ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو «Telltale Games» در آستانه تعطیلی قرار گرفت
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4485229" data-attributes="member: 97585"><p>بیخیال خداییش تعطیلی استدیو تل تیل به هر چی ربط داشته باشه به وضعیت بد صنعت ربطی نداره! تو هر رشته و شغلی در دنیای واقعی شما گند بزنی محکوم به خروجی...</p><p></p><p>بتمن تل تیل روی PS4 پونزده شونزده فریم اجرا میشد!! از لحاظ فنی فوق فاجعه! حالا اینکه هیچ پیشرفتی در طی بازیسازی نکردند بماند، چون مشکلی اصلی در مدیریت بود</p><p>در سال 2013 اعضای استدیو از 100 نفر به 170 نفر افزایش پیدا کرد در حالی که شما افزایش تو کیفیت بازیهاشون مشاهده کردی؟ <strong>در اواسط سال 2017 اعضای استدیو به 400 نفر رسیده بود!</strong> ولی شما پیشرفتی در ساختار بازیهاشون دیدی؟ (تازه با همین تعداد باز اونقدر از کارمندها کار میکشیدند که یکسری شکایت کردند و مجبور شدند 25% استدیو رو اخراج کنند)</p><p></p><p>تعطیلی استدیو تل تیل یک درس بزرگ از مدیریت اشتباه در صنعت گیم هست.</p><p></p><p>واقعا تعطیلی استدیوهایی مثل کپ کام ونکور، تل تیل و... ربطی به وضعیت صنعت گیم نداره! اخه بازیهای میسازند که هم خود گیمرها تف روش نمیدازن بعد چه توقعی هست شکست تجاری نخورند و به تعطیلی کشیده نشن؟ </p><p></p><p>پ ن: این حس منفی نسبت به بتل رویال رو درک نمیکنم! حداقل یک هیجانی به صنعت وارد کرده، وگرنه DICE به عنوان یکی از کارکشته ترین مولتی سازان قدیمی ایده تازه اش برای BFV این بود که مود operation نسخه BF1 رو سه بار تکرار کنند بعد بشه grand operation... البته که با الهام از موفقیت RB6 در BF1 سعی کرد یک مود بسازه که ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4485229, member: 97585"] بیخیال خداییش تعطیلی استدیو تل تیل به هر چی ربط داشته باشه به وضعیت بد صنعت ربطی نداره! تو هر رشته و شغلی در دنیای واقعی شما گند بزنی محکوم به خروجی... بتمن تل تیل روی PS4 پونزده شونزده فریم اجرا میشد!! از لحاظ فنی فوق فاجعه! حالا اینکه هیچ پیشرفتی در طی بازیسازی نکردند بماند، چون مشکلی اصلی در مدیریت بود در سال 2013 اعضای استدیو از 100 نفر به 170 نفر افزایش پیدا کرد در حالی که شما افزایش تو کیفیت بازیهاشون مشاهده کردی؟ [B]در اواسط سال 2017 اعضای استدیو به 400 نفر رسیده بود![/B] ولی شما پیشرفتی در ساختار بازیهاشون دیدی؟ (تازه با همین تعداد باز اونقدر از کارمندها کار میکشیدند که یکسری شکایت کردند و مجبور شدند 25% استدیو رو اخراج کنند) تعطیلی استدیو تل تیل یک درس بزرگ از مدیریت اشتباه در صنعت گیم هست. واقعا تعطیلی استدیوهایی مثل کپ کام ونکور، تل تیل و... ربطی به وضعیت صنعت گیم نداره! اخه بازیهای میسازند که هم خود گیمرها تف روش نمیدازن بعد چه توقعی هست شکست تجاری نخورند و به تعطیلی کشیده نشن؟ پ ن: این حس منفی نسبت به بتل رویال رو درک نمیکنم! حداقل یک هیجانی به صنعت وارد کرده، وگرنه DICE به عنوان یکی از کارکشته ترین مولتی سازان قدیمی ایده تازه اش برای BFV این بود که مود operation نسخه BF1 رو سه بار تکرار کنند بعد بشه grand operation... البته که با الهام از موفقیت RB6 در BF1 سعی کرد یک مود بسازه که ... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو «Telltale Games» در آستانه تعطیلی قرار گرفت
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft