دنیای شبیه سازی

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

سرنوشت

کاربر سایت
Mar 22, 2007
696
سلام خدمت همه دوستان...

نمی دونم باید از کجا شروع کنم ولی فقط اینو می تونم بگم که واقعا جای تاسفه که ما ایرانیا که تو خیلی از جاها نام و آوازه مون پیچیده تو قسمت ساخت شبیه ساز دچار مشکل باشیم. البته باید اینو متذکر شم که ساخت یک شبیه ساز فقط با دونستن زبان های برنامه نویسی کافی نیست بلکه باید آگاهی و تجربه کافی از ساخت کنسول های قدیمی مثل NES (میکرو) ، سگاه و غیره رو داشته باشیم تا بتونیم کنسول های پیچیده ای مثل ps2 رو شبیه سازی کنیم واین کار هم مستلزم داشتن یک گروه بزرگه نه فقط چند نفر مثلا افرادی که دارن کنسول ps2 رو شبیه سازی می کنن حدودا 43 نفرند از کشورهای مختلف و بعد از گذشت تقریبا 6 سال تونستن تا به اینجا با نسخه Pcsx2 0.9.2 ، تقریبا 1526 عنوان بازی رو به ثبت برسونن که 499 بازی بدون نقص قابل اجراست 512 بازی قابل اجرا ولی با نقص 130 بازی تا عنوان بازی 246 بازی تا قسمت معرفی
و 139 بازی که اجرا می شه ولی هیجی نشون نمی ده. و اینم بدونید که برای اجرای بازی های PS2 بر روی PC شما حتما نیازمند یک سی پی یو ی دو هسته ای (هرچی پرقدرتر بهتر چون خیلی سی چی یو خوره و بیشتر خارجی ها حتی با اور کلاک بازی می کنن) و داشتن یه کار گرافیک خوب مثلا 6600 به بالا (البته واسه اینکه سیستم کم نیاره) به رم نیازی نیست 512 کافیه.
و یه مژده هم بدم که تا چند وقت دیگه هم نسخه ی Pcsx2 0.9.3 داره می یاد که این نسخه از امکانات ویندوز 64 بیتی استفاده می کنه.
دیگه خسته شدم و از موضوع هم پرت. با این همه چیزایی که گفتم و خیلی وقته که ته دلم بود و می خواستم بدونم، می شه یکی بگی چرا ما نمی تونیم کنسول شبیه سازی کنیم ؟
آیا کسی تا حالا به فکرش افتاده ؟
مرسی.
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,800
نام
امین
http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=37&page=9

156.gif
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر