ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Hitman 2
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4507621" data-attributes="member: 97585"><p>احمد با فعالیتی که تو تاپیک های مرحوم تل تیل و LiS داشتی و داری خودت دیگه بهتر میدونی ویژگی اصلی بازیهای اپیزودیک داستان گیرا و ایجاد تعلیق هست تا مخاطب قانع بشه هر ماه 10 15 دلار پای یک تجربه کمتر از دو ساعته هزینه کنه. وقتی IOI امد بدون اضافه کردن این ویژگی مهم بازی رو اپزودیک کرد، عملا <strong>اسم و رسم </strong>Hitman چندین درجه نزول کرد و در نهایت هم مخاطب های چند اتیشه این سری مثل من و حالا شاید شما نتونستند یک تجربه منسجم و محکم داشته باشند.</p><p></p><p>داستان هم کجا داستان نداشته؟ حالا قابل مقایسه با سری MGS و حتی شاید SC نباشه ولی چه جوری بدون داستان و پیرنگ Agent 47 تبدیل به یکی از نمادهای صنعت گیم شده؟ (من خودم جزییات یادم نمیاد ولی یادمه میرفتم ترجمه داستان رو میخوندم تا بفهمم چی اتفاق هایی رخ داده)</p><p></p><p>وضع هم حالا نمرات خوبه و محتوا هم ایندفعه تامین هست ولی فروش چی ؟</p><p></p><p></p><p></p><p>تقریبا اینجا هم جواب مشابه احمد میگیری ولی خب هزاران روش برای<strong> قتل های بی هدف؟ </strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4507621, member: 97585"] احمد با فعالیتی که تو تاپیک های مرحوم تل تیل و LiS داشتی و داری خودت دیگه بهتر میدونی ویژگی اصلی بازیهای اپیزودیک داستان گیرا و ایجاد تعلیق هست تا مخاطب قانع بشه هر ماه 10 15 دلار پای یک تجربه کمتر از دو ساعته هزینه کنه. وقتی IOI امد بدون اضافه کردن این ویژگی مهم بازی رو اپزودیک کرد، عملا [B]اسم و رسم [/B]Hitman چندین درجه نزول کرد و در نهایت هم مخاطب های چند اتیشه این سری مثل من و حالا شاید شما نتونستند یک تجربه منسجم و محکم داشته باشند. داستان هم کجا داستان نداشته؟ حالا قابل مقایسه با سری MGS و حتی شاید SC نباشه ولی چه جوری بدون داستان و پیرنگ Agent 47 تبدیل به یکی از نمادهای صنعت گیم شده؟ (من خودم جزییات یادم نمیاد ولی یادمه میرفتم ترجمه داستان رو میخوندم تا بفهمم چی اتفاق هایی رخ داده) وضع هم حالا نمرات خوبه و محتوا هم ایندفعه تامین هست ولی فروش چی ؟ تقریبا اینجا هم جواب مشابه احمد میگیری ولی خب هزاران روش برای[B] قتل های بی هدف؟ [/B] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Hitman 2
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft