ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو «Telltale Games» در آستانه تعطیلی قرار گرفت
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Soheil" data-source="post: 4487010" data-attributes="member: 3189"><p>[USER=97585]@Ali Venom[/USER]</p><p></p><p>آقا من اصلا استدیو تعطیل شده توی لیستم نیاوردم که شما استدیو تازه ایجاد شده ها را آوردی.من عمدتا به استدیوهایی اشاره کردم که هردونسل وجود داشتن.</p><p></p><p>[USER=271]@sina_unl[/USER]</p><p></p><p>اتفاقا به نظر من هم دیدگاهمون فرق داره. من صرفا ایجاد یک نقشه بزرگ با یک سری Quest تکراری و .. از این دست چیزها را پیشرفت نمیدونم. واقعیتش اینه که تعداد بازی هایی که واقعا تحولی معنادار داشتن خیلی کم بوده.</p><p></p><p>پیشرفت در بخش گرافیک بوده.این قابل قبول هست. ولی خب اون هم یک روال طبیعی است.انتظار نداشتیم که کنسول های 1/5 ترافلاپسی بیان برای ما خروجی برابر با 200 گیگافلاپسی بدن. اما پیشرفت بنیادین در بخش AI چی بوده مثلا؟ به جز یکی دو مورد بازی مثل Alien Isolation, Shadow Of Morder چندتا بازی مثلا AI بهتری نسبت به نرم نسل قبل ارائه دادن؟ چندتا بازی واقعا اومدن تحول گسترده در طراحی مراحل ارائه دادن؟ چندتا بازی تحول در ساختار گیم پلی داشتن؟ چیزی که من این نسل به وفور دیدم اینه که بیاین یک MAP بزگ بسازن با یک مشت ماموریت تکراری و بدرد نخور.</p><p></p><p>تازه من تو همون پست اولم هم اشاره کردم که یکی از دلیلهایی که تعداد بازی های بدردبخور کمتر شده همین بحث های تکنیکی هست که زمان بر هست. من گفتم بازی درخور کم تر شده.براش هم یک دلیل آوردم (حداقل). بعد شما اومدی گفتی که نه کمتر نیست. بعد که لیست آوردم تایید کردین که حداقل کمیت کمتر شده و برای اون دلیل آوردین. یعنی عملا در عرض یکی دو پست خودتون به پست اول من رسیدین.</p><p></p><p>در نهایت اینکه که من هم یک سری از دلایل مثل زمان بر تر شدن ساخت بازی ها به دلیل مسائل تکنیکی را قبول دارم از اول. اما اینی که تحول قابل توجه در کیفیت بازی ها رخ داده باشه (حداقل در اکثر اونها) را قبول ندارم.</p><p></p><p>[USER=127796]@A7A[/USER] </p><p></p><p>به نظر منکه پیشرفت های گرافیکی باعث بالارفتن هزینه ها برای اکثر ناشرها شده. صرف سود ده بودن هم ملاک نیست. ریسک سرمایه گذاری یک بحث کاملا جدی هست. سوق سلایق هم به سمت یک سری سبکها باعث شده که ناشرها دیگه ریسک سرمایه گذاری در یک سری سبک ها را قبول نکنن</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soheil, post: 4487010, member: 3189"] [USER=97585]@Ali Venom[/USER] آقا من اصلا استدیو تعطیل شده توی لیستم نیاوردم که شما استدیو تازه ایجاد شده ها را آوردی.من عمدتا به استدیوهایی اشاره کردم که هردونسل وجود داشتن. [USER=271]@sina_unl[/USER] اتفاقا به نظر من هم دیدگاهمون فرق داره. من صرفا ایجاد یک نقشه بزرگ با یک سری Quest تکراری و .. از این دست چیزها را پیشرفت نمیدونم. واقعیتش اینه که تعداد بازی هایی که واقعا تحولی معنادار داشتن خیلی کم بوده. پیشرفت در بخش گرافیک بوده.این قابل قبول هست. ولی خب اون هم یک روال طبیعی است.انتظار نداشتیم که کنسول های 1/5 ترافلاپسی بیان برای ما خروجی برابر با 200 گیگافلاپسی بدن. اما پیشرفت بنیادین در بخش AI چی بوده مثلا؟ به جز یکی دو مورد بازی مثل Alien Isolation, Shadow Of Morder چندتا بازی مثلا AI بهتری نسبت به نرم نسل قبل ارائه دادن؟ چندتا بازی واقعا اومدن تحول گسترده در طراحی مراحل ارائه دادن؟ چندتا بازی تحول در ساختار گیم پلی داشتن؟ چیزی که من این نسل به وفور دیدم اینه که بیاین یک MAP بزگ بسازن با یک مشت ماموریت تکراری و بدرد نخور. تازه من تو همون پست اولم هم اشاره کردم که یکی از دلیلهایی که تعداد بازی های بدردبخور کمتر شده همین بحث های تکنیکی هست که زمان بر هست. من گفتم بازی درخور کم تر شده.براش هم یک دلیل آوردم (حداقل). بعد شما اومدی گفتی که نه کمتر نیست. بعد که لیست آوردم تایید کردین که حداقل کمیت کمتر شده و برای اون دلیل آوردین. یعنی عملا در عرض یکی دو پست خودتون به پست اول من رسیدین. در نهایت اینکه که من هم یک سری از دلایل مثل زمان بر تر شدن ساخت بازی ها به دلیل مسائل تکنیکی را قبول دارم از اول. اما اینی که تحول قابل توجه در کیفیت بازی ها رخ داده باشه (حداقل در اکثر اونها) را قبول ندارم. [USER=127796]@A7A[/USER] به نظر منکه پیشرفت های گرافیکی باعث بالارفتن هزینه ها برای اکثر ناشرها شده. صرف سود ده بودن هم ملاک نیست. ریسک سرمایه گذاری یک بحث کاملا جدی هست. سوق سلایق هم به سمت یک سری سبکها باعث شده که ناشرها دیگه ریسک سرمایه گذاری در یک سری سبک ها را قبول نکنن [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو «Telltale Games» در آستانه تعطیلی قرار گرفت
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft