انفجار در کارخانه فاکسکان باعث کشته شدن دو نفر شد

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
700_249.jpg

در اثر انفجاری که در کارخانه فاکسکان رخ داد دو نفر کشته شد.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، در کارخانه فاکسکان که برای شرکت های اپل، مایکروسافت و نینتندو محصول تولید می کند، انفجاری رخ داد و بر اثر آن دو نفر کشته و شش نفر به شدت مجروح شده که حال سه نفر از آنها وخیم است.
دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما افرادی که شاهد حادثه بودند اعلام کرده اند که این انفجار بر اثر اتصال برق رخ داده و در بخشی از کارخانه که خط تولید آیپد 2 است اتفاق افتاده است.
البته این نخستین بار نیست که اتفاقات ناگوار در این کارخانه به وقوع می پیوندد بلکه فاکسکان چندین بار شاهد خودکشی کارگران هم بوده است.
 

Gabit0

کاربر سایت
Aug 29, 2010
545
نام
گابريل
انفجار در خط تولید iPad در چین، 2 کشته و 16 زخمی بر جای گذاشت

e99cca3cbc010706fcba1d1bd7112857_L.jpg


روز گذشته یک انفجار در Foxconn Chengdu رخ داد. این انفجار در خط تولید iPad2 اتفاق افتاد و منجر به کشته شدن دو نفر گردید. تعداد مجروحین این انفجار فعلا 16 نفر گزارش شده است. در ادامه ویدئو مربوط به این حادثه را مشاهده می کنید.

این حادثه حوالی ساعت 19:10 به وقت محلی رخ داده است. شدت این انفجار به حدی بوده که حدود 10 ماشین آتش نشانی، 10 آمبولانس و تعداد زیادی ماشین پلیس در محل حادثه حضور به هم رساندند.
ساختمانی که خط تولید این محصول در آن قرار داشت تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از وقوع انفجارهای احتمالی، تخلیه شده است. ظاهرا حال 3 نفر از افراد زخمی وخیم اعلام شده است.

منبع:zoomit
 

sheypooorchi

کاربر سایت
Dec 29, 2010
544
به گفته ی یکی ازشبکه های خبری فشار کاری و استرس در این شرکت و میان کارکنان رده بالا تا کارگران خط تولید و سایر قسمت های این شرکت آنقدر بالاست که تا به حال چندین نفر بر اثر استرس و افزایش بار کاری در اثر سکته قلبی جان سپرده ه اند .
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,135
نام
متوئیدی
مادربورد کامپیوترم فاکسکان هست و وبسیار راضیم ازش واقعا متاسف شدم فاکسکان داره پشت سر هم بد میاره..... یا بد میارن .....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر