خبر رسمی فروش بازی Baldur’s Gate 3 به 10 میلیون نسخه رسید

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
359
نام
محمد جواد جعفری
بازی Baldur’s Gate 3 موفقیت عظیمی برای استودیو Larian بوده است اما از وقتی که بازی از حالت دسترسی زودهنگام خارج شد و بطور رسمی انتشار یافت، آماری از میزان فروش آن در دسترس نبود؛ اتفاقی که سرانجام افتاده است.

Baldurs-Gate-3-300x169.jpg


به تازگی، مایکل دوز (مدیر بخش انتشار بازی‌ها) فاش کرده که نقش‌آفرینی تحسین شده آن‌ها، موفق شده تا روی تمام پلتفرم‌ها بیش از 10 میلیون نسخه بفروش برساند تا تبدیل به یک موفقیت تجاری خیره‌کننده برای استودیو لاریان بشود.

دوز همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از مادها در Baldur’s Gate 3 درحال توسعه است اما درحال حاضر درگیر مشکلاتی با پچ‌ها و تعمیر مادهای خراب هستند که باعث می‌شود این ویژگی کمی دیرتر برای این اثر عرضه شود.

دوز همچنین در اینباره گفت: «پشتیبانی از مادها برای عرضه در اواخر سال جاری با پشتیبانی از کراس پلتفرم، برنامه‌ریزی شده است. لاریان یک سیستم دارد، اما نیاز به کار و آزمایش بیشتری دارد. تا آن زمان ما به رفع مشکلات و انتشار پچ‌ها ادامه می‌دهیم.»

این اثر هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Baldur’s Gate 3 را در بازی سنتر مطالعه بفرمایید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر