزرگ داريد ، شما مي توانيد از هر دوست خط براي به دست گرفتن تفنگ و شليك به دشمن استفاده كنيد. بر خلاف ديگر بازي هاي اكشن اول شخص كه گيمر مي بايست با استفاده از بسته هاي جان سلامتي خود را افزايش دهد در اين بازي خبري از اين سيستم نيست. در اين بازي از سيستم Crimson Omen ( پاشيدن خون بر صفحه) استفاده مي شود ، اولین بازی که از این سیستم استفاده کرد COD بود در این بازی اگر به شما شلیک کنند يك اسکلت که ارم GEARS OF WAR هست نمایان می شود و هرچه بیشتر صدمه ببینید این اسکلت کامل تر می شود و اگر کامل شود شما جان به جان افرین میسپارین اما مي توانيد خيلي سريع خودتان را به يك مكان امن برسانيد و با چند لحظه صبر كردن شاهد بهبودي حالتان باشيداين نشانه در درجه هاي سخت تر سريع تر پر مي شود البته لازم به ذكر است . در حالت Co-Op و آنلاين ديگر بازي بازها در صورت مردن به بازي باز خواهند گشت. تاكيد Epic در پيشبرد بازي پناه گرفتن در بيشتر مواقع است به طوريكه در درجه هاي سخت تر بازي خيلي معدود اتفاق مي افتد كه بتوانيد با آتش فراوان دشمن را از پاي در آوريد در صورتيكه مي توانيد با پناه گرفتن و شليك در مواقع لازم به راحتي پيروز شويد. شما مي توانيد در موقعي كه پناه گرفته ايد با استفاده از آتش مجازي‌( شليك بدون هدف ) به دشمن مانع از تحت فشار قرار گرفتن و آسيب ديدن خود شويد. شخصيت شما( ماركوس) در بازي توانايي نظير دويدن و پريدن از پشت ديوار هاي كوتاه را دارد.
سلاح ها:
در GOW از اسلحه هاي مختلف و متنوعي نظير : Shotgun. Pistol.Assult Rilfe . Sinper Rifle استفاده ميكنيد اما يكي از اسلحه هاي كه استفاده از آن بسيار مفيد است اسلحه Lancer است كه به كمك آن مي توانيد دشمنان را به دو نصف تبديل كنيد و با يك شليك آن ها را از پاي در آوريد. در بخش تكنفره بازي شما سلاح ها از از مراحل قبل در اختيار داريد اما در بخش مولتي پلير شما اجازه استفاده از Smoke Grenade. Lancer . Snub Pistol . Gansher Shot Gun و نمونه هاي قوي تري نظير Torque Bow را داريد. اسلحه هاي Boomshot Rocket Lancer و Hammer Of Dwan در طول مرحله و در نقاط مشخصي پيدا مي شوند. نكته جالب در مورد GOW سيستم پركردن اسلحه (Reload) آن است ، براي پركدن اسلحه بايد يك بار دكمه را فشار دهيد و براي پركدن سريع تر اسلحه بايد دوبار آن را فشار دهيد.
معرفی سلاح ها به صورت مختصر:
Lancer Assult Rifle: این سلاح ،سلاح اصلی سربازان COG در بازی است و دارای ۶۰ خشاب است و به کمک یک تیر آن می توانید دشمنان را از پای در آورید. اگر دشمنان با این سلاح به شما شلیک کند شما تا چند دقیقه بی جنبش روی زمین خواهید افتاد. بعضی از Drone ها در بازی از این سلاح مرگبار استفاده می کنند.
Snub Pistol: در ابتدای بازی این سلاح در اختیار شماست و دارای ۱۲ تیر است و می توانید ۱۰۰ خشاب را برای آن حمل کنید. از این سلاح نسبتا ضعیف می توانید هنگامی استفاده کنید که تعداد کمی از نیروهای دشمن حداکثر ۳ نفر شما را احاطه کرده باشند.
Gnasher Shotgun: سلاحی بسیار قدرتمند که در مواقع دفاع بسیار به کار می آید.
Longshot Sniper Rifle : این سلاح تقریبا یک تک تیر انداز است و سربازان شما هنگامی که در پناه گاه اند از آن استفاده می کنند.
Bolo-Grenades: یک سلاح بسیار کارامد که به درد خارج کردن دشمن از پناهگاه می خورد.
Hammerburst: سلاح اصلی لوکاست ها که در واقع ورژن ارتقا یافته همان Lancer هاست. این سلاح اولین سلاح شما در Campain بازی است.
Boltok Pistol : میشه این اسلحه رو یک هفت تیر تلقی کرد که در میانه های بازی به شما داده میشه و در واقع ورژن ارتقا یافته همان Snub Pistol
Hammer of Dawn :یک سلاح کار آمد و قدرتمند. یک سلاح اربیتالی که فقط در هوای افتابی کار می کند و دشمن را از سنگر بیرون می کشد.
Boomshot: یک RocketLauncher بسیار قوی که قدرت تخریب پذیری آن بسیار بالاست. این سلاح بیشتر در اختیار لوکاست هاست.
گرافيك:
بازي از موتور گرافيكي قدرتمند Unreal3 به همراه Shader Model 3 استفاده مي كند. در اين بازي به جاي استفاده از BloomLighting از HDR 64 بيتي استفاده شده است. يكي از تكنيك هاي فوق العاده در گرافيك بازي Distributed Normal MapComputing نام دارد ، در اين حالت شخصيت ها دو بار طراحي مي شوند. در حالت اول شخصيت با استفاده از هزاران چندضلعي طراحي مي شود كه اين نما از شخصيت در بازي به صور Real Time رندر مي شود‌ ، در حالت دوم شخصيت با استفاده از ميليون ها چند ضلعي طراحي مي شود با استفاده از اين تكنيك طرح پر جزييات Ray Trace مي شود و از آن طرح هندسي با تعدادي چند ضلعي بالا يك Normal Map توليد مي كند. كه از آن طرح در حالت Real Time استفاده مي شود و باعث مي شود طرحي با جزييات بسيار بسيار بالا توليد شود در عين حال كه بسيار ساده رندر مي شود. ديگر تكنيك استفاده شده در گرافيك بازي Face Fx نام دارد به واسطه اين تكنيك پيچيده ترين حركات صورت شخصيت ها شبيه سازي مي شود. تمام Cut Sence هاي بازي به صورت Real Time رندر مي شود كه در نوع خود جالب است. به علت حساسيت بالاي لوكاست ها به نور كه حكم مرگ و زندگي را براي آن ها دارد طبعا نور پردازي در اين بازي بايد در بالاترين حالت ممكن قرار داشته باشد و واقعا اين طور است. سرعت فريم در بازي هميشه روي عدد30 قرار دارد. انيميشن هاي بازي نيز به طور كامل توسط Motion Capture طراحي شده اند و بسيار عالي اند. حالا كمي از بعد جزييات به گرافيك بازي نگاه كنيم كه انصافا تا كنون در هيچ بازي چنين حجم جزييات ديده نشده است. شايد تاكنون اين مثال براي جزييات بازي را در جاهاي ديگر خوانده باشيد اما اينقدر اين صحنه در بازي زيباست كه نمي شود آن را از قلم انداخت‌، در يكي از مراحل ، بازي در زير بارش شديد باران اتفاق مي افتد قطرات باران به زيبايي به تمام اجزاي محيط اثر مثبت مي گذارند مثلا قطرات باران بر روي سر ماركوس فرود مي آيند و سپس به زمين مي خورند و بر روي آب ها انباشته شده بر روي زمين موج ايجاد مي كنند يا اگر شدت آن ها خيلي بالا باشد توانايي ايجاد جويبار هاي بسيار ظريف را دارند. جالبتر اين است كه در اين حين آب هاي انباشته شده رفلكس‌(بازتاب) بسيار بسيار طبيعي و عالي دارند. به طور كلي خيلي خيلي سخت مي توان از گرافيك بازي ايراد گرفت ، ما كه هر چه بازي كرديم نكته منفي نديديم.
صداگذاري:
واقعا از كجاي اين شاهكار بزرگ كي توان ايراد گرفت؟ موسيقي بازي هم مثل ديگر بخش هاي بازي هيچ نكته منفي ندارد. ريتم بسيار زيبا و البته مطابق با وضعيت شما اگر در يك نبرد سخت باشيد موسيقي بازي تند مي شود و هيجان را در شما افزايش مي دهد اما اگر در شرايط معمولي و آرام باشيد موسيقي بازي نيز آرام و آرامش بخش است ، تغيير حالت موسيقي بازي نيز بسيار زيبا اتفاق مي افتد. صداي شخصيت ها بسيار به هيكل غول آسايشان مي خورد البته اين هيكل بزرگ به لطف اين لباس هاي بزرگ است. صداي تفنگ ها هم واقعا مطابق شكل ظاهري آن هاست.
سختي و هوش مصنوعي:
بازی در كل به سه درجه سختی تقسیم می شود که سومین سختی بعد از به پایان رسیدن بازی باز می شود اسان ترین سختیه بازی CASUAL هست و بعد از ان HARD CORE که در هر مرحله می توانید درجه سختیه بازی خود را افزایش یا کاهش دهید کسانی که می خواهند این بازی را به خوبی انجام دهند حتما باید تسلط کامل به دسته را دارا باشند وگرنه در مرحله ی اول بازی گیر خواهند کرد هوش مصنوعیه بازی خوب کار شده البته بر روی دشمنان ولی یاران گروه شما از هوش ضعیفی برخوردارند دشمنان بسیار باهوش هستند زمانی که پشت یک شی پناه گرفتید بدون انکه لوکاست ها شما را ببینند به سوی شما خواهند امد و شما را خواهند کشت یا اینکه هیچ وقت به لوکاستی که LANCER دستش هست نزدیک نشوید وگر نه با اره برقی شما را نصف خواهد کرد در کل هوش مصنوعیه بازی بسیار خوب هست ولي گر می خواهید معنیه واقعی هوش مصنوعی را بفهمید بزارید تا ASSASSINS CREED بیاد اون وقت مي فهمید هوش مصنوعی واقعي يعني چي.
كاراكتر:
كاراكترهاي اصلي بازي در واقع اعضاي گروه Delta Squad كه به مبارزه با لوكاست ها مي پردازند است . كلا اين گروه تشكيل شده است از چهار شخصيت اصلي كه شما كنترل ماركوس فنيكس را در اختيار داريد( در حالت چند نفره گيمر دوم كنترل دامينيك را در اختيار دارد.) ديگر شخصيت هاي اصلي بازي Dom Braid و Cole Train و Dominitic نام دارند كه اعضاي گروه را تشكيل مي دهند اما در بيشتر مواقع اين كاراكترها كارخودشان را انجام مي دهند و كمكي به شما نمي كنند در واقع فقط به درد فراري دادن دشمن مي خورند.
ماموریت ها:
بازی دارای ماموریت های بسیار است یکی از ماموریت ها شما باید سوار یک تانک یا ماشین شوید و ان را برانید در طول راه با خفاش هایی رو به رو می شوید و باید ان هارا توسط سلاح نوری از بین ببرید و بسوزانید یا در یکی از مرحله ها در داخل قطار هستید و باید تا اخر قطار پیش روید و هدف شما کشتن رئیس لوکاست ها است که بعد از کشتن او بازی تمام می شود و دمویی را نشان می دهد که مارکوس روی قطار ایستاده کمی جلوتر قطار به داخل دره ای پر از لوکاست می افتد مارکوس راکت انداز را فعال می کند و لحظه ی اخر مارکوس می پرد و هلیکوپتر را می گیرد و قطار به داخل دره می رود راکت ها شلیک می شوند و لوکاست ها از بین می روند و یا در مرحله ای به داخل اعماق زمین می روید و توسط یک بمب هیدروژنی ان ها را نابود می کنید. در كل بازي داراي پنچ Act است كه هر Act داراي مراحل مختلفي است.
دشمنان:
همان طور كه تا كنون متوجه شديد دشمنان شما لوكاست نام دارند. لوكاست ها موجوداتي بسيار زشت و وحشتناك هستند و داراي گونه هاي مختلفي هستند.
Drone : موجوداتي با قامتي كمي بلند تر از انسان ها ( در حدود 2متر) و وزني بسيار سنگين ( 120 كيلوگرم) ، اين موجودات در اكثر مواقع با اسلحه شات گان به شما حمله مي كنند ، اين از بذل جان نمي هراسند و بسيار مصمم و باهوش هستند.
Brumak : موجوداتي با قامتي بسيار بلند ( در حدود 12 متر) و بسيار بسيار سنگين‌( 10 هزار كيلوگرم) ، بسيار ترسناك هستند و از موشك براي نابودي شما استفاده مي كنند.
Berserker : موجوداتي بسيار كوتاه قامت ( در حدود 2/0 متر) و سنگين وزن( 260 كيلوگرم) اين موجودات از خطرناك ترين دشمنان بازي هستند و به راحتي سيلي از سرباز ها را در عين كوتاهي اندام از بين مي برند.
Kyrll : اين موجودات شباهت بسيار زيادي به خفاش دارند و از نور تنفر شديد دارند ، مي توانيد با رفتن به مكان ها پر نور آن ها را به راحتي از بين ببريد.
Wretches : اين موجودات بر خلاف Kyrll ها سعي مي كنند كار خود را در مكان ها تاريك انجام دهند به همين دليل سعي كنيد به دام آن ها نيوفتيد و به مكان هاي تاريك نرويد همچنين آن ها مي توانند برق را از بين برده و مكان را تاريك كنند.
اين دشمنان از تاكتيك هاي شبيه به هم براي نابودي شما استفاده مي كنند ولي برخي از روش هاي كه براي منهدم كردن آن ها مي توانيد استفاده كنيد به اين شرح است: منتظر ظاهر شدن آن ها باشيد و با شليك به سر آن ها ، آن ها را از بين ببريد. بايد توجه داشته باشيد كه دشمنان تاكتيك هاي شما را تشخيص مي دهند پس مواظب باشيد. دشمنان نيز سنگير مي گيرند و هرزگاهي بيرون مي آيند پس سريع آن ها را نشانه بگيرد. از پشت به طرف دشمن كه پناه گرفته است برويد و او را با مشت بزنيد سپس او را به رگبار ببنديد.
مولتي پلير:
GOW داراي دو حالت در بخش مولتي پلير است(Versus . Cooperative) . در صورتي كه يكي از بازيكن ها در بازي بميرد فورا يك شخصيت ديگر جايزگين وي خواهد شد و وي در همين حال باقي مي ماند تا يك شخصيت كه به جاي او وارد ميدان شده است بميرد.
Cooperative:در اين حالت دو نفر از ابتدا تا پايان بازي را انجام مي دهند. در اين حالت نفر اول بازي را در نقش ماركوس و نفر دوم بازي را در نقش دامينيك دنبال مي كند.
Versus:در اين حالت كه به كمك Xbox Live ممكن مي شود هشت نفر به طور همزمان ( 4 نفر در نقش لوكاست ها و 4 نفر در نقش Delta Squad ها ) بازي مي كنند. اين حالت خود از چندين مدل ديگر تشكيل شده است كه توضيح خواهيم داد. هر بازي كن بازي را با اسلاح هاي از پيش تعيين شده آغاز مي كند اما بيشتر سلاح هاي اصلي در نقاط در نقشه بازي پنهان شده است كه هر تيمي كه آيتم هاي بيشتري را در نقشه كشف كند در پايان بازي پيروز خواهد بود. حالت Versus كلا خودش پنچ مدل دارد.
Player Matches: اين حالت تاثيري بر جدول امتيازها ندارد و اجازه مي دهد بازيكنان براي بازي چند نفره صفحه را به چند قسمت تقسيم كنند.
Ranked Matches: در اين بخش اجازه تقسيم تصوير وجود ندارد و بازيكنان درجه ميگيرند و در جدول امتياز ها ثبت مي شود.
Warzone : در اين حالت هر تيم براي نابودي تيم مقابل تلاش مي كند.
Execution: در اين حالت زماني كه تيم مقابل عقب مي افتد شما مي بايست به هر روشي ياران آن ها را نابود كنيد و در صورتي كه در زمان معين موفق به انجام اين كار نشويد بار ديگر خطر در كمين شما قرار مي گيرد.
Assassination: در اين حالت هدف كشتن رهبر تيم حريف است. رهبر در اين حالت تنها كسي است كه مي تواند سلاح ها را بر دارد ولي وقتي او سلاحي را برداشت بقيه افراد نيز مي توانند اين كار را انجام دهند. در اين حالت اگر رهبر ، رهبر تيم مقابل را بكشتد مرحله جديد آغاز و رهبر جديدي ظاهر خواهد شد.
کلام اخر:
بازی GOWیکی از بهترین بازی هایی است که تا کنون عرضه شده و عنوان بهترین بازی سال 2006 را نیز به خود اختصاص داده اگر XBOX360 دارید و تا الان هم این بازی را انجام ندادید واقعا یک عنوان بزرگ را از دست داده اید و پیشنهاد می کنم حتما این بازی را انجام دهید ولی ممکن بعد از GOW هر بازی که انجام دهید به نظرتان بد یا باگرافیک پایین به نظر بیاید که از اثر های GOW بر روی بازی باز ها هست .


 

Punish3r

کاربر سایت
Feb 6, 2007
914
نام
JaVaD-Jey-Jey
: موجوداتي با قامتي بسيار بلند ( در حدود 12 متر) و بسيار بسيار سنگين‌( 10 هزار كيلوگرم) ، بسيار ترسناك هستند و از موشك براي نابودي شما استفاده مي كنند

12 متر كه ميشه اندازه يه آپارتمان 4 طبقه !!!!!!!!!
 

xbox360club

کاربر سایت
Feb 10, 2007
847
نام
mohsen
يكي ديگر از دوستان هم در نوشتن اين مطلب كمك من كرد كه اسمش برنا است و در اين سايت هم عضو اما آيدي شو نميدونم
آی دیش همون برنا هست... ;)
در یکی از مرحله ها در داخل قطار هستید و باید تا اخر قطار پیش روید و هدف شما کشتن رئیس لوکاست ها است که بعد از کشتن او بازی تمام می شود و دمویی را نشان می دهد که مارکوس روی قطار ایستاده کمی جلوتر قطار به داخل دره ای پر از لوکاست می افتد مارکوس راکت انداز را فعال می کند و لحظه ی اخر مارکوس می پرد و هلیکوپتر را می گیرد و قطار به داخل دره می رود راکت ها شلیک می شوند و لوکاست ها از بین می روند
خوبه درستش کردی... :)
 

W00T1991

کاربر سایت
Feb 5, 2007
1,588
نام
محمد
هرکی دوست داره میتونه این جوری فکر کنه
ولی برای خودم بسیار جالبه
یعنی این قدر قلم من توی نوشتن خوبه که خودم نیمدونستم
ولی به هر حال متشکرم از دوستانی که این طوری فکر می کنند
چون باعث شدن من در نوشتن اعتماد به نفس پیدا کنم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر