ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
صحبت های هیدکی کامیا در مورد کنسل شدن Scalebound
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 4166798" data-attributes="member: 4591"><p>دقیقا نظر منم همینه ولی اکثرا مخالفن. از اول گفتم فکر میکنم تفصیر PG هست نه مایکروسافت. SB قرار بوده بازی بزرگی باشه، 4 سال هم که پروسه ساختش بوده یعنی کاملا فرض مایکروسافت یه بازی پرخرج و بزرگ بوده. اما خیلی راحت PG نتونسته از پس کار بر بیاد و نتیجه انقدر بد بوده که مایکرو ترجیح داده کنسلش کنه.</p><p></p><p>اصلا SB قرار بود امسال بیاد و همینکه تاخیر خورد نشونه خوبی برای وضعیت بد ساختش هست. به انضمام نمایش فوق ضعیف تو E3. مایکرو به اندازه کافی پول داده بوده و قطعا پرستیژ خودشون و کنسول انقدری اهمیت داشته که تا جای ممکن تلاش کنن بازی منتشر بشه. قطعا با خودشون گفتم باز هزینه میکنیم، بازی ساخته میشه اما با کیفیت پایین و تهش یه شکست تجاری محض و ترول شدنه، پس همون بهتر که کنکل بشه. وگرنه مرض ندارن یه انحصاری دهن پر کن مثل SB که اسم کامیا پشتش هست رو الکی کنسل کنن!! اونم با این حساب که 4 سال هزینه کردن و سرمایه گزاری شده!!</p><p></p><p>حرف من اینه که سال قبل و پیش از نمایش E3 که خبری از کنسل شدن نبوده و PG با قدرت کارش رو میکرده. پس چرا بازی خوبی نساختن و SB انقدر ناامید ظاهر شد؟ همه منتظر یه اکشن فوق خفن بودن اما گیم پلی بازی کسی رو ارضا نکرد و اکثرا خوششون نیومد. باید قبول کرد PG این چند وقت افت محسوسی کرده و کل کارنامش شده یه سری بازی اقتباسی متوسط رو به ضعیف. عرضه ساخت یه انحصاری خفن رو ندارن!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 4166798, member: 4591"] دقیقا نظر منم همینه ولی اکثرا مخالفن. از اول گفتم فکر میکنم تفصیر PG هست نه مایکروسافت. SB قرار بوده بازی بزرگی باشه، 4 سال هم که پروسه ساختش بوده یعنی کاملا فرض مایکروسافت یه بازی پرخرج و بزرگ بوده. اما خیلی راحت PG نتونسته از پس کار بر بیاد و نتیجه انقدر بد بوده که مایکرو ترجیح داده کنسلش کنه. اصلا SB قرار بود امسال بیاد و همینکه تاخیر خورد نشونه خوبی برای وضعیت بد ساختش هست. به انضمام نمایش فوق ضعیف تو E3. مایکرو به اندازه کافی پول داده بوده و قطعا پرستیژ خودشون و کنسول انقدری اهمیت داشته که تا جای ممکن تلاش کنن بازی منتشر بشه. قطعا با خودشون گفتم باز هزینه میکنیم، بازی ساخته میشه اما با کیفیت پایین و تهش یه شکست تجاری محض و ترول شدنه، پس همون بهتر که کنکل بشه. وگرنه مرض ندارن یه انحصاری دهن پر کن مثل SB که اسم کامیا پشتش هست رو الکی کنسل کنن!! اونم با این حساب که 4 سال هزینه کردن و سرمایه گزاری شده!! حرف من اینه که سال قبل و پیش از نمایش E3 که خبری از کنسل شدن نبوده و PG با قدرت کارش رو میکرده. پس چرا بازی خوبی نساختن و SB انقدر ناامید ظاهر شد؟ همه منتظر یه اکشن فوق خفن بودن اما گیم پلی بازی کسی رو ارضا نکرد و اکثرا خوششون نیومد. باید قبول کرد PG این چند وقت افت محسوسی کرده و کل کارنامش شده یه سری بازی اقتباسی متوسط رو به ضعیف. عرضه ساخت یه انحصاری خفن رو ندارن!! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
صحبت های هیدکی کامیا در مورد کنسل شدن Scalebound
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft