معرفی بازی های قدیمی pc

در اینجا سعی می کنیم درباره بهترین بازی های قدیمی pc بحث کنیم
قانون 1 : فقط در اینجا بازی های pc که حداقل 3 سال پیش منتشر شده اند معرفی می کنید
قانون 2 : تاریخ و زمان بازی ذکر شود
همین :biggrin1:
خوب برای شروع
maxpayne
256px-Maxpaynebox.jpg

امتیاز ign به بازی : 9.3
تاریخ انتشار : July 25, 2001
سبک : اکشن سوم شخص
داستان :
مکس پین یک پلیس وظیفه شناس موقع بازگشت به خانه متوجه میشود چند مزدور و معتاد که اعتیاد زیاد به ماده ای به نام Valkyr به زور وارد خانه میشوند مکس پین با عجله به خانه میرود مزدور ها بازیرکی تمام از خانه می گریزند مکس پین وقتی به خانه میرسد زن و دخترش را صدا می زند اما صداییی نمی شنود بعد آرام آرام به طرف اتاق می رود و ناگهان با جسد زن و فزرزندش برخورد می کند ناله و فریاد می کند و زنش را در بقل می گیرد ..... :(( :cheesygri
بعد از سه سال مکس پین پلیس مخفی می شود و دون یک خانواده مافیایی نفوظ می کند که به نام Punchinello است که سازماندهی اصلی قاچاق ماده مخدر Valkyr. B.B است Hensley همکار مکس پین قرار ملاقات در ايستگاه متروي به رابطش را می گذارد که اتفاقا دوست صمیمی مکس پین است وقتی مکس پین سر قرار می شود متوجه می شود دوستش الکس توسط يک تروريست ناشناخته به ضرب گلوله کشته شده است. در نتيجه، پليس تصور مي کند که مکس پین مضنون اصلي در مرگ الکس است. به علاوه، خانواده مافيا پانچينلو متوجه مي شود که مکس يک پليس است و مي خواهند تا او را بکشند.
مکس پین Jack Lupino، که توزيع ماده مخدر Valkyr را براي خانواده پانچينلو سرپرستي مي کند، تعقيب مي کند. بعد از کشتن او با تير، مکس با مونا ساكس ، که يک قاتل مزدور هست، ملاقات مي کند که به نوشيدني مکس داروي خواب آور اضافه مي کند و او را رها مي کند تا توسط مافيا که اقدام به بازپرسي از او مي کنند پيدا شود.
مکس از دست مافيا فرار مي کند و به محموله اسلحه ها که متعلق به اوباش روسي بعد از کشتن يکي از خائن شان ميباشد، دست پيدا مي کند. مکس از اين اسلحه ها براي نفوذ به خانه "دان پانچينلو"، رئيس مافيا استفاده مي کند. وقتي Don توسط مامورين خانم نيکوله هورن، در مقابل Max کشته مي شود، Max کشف مي کند که "دان" تنها يک عروسک در بازار ماده مخدر Valkyr است. سپس نيکوله خودش به مکس داروى Valkyr را بيش از حد لزوم تزريق مي کند و او را رها مي کند تا كشته شود.
وقتي بيدار مي شود، مکس تنها سرنخش، حرف هاي آخر نيکوله هورن; "منو به اسلحه سرد ببر" را که درست قبل از بيهوش شدن شنيد را دنبال مي کند. اين سرنخ او را به يک ريخته گري با يک زير زميني بزرگ مواد اوليه در زير آن هدايت مي کند. او کشف مي کند که Valkyr نتيجه يک پروژه نظامي جهت بهبود بخشيدن بنيه و روحيه سربازانش است ميباشد; اين پروژه براي مدت کوتاهي بعد از شروع بخاطر نتايج بي روح آن متوقف شده بود. او همچنين کشف کرد که همسرش در مورد اين پروژه به طور اتفاقي در هنگام کار در دفتر بازپرس بخش قضايى فهميده، بنابراين نيکوله هورن به معتادان Valkyr اجازه داد تا به خانه مکس شليک کنند.
بعد از ترک زير زميني بزرگ، از B.B، که از او مي خواهد تا با او در در يک گاراژ ملاقات کند تلفني دريافت مي کند. در آنجا مکس متوجه مي شود که B.B کسي بود که الکس را با تير زد و برایش پاپوش قتل الکس را گذاشت. يک درگيري اسلحه اي بزرگ با مکس شروع مي شود که در سرتاسر گاراژ پارکينگ تعقيب و گريز ادامه پيدا مي کند. بعد از کشتن B.B، يک تلفن از مردي به اسم آلفرد وودن Alfred Woden دريافت مي کند که از او مي خواهد تا به ساختمان Asgard برود. آلفرد قسمتي از يک انجمن سري به نام دايره داخلي است. " آلفرد ودن " به مکس خبر ميرساند که نيکوله هورن کيست و مي گويد که "دايره داخلي" نمي تواند نيکوله را تعقيب کند چون دست و پاي هاي انها بسته است (محدود است). انها از مکس درخواست مي کنند تا نيکوله را در عوض تضمين کردن اينکه هر گونه اتهام جنايي اش تبرئه شود بکشد. بعد از اين جلسه، اتاق توسط مامورين نيکوله مورد يورش قرار مي گيرد. آنها تمام افراد بجز مکس که موفق به فرار مي شود و " آلفرد ودن" که خود را به گلوله خوردن ميزند، را مي کشند.
مکس وارد Aesir Corp، دفتر اصلي، که نيکوله در ان قرار دارد مي شود. همانجور که مکس راهش را از کنار گاردهاي امنيتي و سربازان مزدور باز مي کند، دوباره با خانم "مونا ساكس" Mona Sax برخورد مي کند. او پس از اينکه از شليک کردن به مکس امتنا مي کند توسط سربازان اجير شده کشته مي شود. مکس با نيکوله مواجه مي شود و مي گويد تمام اين حادثه بعد از اينکه همسرش متوجه پروژه Valkyr مي شود شروع شد. نيکوله هورن Nicole Horne به بام آن ساختمان ميدود تا سوار هلي کوپتر شود. مکس تا بام ميدود و به سيم هاي مهار آنتن ساختمان تيراندازي مي کند; آنتن از روي بام دو نيم مي شود و با برخورد به هلي کوپتر سقوط مي کند.
نيروهاي پليس نيويورک به اين صحنه ميرسند و مکس را دستگير مي کنند. همين جور که مکس توسط تيم ضربت به بيرون از ساختمان هدايت مي شود، " آلفرد " را مي بيند. از آنجا که مکس ميداند آلفرد ودن Alfred Woden عبور بي خطر او را از سيستم قضايي تضمين خواهد کرد، مکس صميمانه لبخند ميزند.
منبع با کمی تغییر
ویکی پدیا
آواکسنت
 

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
منم global بازي كردم ... بد نبود اما اونجوري هم كه ميگين همچين چيز دندون گيري نبود
اون زمان ترجيح مي دادم با Commandos حال كنم
مكس پين هم كه نياز به گفتن و تعريف نداره ديگه عشقه
NFS II se هم خيلي بازي كردم ... يادمه با تلفن هم مي شد مالتي بازيش كرد ...:cheesygri
كسي اينجا هست كه full throtle بازي كرده باشه احتمالا ؟
Full Throttle که عالیییییییییییییییییییییییییییه!

یادمه من اون موقع خیلی محدود بودم که با کامپیوتر چقدر بازی کنم, واسه همین کل بازی رو بازی کردم و رو نوار کاست صدا ها رو ضبط کردم و هروقت هوس میکردم, اون نوار رو گوش میکردم و بازی رو تصور میکردم ...
 

semejpc

کاربر سایت
Dec 26, 2008
1,605
نام
سهیل
global ops screenshots

چند عکس از بازی Global Ops برای این که حس نوستالژی بعضی از دوستان بالا بره


screenshot_44054_thumb300.jpg

روی سه عکس اول کلیک کنید تا بزرگ شوند
 

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
سلام .

semejpc عزیز ، جداً از این اقدام خارق العاده ممنونیم .

من یادمه این بازی افسانه ای رو با یه سیستم VIA 600MHz و 16MB VGA و 256MB RAM بازی میکردم . اونم رو Win98 . چه دورانی بود ، دارم نوستالژیا اوردوز میشم !!!
فکر میکنم از اولین ها و قویترین ها تو سبک خودش بود . Tactical FPS !

بازم ممنون . :love:
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
خب یه دونم من بزارم که 100% همه دوستان با این بازی خاطرات خوشی دارن
Mafia
mafia_boxshot.jpg

Aug 28, 2002
Illusion Softworks
اگه یادتون باشه بازی با موسقی زیبا و نماهای مختلف شهر lost heaven در سال 1938 شروع میشد و بعد تامی بعد از پیاده شدن از مترو به کافه ای میرفت و در مورد گذشته و چرا به عضویت خانواده سالیری در اومد. داستان به 1930 باز میگرده و متوجه میشیم تامی ما اون موقع یه تاکسی ران ساده بوده و شبی اتفاقی به گروهی گانگستر بر میخوره در بین جنگ های خیابانیشون و اون ها رو از دست دشمن نجات میده و فردای اون روز در حوالی کافه سالیری مورد حمله دار و دسته مولیرو نقطه مقابل سالیری قرار میگیره و بدون داشتن هیج انتخاب دیگه ای به خانواده سالیری وارد میشه چون انتخاب دیگه ای نداشت.
mafia_790screen001.jpg
Gamespot: 9,3
IGN: 9.2
 

nariman-potter

کاربر سایت
Feb 22, 2009
327
نام
نریمان

mohammad-gamer

کاربر سایت
May 23, 2008
772
نام
mohammad
سلام این global شماره دیگه ای ازش نیومده؟
یادشششش بخیر چه میکردم من با این بازی یادتونه رو کلت دوربین اسناپر میزاشت؟دکتر مشدیم خودمونو خوب میکردیم واقعا خیلی عالی بود الانم کسی آنلاین میزنه بازیو؟کلا میگما نه فقط ایران
 

semejpc

کاربر سایت
Dec 26, 2008
1,605
نام
سهیل
سلام این global شماره دیگه ای ازش نیومده؟
یادشششش بخیر چه میکردم من با این بازی یادتونه رو کلت دوربین اسناپر میزاشت؟دکتر مشدیم خودمونو خوب میکردیم واقعا خیلی عالی بود الانم کسی آنلاین میزنه بازیو؟کلا میگما نه فقط ایران

نه نسخه ی جدید نداره ولی چند تا Patch داره که می تونی از سایت رسمی بازی دانلود کنی
http://www.thelostparadise.com/globalopsgame

یک پیشنهاد
من همیشه فکر می کردم طرفدارهای گلوبال اپس خیلی کمن ولی حالا می بینم همچین کمم نیستن من پیشنهاد می کنم که یه تاپیک برای طرفدار های این بازی توی انجمن PC Games Communities راه بیندازیم
 

nariman-potter

کاربر سایت
Feb 22, 2009
327
نام
نریمان
نه نسخه ی جدید نداره ولی چند تا Patch داره که می تونی از سایت رسمی بازی دانلود کنی
http://www.thelostparadise.com/globalopsgame

یک پیشنهاد
من همیشه فکر می کردم طرفدارهای گلوبال اپس خیلی کمن ولی حالا می بینم همچین کمم نیستن من پیشنهاد می کنم که یه تاپیک برای طرفدار های این بازی توی انجمن PC Games Communities راه بیندازیم


باز کردم تاپیکشو
بیاید دور هم جمع شیم
http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?p=799612#post799612
 

semejpc

کاربر سایت
Dec 26, 2008
1,605
نام
سهیل
فرت
تاپیک خوابید
یکی بیاد یه بازی دیگه معرفی کنه
چی دیدی یه دفعه مثل گلوبال آشنا درآمد و تاپیک جدا براش زدیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر