ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Demon's Souls Remake
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Pyramid Head" data-source="post: 4924444" data-attributes="member: 62663"><p>به نظر من یه سری بازی ها هستند که سیستم گیم پلیشون محدودیت زمانی نداره و هیچ وقت قدیمی نمیشن و اصلا ربطی به یک دهه قبل بودن گیم هم نداره بزارید مثال بزنم مثلا شما الان اگه زلدا ویند ویکر یا توایلایت پرنسس رو بازی کنید که عملا میشه گفت مربوط به سه نسل قبله اصلا اذیتتون نمی کنه و با وجود اینکه نزدیک به دو دهه از انتشارشون گذشته بازم جذابه چون بازی هایی مثل زلدا پایه و اساس گیم پلی امروزی دنیای بازی رو ساختن و با گذشت زمان بیشتر ارزش خودشون رو نشون میدن </p><p>سری سولز میازاکی هم دقیقا از این مدل بازیاست .با وجود اینکه سری سولز الهامات زیادی از زلدا و آیکو داشته ولی گیم پلی نهایی یه چیز اورجینال و جریان سازی در اومده مطمئن باشید 10 سال بعد هم مکانیک های دیمنز سولز یا دارک سولز 1 تکراری نمیشه اینجور بازیا خودشون پایه و اساس گیم پلی این صنعت هستند </p><p>نکته ای که راجع به سکیرو اشاره شد اینه که سکیرو گیم پلی جریان سازی نداره و همینطور هم هست ولی به پیشرفت کارهای قبلی استاد کمک به سزایی کرده</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pyramid Head, post: 4924444, member: 62663"] به نظر من یه سری بازی ها هستند که سیستم گیم پلیشون محدودیت زمانی نداره و هیچ وقت قدیمی نمیشن و اصلا ربطی به یک دهه قبل بودن گیم هم نداره بزارید مثال بزنم مثلا شما الان اگه زلدا ویند ویکر یا توایلایت پرنسس رو بازی کنید که عملا میشه گفت مربوط به سه نسل قبله اصلا اذیتتون نمی کنه و با وجود اینکه نزدیک به دو دهه از انتشارشون گذشته بازم جذابه چون بازی هایی مثل زلدا پایه و اساس گیم پلی امروزی دنیای بازی رو ساختن و با گذشت زمان بیشتر ارزش خودشون رو نشون میدن سری سولز میازاکی هم دقیقا از این مدل بازیاست .با وجود اینکه سری سولز الهامات زیادی از زلدا و آیکو داشته ولی گیم پلی نهایی یه چیز اورجینال و جریان سازی در اومده مطمئن باشید 10 سال بعد هم مکانیک های دیمنز سولز یا دارک سولز 1 تکراری نمیشه اینجور بازیا خودشون پایه و اساس گیم پلی این صنعت هستند نکته ای که راجع به سکیرو اشاره شد اینه که سکیرو گیم پلی جریان سازی نداره و همینطور هم هست ولی به پیشرفت کارهای قبلی استاد کمک به سزایی کرده [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Demon's Souls Remake
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft