سرورهای LITTLEBIGPLANET 3 برای همیشه آفلاین شدند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,622
نام
alireza
little.jpg

سونی چند ماه پس از اینکه ادعا کرد بازی LittleBigPlanet 3 را به طور موقت آفلاین کرده و در حالی که مشکلات فنی را حل کرده است، سرورهای این بازی را روی پلتفرم پلی استیشن 4 برای همیشه خاموش کرد. این بازی توسط استودیو Media Molecule ساخته شده‌ است.

در یک به‌روزرسانی در حساب LBP در شبکه اجتماعی X آمده است: به دلیل مشکلات فنی مداوم که منجر به آفلاین شدن موقت سرورهای LittleBigPlanet 3 برای PS4 در ژانویه 2024 شد، تصمیم گرفته شده است که سرورها به‌طور نامحدود آفلاین نگه داشته شوند. همه خدمات آنلاین از جمله دسترسی به آثار دیگر بازیکنان برای LittleBigPlanet 3 نیز در دسترس نیستند.

این حساب خاطرنشان می کند که تمام محتوای تولید شده توسط کاربر که به صورت محلی ذخیره شده است در دسترس باقی می‌ماند، اما نمی‌توان محتواها را به اشتراک گذاشت. همانطور که بسیاری از بازیکنان از آن می‌ترسیدند، خاموش شدن غافلگیرکننده به این معنی است که بسیاری از ساخته‌های کاربران اکنون غیرقابل دسترسی هستند و احتمالاً برای همیشه از بین می‌روند.

خبر تعطیلی سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 پس از کنار گذاشته شدن تیم سرپرستی Media Molecule، به عنوان بخشی از تعدیل نیرو در کمپانی سونی، اعلام شد. استودیو Media Molecule در سپتامبر گذشته، پس از اینکه کار بر روی یک پروژه‌ی جدید را آغاز کرد، پشتیبانی خود را از بازی Dreams نیز متوقف کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر