ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Demon's Souls Remake
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="REZA TAEL" data-source="post: 4927462" data-attributes="member: 7189"><p>حالا این چیزایی که اشاره کردی چیزای قابل لمس و کاملا حس کردنی بازیه. اگر بخوام از جزییات لول دیزاین بگم، وقتی که از فایرلینگ شراین که سه مسیر؟ جلو روته لول دیزاین اینطوریه که اگر به دو مسیری که نباید بری بری، دشمنا انقدر قوین که حالیت کنن از اینور نباید بیای، اما تو همون سمتی که اسکلتا هستن(سمت Tomb of Giants) میخوای بری از دور نور های آیتم رو میبینی که وسوسه میشی بدویی مرگ رو به جون بخری ببینی آیتمه چیه، من با همین روش رفتم zweihander رو گرفتم و بلک نایت آندد برگ رو با همین شمشیر کشتم. این جزییات تو جایجای بازی هست و گیمر شاید نفهمه اما قطعا حسش میکنه چون دیزاین بازی مث خوندن رمان نیست گیمر از خلال مراحل رد میشه و یک چیز تجربه کردنیه. یا اگر کلاس شوالیه و سرباز رو انتخاب کنی برای بار اول که حلقه بالا بردن طاقت وزن رو میگیری شور و شعفی که به گیمر وارد میشه باورنکردنیه. یه رفیقم که دارک سولز 1 رو بازی کرده بود بعد بازی کردن نسخه دوم گفت اولیه یه چیز دیگه بود، اصلا فرق میکرد، خارق العاده بود، ببینید نمیتونست تو قالب کلمات بیان کنه چرا دارک 1 بهتر از 2 بود و صرفا با کلمات توصیفی جواب میداد، پس هستن کسایی که چیزی تو ذهن و قلبشونه رو با کلمات به خوبی نمیتونن بگن و اینطوری جالب نیست ببریشون گوشه رینگ بگی "چی بود که دارک سولز رو عالی میکرد، بگو بگو بگو" ، و این موضوع نشان از تو خالی بودن حرفاشون یا ضعفشون نیست</p><p></p><p>تو نقل قول هایی که صفحه قبل شد یکی از بالانس بودن سختی بازی گفت(فقط باس فایت اورنستین و اسماگ رو به یاد بیارید)</p><p>یکی از سیستم سیو بازی و سیستم مجازات</p><p>یکی از اتمسفر بازی و جهان بازی</p><p>یکی از داستان و روایت</p><p>یکی از گیم پلی</p><p>یکی از لول دیزاین</p><p>و من از شخصیت و ماموریت های فرعی بازی میگم(این بازی انقدر بزرگه که من تو یه فروم نامرتبط با گیم داشتم میچرخیدم طرف آواتارش Solaire of astora بود.)</p><p></p><p>این نشون از شاهکار بودن ابعاد بازی داره که فقط برای ذائقه و سلیقه متفاوت، اون قسمتش بولد تره. اما باید تو تمام قسمت ها خراب کرده و فقط تو یک قسمت خوب می بود تا به یک چیز واحدی میرسیدیم و شاید در نظر صاحب نظران مقبول افتد.</p><p></p><p>در مورد لول دیزاین دیمن سولز هم فقط ذکر یک نمونه که چطور اون اهنگر از نکسس با 4 تا دیالوگ ذهن و بدن ما رو روانه Archstone دوم میکنه و مسیر پیشروی و کرکترایی که تو مسیر میبینی و داستانی که روایت میشه کافیه. هر چی بگم اسپویله. یا Archstone سوم و تم مسیحی و کلیسایی که بعدش به تم ادبیات و نقاشی های بعد مسیحیت میرسیم، اما بهتون قول میدم هر وقت دیمن سولز بلوپوینت رو تونستم بازی کنم تو همین فروم زیر 70 خط در موردش ننویسم. هر چند حرف اضافه زدن در مورد بازی بی خوده چون متای بازی گویای همه چیزه بازی از سال 2009 انتخاب شده و بدون دست زدن بیس گیم پلی و لول دیزاین بازی متای 92 گرفته انگار مسخره بازیه که یه گیم از 12 سال پیش انتخاب کنی چیزهای اساسیش رو دست نزنی و منتقدا هم دنشون وا نشه که مکانیک ها و راحی مرحله بازی دمده شده. این موضوع برا SotC اوئدا حتی بیشتر صادقه.</p><p></p><p>4-5 سال پیش داشتم برا اولین بار هف لایف 1 رو بازی میکردم که برا 22 سال پیشه. در طول بازی دهنم هاج و واج باز مونده و بخوام حسم رو تداعی کنم فقط میتونم از شکل هندسی دایره صحبت کنم چون دایره نماد تکامل در هر چیزیه. داشتم دیوونه میشدم که در سال 1998 چطور اینا به این سطح از لول دیزاین رسیدن که قطعا تا قیامت از 90% بازی ها بهتره(اگر از نسبت های ریاضی کمی اطلاع داشته باشید میبیند 90% خیلی کم هم هست) . یه جور اینجا رفتار میشه انگار لول دیزاین با زمان رابطه غیر مستقیم داره و زمانپذیره، یعنی هر چی بریم جلوتر قطعا بازی هایی که رلیس شدن لول دیزاین بهتری دارن. انگار دو تا دو تا چارتاست در صورتی که لول دیزاین کاملا به نبوغ شخص مولف بازی یا تیم سازنده بازی چسبیده است و نبوغ چیز انتقال دادنی نیست. اون گرافیک فنی بازی هست که بازی که الان برای پی اس 5 میاد قطعا از بازی که برا پی اس 1 اومده بهتره، نه لول دیزاین.</p><p></p><p>طراحی مراحل ماشین لباس شویی نیست که مدل 2020 از مدل 2010 بهتر باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="REZA TAEL, post: 4927462, member: 7189"] حالا این چیزایی که اشاره کردی چیزای قابل لمس و کاملا حس کردنی بازیه. اگر بخوام از جزییات لول دیزاین بگم، وقتی که از فایرلینگ شراین که سه مسیر؟ جلو روته لول دیزاین اینطوریه که اگر به دو مسیری که نباید بری بری، دشمنا انقدر قوین که حالیت کنن از اینور نباید بیای، اما تو همون سمتی که اسکلتا هستن(سمت Tomb of Giants) میخوای بری از دور نور های آیتم رو میبینی که وسوسه میشی بدویی مرگ رو به جون بخری ببینی آیتمه چیه، من با همین روش رفتم zweihander رو گرفتم و بلک نایت آندد برگ رو با همین شمشیر کشتم. این جزییات تو جایجای بازی هست و گیمر شاید نفهمه اما قطعا حسش میکنه چون دیزاین بازی مث خوندن رمان نیست گیمر از خلال مراحل رد میشه و یک چیز تجربه کردنیه. یا اگر کلاس شوالیه و سرباز رو انتخاب کنی برای بار اول که حلقه بالا بردن طاقت وزن رو میگیری شور و شعفی که به گیمر وارد میشه باورنکردنیه. یه رفیقم که دارک سولز 1 رو بازی کرده بود بعد بازی کردن نسخه دوم گفت اولیه یه چیز دیگه بود، اصلا فرق میکرد، خارق العاده بود، ببینید نمیتونست تو قالب کلمات بیان کنه چرا دارک 1 بهتر از 2 بود و صرفا با کلمات توصیفی جواب میداد، پس هستن کسایی که چیزی تو ذهن و قلبشونه رو با کلمات به خوبی نمیتونن بگن و اینطوری جالب نیست ببریشون گوشه رینگ بگی "چی بود که دارک سولز رو عالی میکرد، بگو بگو بگو" ، و این موضوع نشان از تو خالی بودن حرفاشون یا ضعفشون نیست تو نقل قول هایی که صفحه قبل شد یکی از بالانس بودن سختی بازی گفت(فقط باس فایت اورنستین و اسماگ رو به یاد بیارید) یکی از سیستم سیو بازی و سیستم مجازات یکی از اتمسفر بازی و جهان بازی یکی از داستان و روایت یکی از گیم پلی یکی از لول دیزاین و من از شخصیت و ماموریت های فرعی بازی میگم(این بازی انقدر بزرگه که من تو یه فروم نامرتبط با گیم داشتم میچرخیدم طرف آواتارش Solaire of astora بود.) این نشون از شاهکار بودن ابعاد بازی داره که فقط برای ذائقه و سلیقه متفاوت، اون قسمتش بولد تره. اما باید تو تمام قسمت ها خراب کرده و فقط تو یک قسمت خوب می بود تا به یک چیز واحدی میرسیدیم و شاید در نظر صاحب نظران مقبول افتد. در مورد لول دیزاین دیمن سولز هم فقط ذکر یک نمونه که چطور اون اهنگر از نکسس با 4 تا دیالوگ ذهن و بدن ما رو روانه Archstone دوم میکنه و مسیر پیشروی و کرکترایی که تو مسیر میبینی و داستانی که روایت میشه کافیه. هر چی بگم اسپویله. یا Archstone سوم و تم مسیحی و کلیسایی که بعدش به تم ادبیات و نقاشی های بعد مسیحیت میرسیم، اما بهتون قول میدم هر وقت دیمن سولز بلوپوینت رو تونستم بازی کنم تو همین فروم زیر 70 خط در موردش ننویسم. هر چند حرف اضافه زدن در مورد بازی بی خوده چون متای بازی گویای همه چیزه بازی از سال 2009 انتخاب شده و بدون دست زدن بیس گیم پلی و لول دیزاین بازی متای 92 گرفته انگار مسخره بازیه که یه گیم از 12 سال پیش انتخاب کنی چیزهای اساسیش رو دست نزنی و منتقدا هم دنشون وا نشه که مکانیک ها و راحی مرحله بازی دمده شده. این موضوع برا SotC اوئدا حتی بیشتر صادقه. 4-5 سال پیش داشتم برا اولین بار هف لایف 1 رو بازی میکردم که برا 22 سال پیشه. در طول بازی دهنم هاج و واج باز مونده و بخوام حسم رو تداعی کنم فقط میتونم از شکل هندسی دایره صحبت کنم چون دایره نماد تکامل در هر چیزیه. داشتم دیوونه میشدم که در سال 1998 چطور اینا به این سطح از لول دیزاین رسیدن که قطعا تا قیامت از 90% بازی ها بهتره(اگر از نسبت های ریاضی کمی اطلاع داشته باشید میبیند 90% خیلی کم هم هست) . یه جور اینجا رفتار میشه انگار لول دیزاین با زمان رابطه غیر مستقیم داره و زمانپذیره، یعنی هر چی بریم جلوتر قطعا بازی هایی که رلیس شدن لول دیزاین بهتری دارن. انگار دو تا دو تا چارتاست در صورتی که لول دیزاین کاملا به نبوغ شخص مولف بازی یا تیم سازنده بازی چسبیده است و نبوغ چیز انتقال دادنی نیست. اون گرافیک فنی بازی هست که بازی که الان برای پی اس 5 میاد قطعا از بازی که برا پی اس 1 اومده بهتره، نه لول دیزاین. طراحی مراحل ماشین لباس شویی نیست که مدل 2020 از مدل 2010 بهتر باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Demon's Souls Remake
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft