ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Vice City FM" data-source="post: 5261961" data-attributes="member: 158875"><p>اگر جاییش رو اشتباه میگم تصحیح کنید</p><p>زمان ۳۶۰ با مدیریت آدم قابل احترام و باهوشی مثل پیتر مور دیگه با دوره های بعدش قابل مقایسه نیست.</p><p>سونی اون اوایل نسل هفتم یه سری سیاست های بشدت اشتباه اتخاذ کرده بود. از معماری عجیب غریب خود کنسول گرفته تا قیمت بسیار بالای کنسول.</p><p>از نداشتن ساپورت بازی انحصاری خوب در اوایل نسل تا تقریبا نیمه های نسل.</p><p>اکسباکس دقیقا عکس این شرایط پلی استیشن بود.</p><p>کنسول ارزانتر و بسیار راحت برای دولوپرها به اضافه مهم ترین بخش این داستان یعنی انحصاری کردن عناوین بزرگ ترد پارتی.</p><p></p><p>یکی از دلایل موفقیت x360 در اصل بخاطر عناوین انحصاری بود که استودیوهای ترد پارتی ها براش ساختند. مثل Bioshock یا Mass Effect یا Alan Wake یا Witcher2 که در ادامه عماوین مثل گیرز و فورزا هم به این روند کمک کردند که بعدا به تصاحب ماکرو هم درآمدند.</p><p>نسل بعدش همین حرکت را با عناوینی مثل توم ریدر و The Ryse و تایتان فال کرد و اتفاقا وان لانچ خیلی خوبی نسبت به این نسل جدید هم داشت.ولی اینکه وان موفق نشد بخاطر سیاست های drm و کینکت اجباری و قیمت بود وگرنه لانچ خیلی خوبی داشت.</p><p>توقعات گیمرها خیلی بالا رفته. الان گیمرها میخوان بازیها از هر نظر تاپ باشن. کوچکترین مشکل در AI یا گرافیک و پرفرومنس بازیها رو تو بوق و کرنا میکنند . مثل قدیم نیست که با ۲۰ فریم و رزولوشن ساب اچ دی هم لذت میبردند.</p><p>ماکرو و سونی و سایر ناشرها باید با این موج جدید و بسیار زیاده خواه جلو برن و برای بازیها باید خیلی هزینه کنند</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vice City FM, post: 5261961, member: 158875"] اگر جاییش رو اشتباه میگم تصحیح کنید زمان ۳۶۰ با مدیریت آدم قابل احترام و باهوشی مثل پیتر مور دیگه با دوره های بعدش قابل مقایسه نیست. سونی اون اوایل نسل هفتم یه سری سیاست های بشدت اشتباه اتخاذ کرده بود. از معماری عجیب غریب خود کنسول گرفته تا قیمت بسیار بالای کنسول. از نداشتن ساپورت بازی انحصاری خوب در اوایل نسل تا تقریبا نیمه های نسل. اکسباکس دقیقا عکس این شرایط پلی استیشن بود. کنسول ارزانتر و بسیار راحت برای دولوپرها به اضافه مهم ترین بخش این داستان یعنی انحصاری کردن عناوین بزرگ ترد پارتی. یکی از دلایل موفقیت x360 در اصل بخاطر عناوین انحصاری بود که استودیوهای ترد پارتی ها براش ساختند. مثل Bioshock یا Mass Effect یا Alan Wake یا Witcher2 که در ادامه عماوین مثل گیرز و فورزا هم به این روند کمک کردند که بعدا به تصاحب ماکرو هم درآمدند. نسل بعدش همین حرکت را با عناوینی مثل توم ریدر و The Ryse و تایتان فال کرد و اتفاقا وان لانچ خیلی خوبی نسبت به این نسل جدید هم داشت.ولی اینکه وان موفق نشد بخاطر سیاست های drm و کینکت اجباری و قیمت بود وگرنه لانچ خیلی خوبی داشت. توقعات گیمرها خیلی بالا رفته. الان گیمرها میخوان بازیها از هر نظر تاپ باشن. کوچکترین مشکل در AI یا گرافیک و پرفرومنس بازیها رو تو بوق و کرنا میکنند . مثل قدیم نیست که با ۲۰ فریم و رزولوشن ساب اچ دی هم لذت میبردند. ماکرو و سونی و سایر ناشرها باید با این موج جدید و بسیار زیاده خواه جلو برن و برای بازیها باید خیلی هزینه کنند [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft