ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتياز اعضای بازیسنتر به عناوین پلتفرمهای PlayStation
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="NaViiDii" data-source="post: 5396537" data-attributes="member: 31468"><p>Rise of The Ronin</p><p>7/10</p><p></p><p>خب بالاخره بعد از ۶۷ ساعت تموم شد و اینکه با طور کلی تجربه خوبی بود اما به نظرم زیادی طولانی بود چون اصلا و ابدا کشش نداره. از آخرای چپتر دوم دیگه همه چیز به طور کامل تکراری میشه. تمام میشنها و باسفایتها و کارایی که باید داخل مپ انجام بدید و باقی چیزا. هر چی جلوتر میرفتم واقعا تحمل کارای تکراری واسم سختر میشد. تازه از یه جایی یه بعد کلا بیخیال جمع کردن کالکتیبل و انجام کارای فرعی شدم. فقط ماموریت اصلی میرفتم و باند میشنهارو. همونطور که احتمالا بدونید، وقتی وارد یه ماموریت بشید (چه اصلی چه باند) از داخل مپ اصلی میرید به یه محیط بسته و دقیقا همه چیز شبیه همون نیاوه و وولانگ میشه. این مورد هم اولش اذیت نمیکرد و واسم مهم نبود اما آخرای بازی ۲ ۳تا ماموریت داشت که قشنگ نیاوه یک رو آورد جلو چشام. از طراحی مپ تا آبجکتای داخل محیط. یه مورد دیگه که خیلی جالب نبود، تعداد خیلی زیاد کرکترایی بود که همینطوری پرت میکرد سمتت و از یه جایی به بعد واقعا به اکثرشون اهمیت نمیدی. موضوع بعدی مبارزات تکراری و مداوم با افراد تکراری بود. خیلی تو مُخ بود. یعنی اینقدر این مورد تکرار میشه که دیگه واست مهم نی آیا توجیه داستانی داره یا نه. در هر صورت خسته میشی از دیدنشون! هر چقدرم کامبت بازی خوب باشه اما بازم خسته کننده میشد واسم. خلاصه که عجیب تنبلی کردن تو طراحی مراحل. ازونور ساید اکتیویتیهای داخل مپ خوبن و حقیقتش چپتر اول خیلی بهم خوش گذشت و مپ رو جارو کردم و رفتم واسه چپتر دوم اما همونطور که گفتم، از آخرای دین چپتر همه چیز تکراری بود. </p><p></p><p>برسیم به گیمپلی و کامبت که خیلی خوب بودن. جابهجایی تو مپ خیلی راحت و سریع و رَوونه. هیچ چیز دست و پاگیری وجود نداره. با آپگرید کردن گلایدر، خیلی بیشتر میشه ازش استفاده کرد تا زمانی که استامینا تموم شه. فست تراولهای زیاد هم یکی از نکات خوب بودن برای من. مسیرهای طولانی رو خیلی راحت میشد کوتاه کرد. اسبم که بود و بر خلاف بچهها، من هیچ مشکلی با این زبون بسته نداشتم. شاید اولش یکم عجیب میزد انیمیشنش ولی وقتی عادت کردم خیلیم خوش میگذشت سواری باهاش. وقتی با گلایدر پرواز میکنی و رو اسبت فرود میای هم خیلی حس خووبیه. اینکه خارج از کامبت، وقتی میدویی استامینا مصرف نمیشه هم یکی از نکات خیلی خوبی بود که امیدوارم یه روزی تو تمام بازیای جهانباز ببینیمش چون واقعا لازمه. این بازی اولین تو این زمینه نیست ولی در کل دمشون گرم. گرپل هوک خیلی خووب بود. توی فایت خیلی ازش استفاده نکردم. بیشتر واسه جابهجایی تو محیط و البته مخفیانه کشتن انمیها ازش استفاده کردم. کامبت بازی مثل باقی بازیاشون عالیه. تنوع سلاحها خووبه. بازی با همشون حس خوبی میده. خشونت بازی خیلی خووبه. فینیشرها عالین. استفاده از سلاحهای گرم هم خیلی حال میده. تو این بازی استفاده از پویزن و آتیش و پارالایز خیلی بیشتر از باقی بازیاشون حال میده و تاثیر بیشتری هم داره. </p><p></p><p>گرافیک بازی از نظر فنی که قطعا مال نسل پیش هستش ولی از نظر هنری واقعا کارشون خوب بوده خصوصا شهر Edo که خیلی زیبا بود. یوکوهاما و کیوتو هم قشنگن ولی ادو چیز دیگری بود. بازی افت فریم داره و واقعا نمیدونم چطور موفق شدن به همچین دستاوردی برسن! واقعا انتظار داشتم لااقل فریم رو ۶۰ ثابت باشه. انیمیشنها که قبلا هم گفتیم اکثرشون تکراری هستن و تو بازیای قبلیشون دیدیم ولی خب خیلی اهمیت نداشتن واسه خصوصا بعد گذشت چند ساعت از بازی. محیط بازی خیلی قشنگه و شهر و سازههای تاریخی رو خوب ساختن. Npcها خوب نیستن واقعا. یعنی یه سری رفتاراشون جالبه. مثلا وقتی بارون میگیره، اگر چتر یا کلاه نداشته باشن، میزنن تو سر خودشون و میدوئن دنبال یه سر پناه تا خیس نشن. با مثلا دو نفر یهو همدیگه رو میبینن و شروع میکنن به حرف زدن. ولی خب تعداد npcهای تکراری و یه شکل خیلی زیاده و واقعا تجربه رو خراب میکنه. ازونور جزئیات خوبی هم ندارن اکثرشون. ولی کرکترای اصلی که در طول داستان میدیدیم خوب و قابل قبول بودن. خصوصا بانوان محترم که خیلی خوب بودن. </p><p></p><p>صداگذاری کرکترا عالی بود. من کلا بازی رو جاپونی رفتم و لذتشو بردم. ازونجایی که صداهای آشنای زیادی داخل بازی بود، تجربه رو خیلی واسم لذتبخشتر کرد. گوش دادن به دیالوگاشون خیلی خوش میگذشت. موسیقی بازی هم عالی بود. چه توی مواقع حساس داستانی چه وقتی توی محیط میچرخیدی. شخصتیای بازی هم خوب بودن. یعنی همون چندتایی که تصمیم میگیری بهشون توجه کنی، خیلی خفن و دوس داشتنی بودن. همونطور که گفتم، اینقدر تعداد کرکترا زیاد میشه که واقعا حوصله خیلیاشون رو ندارید. داستان و روایت هم خوب بود. البته این موردم اگه اینقدر بازی طولانی نبود، میتونس بهتر و جذابترم بشه ولی خب بازم اوکی بود. </p><p></p><p>در کل چیزی که منو واقعا اذیت کرد و حتی یه جاهایی عصبانیم میشدم، همون طراحی مراحل و تکرار و تکرار و تکرار بود به همراه طولانی شدن بیش از حد. گرافیک و انیمیشنها اذیتم نکردن. به طور کلی تجربه خوبی بود ولی میتونس خیلی بهتر بشه. ارزش بازی کردن قطعا داره اما وقتی آف تپل خورد یا خرید ظرفیتی. در نهایت وضعیت تیم نینجا به نظرم نگران کنندس چون خیلی کار دارن تا به روز بشن و بیان تو مسیر موفقیت. قشنگ همه چیز این بازی قدیمیه و به حدی سادس که عجیبه واقعا. واقعا باید تکون اساسی بدن به خودشون.</p><p></p><p>موفق باشیم</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NaViiDii, post: 5396537, member: 31468"] Rise of The Ronin 7/10 خب بالاخره بعد از ۶۷ ساعت تموم شد و اینکه با طور کلی تجربه خوبی بود اما به نظرم زیادی طولانی بود چون اصلا و ابدا کشش نداره. از آخرای چپتر دوم دیگه همه چیز به طور کامل تکراری میشه. تمام میشنها و باسفایتها و کارایی که باید داخل مپ انجام بدید و باقی چیزا. هر چی جلوتر میرفتم واقعا تحمل کارای تکراری واسم سختر میشد. تازه از یه جایی یه بعد کلا بیخیال جمع کردن کالکتیبل و انجام کارای فرعی شدم. فقط ماموریت اصلی میرفتم و باند میشنهارو. همونطور که احتمالا بدونید، وقتی وارد یه ماموریت بشید (چه اصلی چه باند) از داخل مپ اصلی میرید به یه محیط بسته و دقیقا همه چیز شبیه همون نیاوه و وولانگ میشه. این مورد هم اولش اذیت نمیکرد و واسم مهم نبود اما آخرای بازی ۲ ۳تا ماموریت داشت که قشنگ نیاوه یک رو آورد جلو چشام. از طراحی مپ تا آبجکتای داخل محیط. یه مورد دیگه که خیلی جالب نبود، تعداد خیلی زیاد کرکترایی بود که همینطوری پرت میکرد سمتت و از یه جایی به بعد واقعا به اکثرشون اهمیت نمیدی. موضوع بعدی مبارزات تکراری و مداوم با افراد تکراری بود. خیلی تو مُخ بود. یعنی اینقدر این مورد تکرار میشه که دیگه واست مهم نی آیا توجیه داستانی داره یا نه. در هر صورت خسته میشی از دیدنشون! هر چقدرم کامبت بازی خوب باشه اما بازم خسته کننده میشد واسم. خلاصه که عجیب تنبلی کردن تو طراحی مراحل. ازونور ساید اکتیویتیهای داخل مپ خوبن و حقیقتش چپتر اول خیلی بهم خوش گذشت و مپ رو جارو کردم و رفتم واسه چپتر دوم اما همونطور که گفتم، از آخرای دین چپتر همه چیز تکراری بود. برسیم به گیمپلی و کامبت که خیلی خوب بودن. جابهجایی تو مپ خیلی راحت و سریع و رَوونه. هیچ چیز دست و پاگیری وجود نداره. با آپگرید کردن گلایدر، خیلی بیشتر میشه ازش استفاده کرد تا زمانی که استامینا تموم شه. فست تراولهای زیاد هم یکی از نکات خوب بودن برای من. مسیرهای طولانی رو خیلی راحت میشد کوتاه کرد. اسبم که بود و بر خلاف بچهها، من هیچ مشکلی با این زبون بسته نداشتم. شاید اولش یکم عجیب میزد انیمیشنش ولی وقتی عادت کردم خیلیم خوش میگذشت سواری باهاش. وقتی با گلایدر پرواز میکنی و رو اسبت فرود میای هم خیلی حس خووبیه. اینکه خارج از کامبت، وقتی میدویی استامینا مصرف نمیشه هم یکی از نکات خیلی خوبی بود که امیدوارم یه روزی تو تمام بازیای جهانباز ببینیمش چون واقعا لازمه. این بازی اولین تو این زمینه نیست ولی در کل دمشون گرم. گرپل هوک خیلی خووب بود. توی فایت خیلی ازش استفاده نکردم. بیشتر واسه جابهجایی تو محیط و البته مخفیانه کشتن انمیها ازش استفاده کردم. کامبت بازی مثل باقی بازیاشون عالیه. تنوع سلاحها خووبه. بازی با همشون حس خوبی میده. خشونت بازی خیلی خووبه. فینیشرها عالین. استفاده از سلاحهای گرم هم خیلی حال میده. تو این بازی استفاده از پویزن و آتیش و پارالایز خیلی بیشتر از باقی بازیاشون حال میده و تاثیر بیشتری هم داره. گرافیک بازی از نظر فنی که قطعا مال نسل پیش هستش ولی از نظر هنری واقعا کارشون خوب بوده خصوصا شهر Edo که خیلی زیبا بود. یوکوهاما و کیوتو هم قشنگن ولی ادو چیز دیگری بود. بازی افت فریم داره و واقعا نمیدونم چطور موفق شدن به همچین دستاوردی برسن! واقعا انتظار داشتم لااقل فریم رو ۶۰ ثابت باشه. انیمیشنها که قبلا هم گفتیم اکثرشون تکراری هستن و تو بازیای قبلیشون دیدیم ولی خب خیلی اهمیت نداشتن واسه خصوصا بعد گذشت چند ساعت از بازی. محیط بازی خیلی قشنگه و شهر و سازههای تاریخی رو خوب ساختن. Npcها خوب نیستن واقعا. یعنی یه سری رفتاراشون جالبه. مثلا وقتی بارون میگیره، اگر چتر یا کلاه نداشته باشن، میزنن تو سر خودشون و میدوئن دنبال یه سر پناه تا خیس نشن. با مثلا دو نفر یهو همدیگه رو میبینن و شروع میکنن به حرف زدن. ولی خب تعداد npcهای تکراری و یه شکل خیلی زیاده و واقعا تجربه رو خراب میکنه. ازونور جزئیات خوبی هم ندارن اکثرشون. ولی کرکترای اصلی که در طول داستان میدیدیم خوب و قابل قبول بودن. خصوصا بانوان محترم که خیلی خوب بودن. صداگذاری کرکترا عالی بود. من کلا بازی رو جاپونی رفتم و لذتشو بردم. ازونجایی که صداهای آشنای زیادی داخل بازی بود، تجربه رو خیلی واسم لذتبخشتر کرد. گوش دادن به دیالوگاشون خیلی خوش میگذشت. موسیقی بازی هم عالی بود. چه توی مواقع حساس داستانی چه وقتی توی محیط میچرخیدی. شخصتیای بازی هم خوب بودن. یعنی همون چندتایی که تصمیم میگیری بهشون توجه کنی، خیلی خفن و دوس داشتنی بودن. همونطور که گفتم، اینقدر تعداد کرکترا زیاد میشه که واقعا حوصله خیلیاشون رو ندارید. داستان و روایت هم خوب بود. البته این موردم اگه اینقدر بازی طولانی نبود، میتونس بهتر و جذابترم بشه ولی خب بازم اوکی بود. در کل چیزی که منو واقعا اذیت کرد و حتی یه جاهایی عصبانیم میشدم، همون طراحی مراحل و تکرار و تکرار و تکرار بود به همراه طولانی شدن بیش از حد. گرافیک و انیمیشنها اذیتم نکردن. به طور کلی تجربه خوبی بود ولی میتونس خیلی بهتر بشه. ارزش بازی کردن قطعا داره اما وقتی آف تپل خورد یا خرید ظرفیتی. در نهایت وضعیت تیم نینجا به نظرم نگران کنندس چون خیلی کار دارن تا به روز بشن و بیان تو مسیر موفقیت. قشنگ همه چیز این بازی قدیمیه و به حدی سادس که عجیبه واقعا. واقعا باید تکون اساسی بدن به خودشون. موفق باشیم [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتياز اعضای بازیسنتر به عناوین پلتفرمهای PlayStation
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft