خبر رسمی رئیس استودیو پلی استیشن می گوید در حال ارزیابی مجدد نحوه عملکرد تیمها است و بازی های لغو شده را تایید می کند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,624
نام
alireza
hulst.jpg

رئیس استودیو پلی استیشن، هرمن هالست، گفته است که سونی به عنوان بخشی از تصمیم خود برای اخراج 900 کارمند در سراسر جهان، در حال ارزیابی مجدد نحوه عملکرد خود است. روز سه‌شنبه، Sony Interactive Entertainment خبر از تعدیل نیرو را در استودیوهای توسعه‌دهنده خود، از جمله Insomniac و Naughty Dog در ایالات متحده، و Guerrilla و Firesprite در بریتانیا، اعلام کرد. همچنین استودیو لندن پلی استیشن به طور کامل بسته خواهد شد.

هالست در اظهار نظر در مورد این خبر تایید کرد که اخراج‌ها منجر به لغو پروژه‌های معرفی نشده، شده است، که تقریباً به طور قطع شامل بازی آنلاین استودیو لندن می‌شود.

هالست نوشت: هدف ما در استودیو پلی‌استیشن همیشه این بوده است که بهترین بازی‌ها را برای طرفداران پلی‌استیشن بسازیم، و استودیوهای ما نماینده برخی از خلاقانه‌ترین و با استعدادترین تیم‌های صنعت بازی هستند. پلی استیشن 5 چهارمین سال خود را سپری می کند و ما در مرحله ای هستیم که باید به عقب برگردیم و به نیازهای کسب و کارمان نگاه کنیم. در عین حال، صنعت ما تغییرات مستمر و اساسی را تجربه کرده است که بر نحوه ساخت و بازی همه ما تأثیر می گذارد. ارائه داستان‌های همهجانبه و روایت‌محور که استودیوی پلی‌استیشن به آن شهرت دارد. در کنترل کیفیتی، ما نیاز به ارزیابی مجدد نحوه عملکردمان داردیم. ارائه و حفظ تجربیات آنلاین و اجتماعی به گیمرهای پلی استیشن اجازه می دهد تا دنیای ما را به روش های مختلف کاوش کنند. همچنین عرضه بازی‌ها در دستگاه‌های دیگر مانند رایانه شخصی و موبایل، به رویکرد متفاوت و منابع متفاوتی نیاز دارد.

او ادامه داد: برای مقابله با این چالش ها، استودیو پلی استیشن باید رشد می کرد. ما استودیوهای درخشان و موفقی را به خانواده خود آورده ایم. ما روی فناوری جدید و مشارکت سرمایه گذاری کرده ایم. ما استعدادهایی را از سراسر صنعت خود و فراتر از آن جذب کرده ایم. استودیو پلی استیشن متعهد به کشف مداوم راه‌هایی برای همکاری با یکدیگر است. با همکاری و ترکیب تلاش‌هایمان برای اطمینان از اینکه می‌توانیم بازی‌هایی بسازیم که مرزهای و استاندارهای بازیها را پشت سر بگذارند و آنچه از ما انتظار دارید را ارائه دهند.

ما به استودیوها و مجموعه خود نگاه کردیم و پروژه‌ها را در مراحل مختلف توسعه ارزیابی کردیم و تصمیم گرفتیم که برخی از آن پروژه‌ها را ادامه ندهیم. من می خواهم واضح بگویم که تصمیم برای توقف کار روی این پروژه‌ها بازتابی بر استعداد یا اشتیاق اعضای تیم نیست. فلسفه ما همیشه اجازه دادن به آزمایش خلاقیتها بوده است. گاهی اوقات، ایده‌های عالی به بازی‌های عالی تبدیل نمی شوند. گاهی اوقات، قبل از اینکه تغییرات در بازار یا صنعت منجر به تغییر برنامه شود، یک پروژه با بهترین نیت آغاز می شود. من عمیقاً از اینکه می بینم افراد با استعداد شرکت را ترک می کنند ناراحت هستم. من از کار آنها قدردانی میکنم و آنها را بسیار تحسین میکنم و برای آنها احترام قائل هستم.

پلی‌استیشن همچنان به عنوان یک سازمان خلاق ادامه خواهد داد که به دنبال توسعه فرنچایزهای محبوب و ارائه تجربه‌های جدید گیم‌پلی با بالاترین کیفیت برای طرفداران خود است.
 

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
118
پلی استیشن برای باقی ماندن در جایگاه رهبر بازار کنسولی خیلی هزینه میکرد. هزینه هایی که به سود اکثرا منتهی نمی‌شد.

تو مدارک هک شده اینسامنیاک سونی برای چونه زدن با مارول و تخفیف 500 هزار دلاری سر توسعه Marvel's Spider-Man 2 خیلی تلاش می‌کرد نشون از اینکه حتی مبلغ کمتر از 1 میلیون دلار هم برای کمپانی ها مهمه.

توتوکی یه فرد بسیار جاه‌طلب هست و مدیر مالی کارکشته که چشم به ریاست سونی دوخته. از اون اول هم مشخص بود زیاد به بخش پلی استیشن اهمیت نمیده.

پیش‌بینی میشه عناوین بلاک باستری هم روز عرضه در پی سی منتشر بشه.

فکر نمی‌کنم انجام این کار تاثیر آنچنانی در فروش کنسول های پلی استیشن داشته باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر