درخواست برنامه میزان مصرف اینترنت

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
سلام

ما یه شرکت داریم و این شرکت 12 10 نفر پرسنل داره که همه اینا چه با PC هاشون و چه با موبایل هاشون به اینترنت متصل هستند و همشون از یه سرویس 20 گیگ استفاده می کنند. این سرویس 20 گیگ محدودیت حجمی داره ولی محدودیت زمانی نداره و اگر قبلا 45 روز طول می کشید تا این سرویس تموم بشه الان شده 20 روز. منم یه برنامه میخوام تا به تفکیک IP هایی که به شبکه متصل هستند، مصرف اینترنتشون رو مانیتور کنم یا به IP های مختلف سرعت های مختلفی را اختصاص بدم یا براشون محدودیت سرعت بزارم.

چند تا برنامه رو دانلود کردم مثلا DU Meter یا BW Meter ولی جایی ندیدم تو تنظیماتشون که بشه user های متصل به اینترنت رو دید، مانیتور کرد یا براشون محدودیت گذاشت.

حالا با این توضیحات از چه برنامه ای و چه جوری استفاده کنم. اونایی که تجربش رو دارن ممنون میشم راهنمایی کنند.
 

Fruity

کاربر سایت
Sep 11, 2013
5
سلام دوست عزيز.
در اين زمينه من با نرم افزارها زياد آشنايي ندارم. اما شما ميتونيد از يك روتر استفاده كنيد كه با ورود یک ارتباط اینترنت تمام خروجی هاش رو به صورت بی سیم و با سیم از 3 نظر حجم، زمان و سرعت مدیریت می کنه.
مثلا می تونید در این دستگاه تنظیم كنيد که کاربر شماره ي 1 فقط از ساعت 2-4 هر روز با سرعت 40 کیلوبایت بر ثانیه و نهایتا در روز تا 500 مگ ترافیک رو مصرف کنه، و کاربر شماره ي 2 با سرعت 100 کیلو بایت بدون محدودیت حجم و 24 ساعته اینترنت داشته باشه.
دايي من برا شركتش يه روتر از اين شركت: www.sbsit.ir گرفته. راضيم هستش.
فك ميكنم كار شما هم با يه همچين چيري راه بيوفته
موفق باشيد :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر