ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو «Telltale Games» در آستانه تعطیلی قرار گرفت
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="sang" data-source="post: 4486303" data-attributes="member: 42821"><p>بر عکس نظر خیلی از دوستان، به نظر من صنعت گیم نه تنها از هیچ لحاظی افت نکرده، بلکه هر روز داره گسترده میشه و از همه نظر پیشرفت میکنه . فقط تنها تفاوتی که خیلی از ما باهاش نمی تونیم کنار بیایم این موضوع است که صنعت گیم کلا مدلش داره عوض میشه . خیلی از گیمرای قدیمی هنوز بازی های موبایل را جزوی از صنعت گیم نمیدونن، اما چه بخواهیم چه نخواهیم اون بازی ها هم بخش قابل توجهی از صنعت گیم هستند، شما نسل ششم را در نظر بگیرید PS2,Xbox,Gamecube و PC پلتفرم هایی بودند که تمام ناشر و سازنده ها ایده هاشون را تبدیل به بازی های ناب کردند، الان انواع و اقسام سخت افزار و VRو .. و سرویس های آنلاین گیمینگ هست که سازنده ها براشون بازی می سازند، پس منطقیه که تعداد بازی ها روی پلتفرم های دوست داشتی ما کمتر بشه . </p><p>نکته مهم دیگه هم تا نسل حاضر به خطر محدودیت و عرضه بازی ها روی دیسک، سازنده ها دست شون برای تغییرات اساسی تو بازی ها بسته بود، برای همین شما بازی های شماره دار نسبا زیادی را می بینی، اما هر چی که ظرفیت های انتقال دیتا روی بستر اینترنت بیشتر باشه سازنده باری می تونه برای یک بازی انواع و اقسام آپدیت ها شامل پچ های گرافیکی، تغییرات گیم پلی، محتوای اضافیو ... را بطور دائمی ارائه بده، شما فرض کنید نسل بعد راکستار یک GTA میده و ده سال براش محتوا عرضه میکنه براحتی می تونه آپدیت های با حجم زیاد برای بهبود گرافیک بازی بده که در عرصه رقابت کم نیازه، با این کار راکستار زمان برای ساخت اولیه بازی یک بودجه زیادی اختصاص میده، بعد طی سال های بعد با تیم کوچیک تر بازی را مدوام بهبود میده و با انواع و اقسام میکروترنسکشن ها و سرویس های پولی دیگه، سود بیشتری را کسب میکنه نسبت به اینکه بخواد مثلا هر پنج سال یک شماره GTA بده.</p><p>به هر حال مشخصا در آینده تعداد بازی های AAA کمتر میشه ولی با این تفاوت که این بازی ها ممکن با محتوای جدیدشون تا سال ها مخاطب شون را سرگرم کنند.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sang, post: 4486303, member: 42821"] بر عکس نظر خیلی از دوستان، به نظر من صنعت گیم نه تنها از هیچ لحاظی افت نکرده، بلکه هر روز داره گسترده میشه و از همه نظر پیشرفت میکنه . فقط تنها تفاوتی که خیلی از ما باهاش نمی تونیم کنار بیایم این موضوع است که صنعت گیم کلا مدلش داره عوض میشه . خیلی از گیمرای قدیمی هنوز بازی های موبایل را جزوی از صنعت گیم نمیدونن، اما چه بخواهیم چه نخواهیم اون بازی ها هم بخش قابل توجهی از صنعت گیم هستند، شما نسل ششم را در نظر بگیرید PS2,Xbox,Gamecube و PC پلتفرم هایی بودند که تمام ناشر و سازنده ها ایده هاشون را تبدیل به بازی های ناب کردند، الان انواع و اقسام سخت افزار و VRو .. و سرویس های آنلاین گیمینگ هست که سازنده ها براشون بازی می سازند، پس منطقیه که تعداد بازی ها روی پلتفرم های دوست داشتی ما کمتر بشه . نکته مهم دیگه هم تا نسل حاضر به خطر محدودیت و عرضه بازی ها روی دیسک، سازنده ها دست شون برای تغییرات اساسی تو بازی ها بسته بود، برای همین شما بازی های شماره دار نسبا زیادی را می بینی، اما هر چی که ظرفیت های انتقال دیتا روی بستر اینترنت بیشتر باشه سازنده باری می تونه برای یک بازی انواع و اقسام آپدیت ها شامل پچ های گرافیکی، تغییرات گیم پلی، محتوای اضافیو ... را بطور دائمی ارائه بده، شما فرض کنید نسل بعد راکستار یک GTA میده و ده سال براش محتوا عرضه میکنه براحتی می تونه آپدیت های با حجم زیاد برای بهبود گرافیک بازی بده که در عرصه رقابت کم نیازه، با این کار راکستار زمان برای ساخت اولیه بازی یک بودجه زیادی اختصاص میده، بعد طی سال های بعد با تیم کوچیک تر بازی را مدوام بهبود میده و با انواع و اقسام میکروترنسکشن ها و سرویس های پولی دیگه، سود بیشتری را کسب میکنه نسبت به اینکه بخواد مثلا هر پنج سال یک شماره GTA بده. به هر حال مشخصا در آینده تعداد بازی های AAA کمتر میشه ولی با این تفاوت که این بازی ها ممکن با محتوای جدیدشون تا سال ها مخاطب شون را سرگرم کنند. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو «Telltale Games» در آستانه تعطیلی قرار گرفت
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft