ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
طرفداران ژانر JRPG
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Fallen God" data-source="post: 5400733" data-attributes="member: 61868"><p>پوزش بابت در آوردن زیر خاکی (چون گذرم از این سمت گذشت و چشمم به نکاتی که گفتین خورد و به نظرم کاملا درسته).</p><p>پی 3 متاسفانه مشکل پیسینگ خیلی بدی داره.خیلی از سوشال لینکای مهمش در 1/4 نهایی بازی تازه آنلاک میشن و اکثر اتفاقای مهم داستان هم اون موقع رخ میده که به نظرم حرکت عجیبی بود. چون وسطای بازی (نه 5 ساعت اول) عجیب طاقت فرساس.</p><p></p><p>ولی نکته اصلی بازیایی مثل پرسونا 3، لزوما گرایند و دیالوگ خوانیش نیست که کلا سری پرسونا از این لحاظ جلوی خیلی از بازیای هم سبکش بسیار سبکه. کلا نقش آفرینی ژاپنی، ارتباط تنگاتنگی با ویژوال ناولای ژاپنی داره؛ چون کم خرج تر میتونی یه سبک روایی جذابو عرضه کنی.</p><p>مشکل از اونجایی شروع میشه که با کرکترا و محیط بازی ارتباط برقرار نکنی. پرسونا 3 هم صبر زیادی میخواد تا پلات به اون قسمت برسه. وقتی هم که برسه، به صبری که کردی پاداش خوبی میده. اندینگش هنوزم جزو بهتریناس، به خصوص برای سازنده های ژاپنی که [SPOILER="اسپویلر داستان"]حاضر نیستن یه کرکترو بکشن و پاش واستن.[/SPOILER]</p><p></p><p>خلاصه این چیزی که اشاره کردین، لااقل به نظر من، بحث سلیقه نیست. بلکه مشکل غیرقابل انکار بازیه که خوشبختانه تو پرسونا های بعدی کمتر شاهدش بودیم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fallen God, post: 5400733, member: 61868"] پوزش بابت در آوردن زیر خاکی (چون گذرم از این سمت گذشت و چشمم به نکاتی که گفتین خورد و به نظرم کاملا درسته). پی 3 متاسفانه مشکل پیسینگ خیلی بدی داره.خیلی از سوشال لینکای مهمش در 1/4 نهایی بازی تازه آنلاک میشن و اکثر اتفاقای مهم داستان هم اون موقع رخ میده که به نظرم حرکت عجیبی بود. چون وسطای بازی (نه 5 ساعت اول) عجیب طاقت فرساس. ولی نکته اصلی بازیایی مثل پرسونا 3، لزوما گرایند و دیالوگ خوانیش نیست که کلا سری پرسونا از این لحاظ جلوی خیلی از بازیای هم سبکش بسیار سبکه. کلا نقش آفرینی ژاپنی، ارتباط تنگاتنگی با ویژوال ناولای ژاپنی داره؛ چون کم خرج تر میتونی یه سبک روایی جذابو عرضه کنی. مشکل از اونجایی شروع میشه که با کرکترا و محیط بازی ارتباط برقرار نکنی. پرسونا 3 هم صبر زیادی میخواد تا پلات به اون قسمت برسه. وقتی هم که برسه، به صبری که کردی پاداش خوبی میده. اندینگش هنوزم جزو بهتریناس، به خصوص برای سازنده های ژاپنی که [SPOILER="اسپویلر داستان"]حاضر نیستن یه کرکترو بکشن و پاش واستن.[/SPOILER] خلاصه این چیزی که اشاره کردین، لااقل به نظر من، بحث سلیقه نیست. بلکه مشکل غیرقابل انکار بازیه که خوشبختانه تو پرسونا های بعدی کمتر شاهدش بودیم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
طرفداران ژانر JRPG
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft