تغییر در سرویس های ADSL مخابرات استان تهران

M0HAMAD

کاربر سایت
Jul 1, 2009
842
نام
محمد
صبح امروز یک خبر در مورد تغییر سرویس های ADSL مخابرات تهران از نامحدود به حجمی از رادیو شنیدم که با بررسی قسمت خبر سایت مخابرات چند تا خبر به دست آوردم

خبر اول جمعه ٥ مهر ١٣٩٢
مدیرعامل مخابرات استان تهران : تغییر رویکرد از فروش نامحدود ADSL به فروش حجمی
علیرضا صیدی، امروز در یک نشست خبری در نمایشگاه تلکام 2013 ، از برنامه این شرکت برای ارائه سرویس ارزش افزوده بر بستر ADSL مخابرات خبر داد و گفت : تا پایان سال جاری سرویس های IPTV ، بازی و چند سرویس دیگر بر بستر ADSL ارائه خواهد شد .


به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با ارائه توضیح بیشتر در خصوص سرویس بازی گفت : طی تفاهم انجام شده قرار است یک شرکت همکار برنامه ای در خصوص ارائه سرویس بازی بر بستر اینترانت به مخابرات ارائه کند که پیش بینی می کنیم پس از توافقات در سال جاری، سرویس گیم در سال آینده قابلیت اجرا پیدا کند.

وی ادامه داد : یکی دیگر از سرویس هایی که قابلیت ارائه بر بستر ADSL را دارد ارائه محتواهای خارج از کشور است .

وی توضیح داد: به این صورت که با قراردادن امکاناتی از جمله فضا و محتوایی که در خارج از کشور وجود دارد با سرعت بالا در داخل کشور در دسترس مردم قرار می گیرد.

صیدی همچنین از تغییر رویکرد سرویس ADSL از نامحدود به حجمی خبر داد و گفت : در سرویس نامحدود ADSL مشترکان حرفه ای بیشتر از مشترکان غیر حرفه ای از پهنای باند استفاده می کنند.

از این رو در صدد هستیم تا با ارائه شرایط مناسب، مشترکان را به استفاده از سرویس حجمی به جای نامحدود ترغیب کنیم.

مدیرعامل مخابرات استان تهران تشریح کرد : از ابتدای مهر، به مشترکان قدیمی ADSL مخابرات مانند گذشته باتعرفه ثابت و ضریب اشتراک یک به ده، سرویس دهی خواهد شد.

وی ادامه داد : همچنین از ابتدای مهر ماه در استان البرز، فروش حجمی ADSL مخابرات انجام می شود و از ماه آینده فروش حجمی در استان تهران نیز اجرا خواهد شد.

_______________

خبر دوم شنبه ٦ مهر ١٣٩٢

مدیر عامل مخابرات استان تهران: فروش اینترنت حجمی به نفع مشترکان است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: بی شک فروش اینترنت حجمی به نفع کاربران است و اگر در سال گذشته ارائه اینترنت حجمی صورت نگرفته به دلیل مشتری مداری بوده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علیرضا صیدی اظهار کرد:‌ سال گذشته در ماه آبان بود که سازمان تنظیم مقررات مصوبه‌ای ابلاغ کرد که به موجب آن لازم بود شرکت مخابرات ایران اینترنت خود را به شکل حجمی به کاربران واگذار کند.


وی گفت:‌ ما نیز بر اساس مصوبه بررسی‌های لازم بر این موضوع را انجام دادیم تا روی این مسئله کار کنیم اما به هر صورت لازم بود که ارائه این سرویس به گونه‌ای باشد که قیمت و کیفیت آن مناسب بشد به همین دلیل ما از روی اصل مشتری مداری اجرای این طرح را برای مدتی به تعویق انداختیم تا تجهیزات لازم برای اجرای مناسب آن فراهم شود.


مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران اظهار کرد: قطعا کیفیت اینترنت حجمی به مراتب بهتر از اینترنت نامحدود است چرا که در اینترنت نامحدود ما به نسبت 1 به 10 پهنای باند را به اشتراک می گذاریم در صورتی که در شیوه حجمی همه به یک حجم از اینترنت استفاده می‌کنند.


صیدی افزود: اکنون در استان البرز همکاران ما آمادگی کامل دارند که این طرح را اجرا کنند واین طرح از استان البرز آغاز شده و در آینده نزدیک در استان تهران هم عملیاتی خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشترکان قدیمی می‌توانند با همان تعرفه‌ها از اینترنت نامحدود که امکان اشتراک 1 به 10 را دارد استفاده کنند. مشترکان جدید در صورتی که بخواهند می‌توانند از اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک 1 به 8 استفاده کنند و در این میان اگر کاربری علاقه‌مند به دریافت اینترنت حجمی هم باشد پس از ارائه این سرویس می‌تواند با تعرفه‌های معین شده این سرویس را دریافت کند البته ما تا زمانی که حتی یک مشترک هم داشته باشیم واگذاری اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک 1 به 10 را ادامه خواهیم داد.


مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران اظهار کرد: مخابرات استان تهران طرح‌های دیگری در دست دارد از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون اینترنتی (IPTV)، عرصه گیم و آموزش و خرید از راه دور اشاره کرد.


صیدی همچنین یادآور شد: در حال حاضر طرح IPTV به صورت پایلوت در برخی نقاط اجرایی شده که در حال حاضر برای این طرح تعرفه 10 هزار تومانی برای هر ماه تعیین شده است.


وی خاطرنشان کرد: زمانی که این طرح به صورت گسترده عملیاتی شود قطعا شرکت مخابرات براساس تعرفه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات اقدام خواهد کرد.


مدیر عامل مخابرات استان تهران اظهار کرد: اکنون شرکت مخابرات استان تهران 450 هزار مشترک فعال دارد و امیدوار است در آینده علاوه بر افزایش تعداد مشترکان بسته‌های ارزش افزوده و اینترنت پر سرعت را نیز به این کاربران عرضه کند.


صیدی در پاسخ به خبرنگارانی که نسبت به کیفیت برخی خدمات مخابرات از جمله اینترنت آن انتقاد داشتند، گفت: مطمئن باشید دل ما از شما بیشتر می‌سوزد چرا که اگر مشتری ما راضی نباشد دیگر ما به درآمد نخواهیم رسید به این دلیل تلاش داریم که به گونه‌ای کار کنیم که مشترکان ناراضی ما راضی و مشترکان راضی ما وفادار شوند.

_______________

خبر سوم شنبه ٦ مهر ١٣٩٢

مدیر عامل مخابرات استان تهران : سرویس جدید اینترنت مخابرات برای مشترکان قدیمی اجباری نیست/احترام به مشترکان غیرحرفه ای
مدیر عامل مخابرات استان تهران : سرویس جدید اینترنت مخابرات برای مشترکان قدیمی اجباری نیست/احترام به مشترکان غیرحرفه ای

مدیر عامل مخابرات تهران گفت: تا زمانیکه یک نفر از مشترکان قدیمی هم از سرویس گذشته استفاده کند، این سرویس پا برجاست و به هیچ عنوان اجباری برای استفاده از سرویس جدید نیست.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در نشست خبری که به دلیل ازدحام فضای نمایشگاهی تنها حول یک سوال و آن هم تغییر قیمت های اینترنت مخابرات صورت گرفت، با اشاره به اینکه تغییر قیمت ها این شرکت طبق مصوبه رگولاتوری بوده است، اظهار کرد: این مصوبه از آبان ماه سال گذشته جهت اجرا ابلاغ شده بود و ما هم برای حجمی سازی سرویس های خود، تغییراتی را در ایجاد کردیم.

علیرضا صیدی عنوان کرد: ما براساس این مصوبه نیاز داشتیم تا سرویس را به گونه ای ارائه دهیم تا قیمت و کیفیت متناسب با یکدیگر باشند و در واقع هدف اصلی خود که مشتری مداری است را محقق کنیم.

وی افزود: بنابراین مخابرات تهران روی این مصوبه تحلیلی انجام داد و نهایتا پکیج عملکرد خود را تحت برنامه پیشنهادی به مخابرات ایران داد تا در روال تصویب جهت اجرا قرار گیرد.

او گفت: مخابرات نهایتا با پیشنهاد استان تهران موافقت کرد و تعرفه ها برای مشترکین جدید تغییر کرد که از اول مهرماه هم به اجرا گذاشته شد.

مدیر عامل مخابرات استان تهران با تأکید بر اینکه در طرح جدید هیچ اجباری برای مشترکان قدیمی برای تطابق با تعرفه های جدید نیست، در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه ممکن است که مشترکی تمایل نداشته باشد که از تعرفه های گران شده کنونی استفاده کند، تکلیف او چیست؟، گفت: هیچ اجباری برای مشترکان قدیمی نیست که به سمت طرح جدید بیایند اما کیفیت سرویس حجمی به گونه ای است که تمامی مشترکان را به سمت خود جذب می کند.

وی افزود: تا زمانیکه یک نفر از مشترکان قدیمی هم از سرویس گذشته استفاده کند، این سرویس پا برجاست و به هیچ عنوان اجباری برای استفاده از سرویس جدید نیست.

او خاطر نشان کرد: از این جهت که در سرویس های جدید نرخ اشتراک یک به 8 شده است، کیفیت به میزان چشم گیری ارتقا یافته است اما در سرویس های گذشته این نرخ یک به 10 بود که قطعا مشترکان حرفه ای این موضوع را درک خواهند کرد.

صیدی این کار را به نوعی ایجاد توازن میان کاربران حرفه ای و غیر حرفه ای نیز دانست و گفت: مشترکان غیر حرفه ای در گذشته با توجه به اینکه تنها باید از سرویس های نامحدود استفاده می کردند، عملا باید پولی را پرداخت می کردند که مشترکان حرفه ای و پر مصرف می دادند اما در این طرح هیچ نیازی نیست که مشترکان غیر حرفه ای پول زیادی بپردازند و تنها به اندازه مصرف شان پرداخت خواهند داشت.

مدیر عامل مخابرات تهران دلیل تأخیر در ارائه این سرویس از آبان سال گذشته تا حال حاضر را نیز مشکلاتی در شبکه عنوان کرد و گفت: به دلیل تغییراتی که باید در شبکه ایجاد می کردیم عملا با تأخیر روبرو شدیم.

او یادآور شد: اجرای این طرح در البرز از ابتدای این ماه اجرایی می شود و با بازخوردی که از آن بگیریم، امیدواریم تا ماه آینده ارائه این خدمت را به استان تهران نیز بیاوریم.

صیدی همچنین در پایان مجددا تأکیدی بر مزایای این سرویس داشت و اذعان کرد: فروش حجمی قطعا به نفع مشترکان غیر حرفه ای است و میان آن ها با مصرف کنندگان حرفه ای تمایزی قائل می شود.

____________

گویا قرار دیگه سرویس های نامحدود ارائه نشه....
البته طبق خبر های بالا امثال من که سرویس نامحدود دارن همچنان میتونن سرویسشون رو حفظ کنند
حالا نمیدونم با توجه به اینکه سرویس های جدید {طبق مصاحبه امروز رادیو} از اول آبان ارائه میشه, هنوز هم مشترکین میتونن سرویس نامحدود بگیرند یا نه....
اگه هنوز هم این سرویس ها قابل سفارش باشنذ, به نظرم بهتره تا قبل از جمع آوری سرویس نامحدود اقدام به گرفتن بکنید که گویا از اول آبان دیگه خبری از نا محدود نیست
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: بی شک فروش اینترنت حجمی
به نفع کاربران است
و اگر در سال گذشته ارائه اینترنت حجمی صورت نگرفته
به دلیل مشتری مداری بوده است.
حرف هاش هم با هم تناقض دارن :| .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر