ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Holy Diver" data-source="post: 3866428" data-attributes="member: 47666"><p>یادم تو یکی از قسمت های کوجیما استیشن، گفته شد که بیگ باس خیلی کمتر حرف میزنه تو نسخه جدید و کوجیما میخواست بیشتر پروتاگونیست رو شبیه شخصیت مکس(مد مکس) خلق کنه. یکی از دلایلی که گفته شد این بود که بیشتر حوادث یا اون چیزی که برای قهرمان اصلی اتفاق میفته رو بُلد کنه تا خود قهرمان رو.</p><p>تا الان که 25 تا مأموریت اصلی رو رفتم به نظرم بازی همون جوری بود که انتظار داشتم. نحوه روایت داستان همونطوری که قبلا گفته شده بود بیشتر توی گیم پلی تا کاتسین. بعضی از مأموریت ها که بازی میکردم واقعا احساس کردم دارم فیلم میبینم تو گیم پلی و جالب این که هیچ اسکریپتی در کار نبود! بدون اغراق این عنصر رو من تو هیچ بازی دیگه ای ندیده بودم.(در مورد این موضوع باید خیلی بیشتر از این توضیح داده بشه! )</p><p>البته این تکرار مأموریت ها که بیشتر منتقد ها ایراد گرفتن و بخاطر همین روند داستانی کند شده تو نیمه ی دوم به نظرم یکی از اشکال های بازی هست.</p><p>به نظر من این بازی رو کسی که هم منتقد فیلم و هم منتقد بازی باید نقد کنه و اگر نه از دید مخاطب عام یا یه گیمر صد در صد بعضی از جنبه های داستان گنگ. تو خیلی از شاهکار های سینما هم مخاطب عام نمیتونه خیلی از جنبه های فیلم رو متوجه بشه و اغلب انگ گنگ بودن و نامفهموم بودن داستان زده میشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Holy Diver, post: 3866428, member: 47666"] یادم تو یکی از قسمت های کوجیما استیشن، گفته شد که بیگ باس خیلی کمتر حرف میزنه تو نسخه جدید و کوجیما میخواست بیشتر پروتاگونیست رو شبیه شخصیت مکس(مد مکس) خلق کنه. یکی از دلایلی که گفته شد این بود که بیشتر حوادث یا اون چیزی که برای قهرمان اصلی اتفاق میفته رو بُلد کنه تا خود قهرمان رو. تا الان که 25 تا مأموریت اصلی رو رفتم به نظرم بازی همون جوری بود که انتظار داشتم. نحوه روایت داستان همونطوری که قبلا گفته شده بود بیشتر توی گیم پلی تا کاتسین. بعضی از مأموریت ها که بازی میکردم واقعا احساس کردم دارم فیلم میبینم تو گیم پلی و جالب این که هیچ اسکریپتی در کار نبود! بدون اغراق این عنصر رو من تو هیچ بازی دیگه ای ندیده بودم.(در مورد این موضوع باید خیلی بیشتر از این توضیح داده بشه! ) البته این تکرار مأموریت ها که بیشتر منتقد ها ایراد گرفتن و بخاطر همین روند داستانی کند شده تو نیمه ی دوم به نظرم یکی از اشکال های بازی هست. به نظر من این بازی رو کسی که هم منتقد فیلم و هم منتقد بازی باید نقد کنه و اگر نه از دید مخاطب عام یا یه گیمر صد در صد بعضی از جنبه های داستان گنگ. تو خیلی از شاهکار های سینما هم مخاطب عام نمیتونه خیلی از جنبه های فیلم رو متوجه بشه و اغلب انگ گنگ بودن و نامفهموم بودن داستان زده میشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft