ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="benjohn" data-source="post: 4415741" data-attributes="member: 81312"><p>خوب تحلیل DF هم از دیتروید منتشر شد متاسفانه خستم و الان واقعا انرژی ندارم کلش رو بازتاب بدم اینجا ان شالله اگر دوستان زحمتش رو نکشیدن فردا تکمیل میکنم ولی فعلا برای خالی نبودن عریضه</p><p></p><p>بازی 1080 نیتیو روی کنسول بیس و 4k چکر برد روی پرو هست. فرمودن بازی بشدت گرافیک زیبایی داره. جمله ای بکار بردن که فرض کنین قدرتی که هورایزن و GOW رو بشکل اپن ورلد ممکن کرده در اختیار یه بازی خطی قرار بگیره. نتیجه واقعا خیره کنندست. دیترویت از تکنیک PBR اسفاده میکنه. نورپردازی فوق العادست. ادامه دادن که جزییات خیلی خیره کنندست طوری که در کمتر بازی میشه نمونش رو پیدا کرد. کاراکترها بسیار پرجزییات هست و تعداد پولیگون ها دقیق اشاره نشده ولی اشاره کردن که خیلی بالاست. موشن کپچر و حالت انیمیشن ها مثال زدنیه. مخصوصا حالت چشمها برعکس هوی رین در نسل قبل خیلی باورپذیره. AA از نوع TBAA هست که موفق شده تصاویر خیلی تروتمیزی بوجود بیاره. در نهایت هم درآوردن یه بارون طبیعی تو بازیها خیلی مشکله از اونجایی که QD نسل قبل با هوی رین بنچمارک این زمینه محسوب میشده این نسل هم توقعات بالا بوده خوشبختانه حتی از سطح توقعات هم بالاتر رفتن و تونستن بهترین افکت بارون تا این لحظه رو تو یه بازی به نمایش بزارن.</p><p>کلا موارد زیاده ایشالا بقیه باشه برای فردا.</p><p>پ.ن غلطات املایی و نگارشی رو نادیده بگیرین فردا ویرایش میکنم.ب با تشکر</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="benjohn, post: 4415741, member: 81312"] خوب تحلیل DF هم از دیتروید منتشر شد متاسفانه خستم و الان واقعا انرژی ندارم کلش رو بازتاب بدم اینجا ان شالله اگر دوستان زحمتش رو نکشیدن فردا تکمیل میکنم ولی فعلا برای خالی نبودن عریضه بازی 1080 نیتیو روی کنسول بیس و 4k چکر برد روی پرو هست. فرمودن بازی بشدت گرافیک زیبایی داره. جمله ای بکار بردن که فرض کنین قدرتی که هورایزن و GOW رو بشکل اپن ورلد ممکن کرده در اختیار یه بازی خطی قرار بگیره. نتیجه واقعا خیره کنندست. دیترویت از تکنیک PBR اسفاده میکنه. نورپردازی فوق العادست. ادامه دادن که جزییات خیلی خیره کنندست طوری که در کمتر بازی میشه نمونش رو پیدا کرد. کاراکترها بسیار پرجزییات هست و تعداد پولیگون ها دقیق اشاره نشده ولی اشاره کردن که خیلی بالاست. موشن کپچر و حالت انیمیشن ها مثال زدنیه. مخصوصا حالت چشمها برعکس هوی رین در نسل قبل خیلی باورپذیره. AA از نوع TBAA هست که موفق شده تصاویر خیلی تروتمیزی بوجود بیاره. در نهایت هم درآوردن یه بارون طبیعی تو بازیها خیلی مشکله از اونجایی که QD نسل قبل با هوی رین بنچمارک این زمینه محسوب میشده این نسل هم توقعات بالا بوده خوشبختانه حتی از سطح توقعات هم بالاتر رفتن و تونستن بهترین افکت بارون تا این لحظه رو تو یه بازی به نمایش بزارن. کلا موارد زیاده ایشالا بقیه باشه برای فردا. پ.ن غلطات املایی و نگارشی رو نادیده بگیرین فردا ویرایش میکنم.ب با تشکر [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft